וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור אושר מאיטליה: בוראטה עם ארטישוק א- לה רומנה בפומו

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

21.11.2018 / 12:00

האוכל האיטלקי ממש לא מתחיל ונגמר בפיצה ופסטה, דווקא במקומות שמתמחים בהכנת אוכל איטלקי אמיתי אפשר למצוא מנות מרגשות עוד לפני שלב הבצקים. במסעדת פומו ברמת החיל התאהבנו בשידוך שעשו לגבינת הבוראטה המופלאה עם הארטישוק האיטלקי

בוראטה עם ארטישוק א-לה רומנה. אלון מסיקה,
בוראטה עם ארטישוק א-לה רומנה/אלון מסיקה

מסעדת POMO (פומו) נפתחה ברמת החיל לפני כשנה וחצי, אך מאז כבר הצליחה להפוך לשחקנית משמעותית ברחוב הברזל הפופולארי, העמוס בעובדי המשרדים הסמוכים.

בצהריים היא מאכילה בעיקר את עובדי האיזור שרוצים ארוחת צהריים מפנקת ובערב, האווירה משתנה, האורות מחשיכים והיא הופכת להיות בר - מסעדה המתאים לבילוי ערב כיפי לזוגות, קבוצות חברים ומשפחות. את התפריט מוביל השף שחר ברנע, עם קלאסיקות איטלקיות כמו פסטות ופיצות, אבל גם מי שחושש מפחמימות יכול למצוא את עצמו כאן עם מנות על טהרת הירקות כמו אנטי פסטי, בשר ודגים.

מנה מומלצת: בוראטה עם ארטישוק א- לה רומנה

נדמה שאת הבוראטה האיטלקית אין צורך להציג. בשנים האחרונות מככב כדור המוצרלה הממולא, כמעט בכל מסעדה איטלקית כמנה ראשונה מועדפת. כאן בפומו נתנו לה טוויסט מעניין בעלילה, כשהניחו אותה על מצע ארטישוקים כבושים מאיטליה. יחד עם עגבניות צבעוניות וחומץ בלסמי איכותי מדובר בחגיגה שהולכת נהדר לצד בירה קרה.

פומו, הברזל 11, תל אביב יפו. 03-922-5320

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully