וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחמת ומחממת: אוסובוקו טלה ביין אדום עם פירה קטיפתי במסעדת אדום

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

21.11.2018 / 10:40

הסתיו הוא זמן מושלם לביקור בעיר הבירה שמתאפיינת באוויר צלול וטמפ' נמוכות, שמקרבות אלינו את החורף המתמהמה עוד קצת ויחד איתו את התענוג באכילת מנה מנחמת ומחממת כמו אוסובוקו טלה-קלאסיקה שמבוצעת במסעדת אדום הירושלמית על פי כל הכללים

אזהרת אלכוהול פנימית. אלון מסיקה,
אוסובוקו טלה ביין אדום במסעדת אדום/אלון מסיקה

מסעדת אדום הירושלמית נפתחה באפריל 2001 בחצר פיינגולד בעיר, אך לפני 5 שנים העתיקה את מיקומה אל מתחם התחנה בעיר, על יסודות תחנת הרכבת ההיסטורית, כאשר זה בדיוק התחדש והפך מוקד תוסס בעיר הבירה.

כיום נחשבת אדום לאחד המוסדות הקולינריים האהובים והמוערכים בעיר. על המטבח של הביסטרו הירושלמי מנצח צמד השפים מוטי דוד ואלרן בוזגלו, שיחד מייצרים תפריט ים תיכוני, מחומרי גלם טריים בטכניקות עשייה שונות, השואבות השראה מאגן הים התיכון. כך תמצאו בתפריט מצד אחד קלאסיקות מהמטבח האיטלקי, ומצד השני מנות בהשפעות צרפתיות, כשבכולן ניתן לחוש כמובן את המגע הישראלי - ירושלמי.

המקום מעוצב באווירת ביסטרו, עם אווירה נעימה, חמימה ומזמינה. המסעדה פונה אל קהל רחב, מצעיר ועד ותיקי המקום, כל אחד יוכל למצוא פה את מבוקשו.

מנה מומלצת:

אין מקום טוב יותר מירושלים הקרירה להתפנק על מנה של אוסובוקו טלה, כזה שבושל שעות רבות ברוטב יין אדום המוסיף לו את מידת החמצמצות הנדרשת והוא רך ועסיסי. כל האושר הזה מוגש לצד פירה תפוחי אדמה קטיפתי, מנה מנחמת ומחממת שמומלץ לאכול לצד בירה מתקתקה.

אדום. מתחם התחנה, דוד רמז 4, ירושלים. 02-624-6242

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully