וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון לים התיכון: המסעדות עם הנוף הכי יפה בארץ

וואלה!NEWS בשיתוף Zap Rest, זאפ

5.12.2018 / 8:00

לא משנה כמה טעימות המנות, הן תמיד יכולות להיות טובות יותר כשסועדים מול נוף עוצר נשימה. אז אם חיפשתם איך להפוך את הארוחה הקרובה שלכם לבילוי בלתי נשכח, כאן תמצאו את רשימת המסעדות עם הנוף הכי יפה בישראל

בראסרי עין כרם. באדיבות המקום,
הנוף הנשקף מבראסרי עין כרם/באדיבות המקום

אחת הבעיות השכיחות ביותר במסעדות שנהנות מנוף מרהיב היא שבמקרים רבים האוכל מנגן כינור שני למראה הנשקף מהחלונות. בכתבה שלפניכם איגדנו את כל המסעדות שמציעות את השילוב המושלם בין נוף מפעים ומיוחד לאוכל טעים במיוחד.

אלמרסא - עכו העתיקה

אלמרסא. באדיבות zap rest,
כנאפה הבית באלמרסא, לאכול מול מעגן הסירות של עכו/באדיבות zap rest

מסעדת אלמרסא לא רק משקיפה על מעגן הסירות של עכו אלא גם פועלת במבנה מהמם ביופיו, שנבנה אי אז במאה ה-13 וליתר דיוק, ב-1210. על צוות הטבחים מנצח השף הצעיר והמבטיח עלאא מוסא, המפעיל כיום בנוסף את מסעדת לוקס החיפאית. המסעדה הפופולרית החלה את דרכה לפני קרוב לשבע שנים ומאז הגישה הרבה מאוד דגים ופירות ים לסועדים המרוצים. הטאץ' הייחודי של עלאא מורגש בכל מנה ומנה והנוף הממכר משלים את החוויה עם גל שמתנפץ על המזח.

אל תוותרו על: טרטר דג ים עכואי עם טבולה מהגליל וטחינה (46 שקלים), קדירת פירות ים בציר סרטנים לעיקרית (214 שקלים) וכנאפה לקינוח (38 שקלים).

אלמרסא, נמל הדייגים 13, עכו העתיקה. 053-9438661

sheen-shitof

עוד באותו נושא

טורפי לילה: המסעדות הטובות ביותר שפתוחות 24 שעות ביממה

טראפיקו

הלנה - קיסריה

הלנה בנמל. באדיבות המקום,
ארוחת טעימות אל מול נופו של הים התיכון/באדיבות המקום

אם בנוסף לנוף המושלם של הים התיכון אתם זקוקים לעוד איזו פיסת נוף מעניינת, למה שלא תשריינו לעצמכם מקומות במסעדת הלנה, המשקיפה על העתיקות של נמל קיסריה? ממרפסת העץ של הלנה תוכלו לשטוף את העיניים וליהנות מהמטעמים הנהדרים של השף עמוס שיאון ושותפו לעסקים אורי ירמיאס. בהלנה מגישים בהרבה אהבה את המטבח הים-תיכוני-הישראלי החדש במלוא תפארתו ומציעים חוויית בילוי יוצאת דופן באיכותה.

אל תוותרו על: ארוחת הטעימות הזוגית שעושה כמון כבוד לשמן הזית המקומי ומביאה לידי ביטוי את מגע הקסמים של השף וכוללת פוקצ'ה הנאפת בטאבון, לצד שמן זית, סירופ רימונים ודואה; קורנייקי - קרפצ'יו שרימפס עם תותים חריפים, טרגון וצנוברים; פיקואל - סלט שומר ומלפפון, עם גבינת סופיה, בזיליקום סגול, פומלה וורודה ובוטנים; סורי - עלי מרוות ירושלים ממולאים בחיטה ירוקה, טלה וצימוקים מבושלים בשמן זית; "בלנד מקומי" - רביולי סרטנים על עגבניות מרוסקות, שמן זית זעתר וגבינת כבשים מלוחה; קורטינה - מוסר ים בקונפי עגבניות שרי ים תיכוני; וארבקינה- סורבה גויאבה עם פיסטוקים, בזיליקום ושמן זית. (420 שקלים לזוג).

הלנה, נמל קיסריה. 053-9443013

בראסרי עין כרם - ירושלים

ממישור החוף נקפוץ ברשותכם לעיר הבירה ומהנוף של הים התיכון אל השקיעה בהרי ירושלים. בדומה לאלמרסא, גם מסעדת בראסרי שפועלת בעין כרם, ממוקמת במבנה אבן יפיפה המעוטר בחלונות מקושתים והרבה היסטוריה. בקומת הכניסה של המסעדה עורכים באופן קבוע אירועים באווירה קסומה בהיקף של 80-20 סועדים ומהטרסה רחבת הידיים שבקומת הגג תוכלו לצפות בצריחי הזהב המעטרים את הנוף הבלתי נשכח של האזור. עוד נגלה לכם כי בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-12:00 מוגשות במקום ארוחות עסקיות משתלמות במיוחד בשלוש רמות מחירים.

אל תוותרו על: גספצ'יו סגול - כרוב סגול, חציל, גבינה כחולה ואגוזי מלך לראשונה (42 שקלים), אוסובוקו טלה עם יין אדום, שאלוט ולפת לעיקרית (122 שקלים); ומגש גבינות עם פירות, אגוזי מלך וריבה ביתית לקינוח (68 שקלים). לחילופין נמליץ לסיים את הארוחה עם מבחר קינוחי ביס כמו קרם ברולה או מוס שוקולד (18 שקלים ליחידה).

בראסרי, המעיין 15, עין כרם, ירושלים. 053-5495116

חוות התבלינים - מועצה אזורית הגלבוע

חוות התבלינים. באדיבות zap rest,
חוות התבלינים/באדיבות zap rest

חוות התבלינים היא פיסת גן עדן הפועלת באחד האזורים היפים ביותר בישראל. היא הוקמה בשנת 1994 על ידי פנינה ויוסי מס, שהגיעו לגלבוע ב-1982 מחבל ימית. פנינה עברה השתלמויות קולינריות בשורה ארוכה של מסעדות יוקרה באיטליה, ניו יורק וצרפת ואילו יוסי הקים את המסעדה במו ידיו החסונות. הנוף המקסים הנשקף מהמסעדה כולל בין היתר את כרם הענבים של החווה, ממנו מגיע היין המשובח המוגש במקום.

אל תוותרו על: כנאפה שרימפס במחבת עם חמאת תפוזים, מרווה וצ'ילי לראשונה (59 שקלים); קוביות פילה בקר עם חזה אווז, פטריות, ניוקי צבעוני, בצלי שאלוט ותרד בציר בקר עשיר ושמנת על אורז ועשבי תיבול לעיקרית (110 שקלים) ופאי אגסים ביין, אפוי עם קרם שקדים ומוגש בליווי כדור וניל ויין רימונים מצומצם לקינוח (20 שקלים).

חוות התבלינים, מועצה אזורית הגלבוע, העמקים. 053-9441671

לימוזין - רמת ישי

נקניקיות בלימוזין. באדיבות zap rest,
נקניקיות בלימוזין/באדיבות zap rest

מסעדת לימוזין היא בין מסעדות הבשרים המפורסמות והמצליחות ביותר בישראל ולדעת רבים אחת החשובות שבהן. היא החלה את דרכה במפגש בין אמיר טלמור לרמי גינת, שני בוקרים שהחליטו בראשית שנות ה-90 להקים חווה לגידול בקר משובח בגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל. לקראת סוף שנות ה-90, החליטו השניים לפתוח אטליז בוטיק שמתמחה ביישון בשר בקר מקומי בתנאים אופטימליים וב-2002 פתחו לצד האטליז המשגשג את מסעדת לימוזין. מאז ועד היום, כבר יותר מעשור וחצי שלימוזין מהווה לא פחות מאתר עלייה לרגל לקרניבורים אמיתיים שמגיעים למקום במיוחד מכל רחבי הארץ.

אל תוותרו על: נתח קצבים צלוי בגריל לצד צ'ימיצ'ורי קצוץ בעבודת יד (46 שקלים); סטייק סינטה 450 גרם (137 שקלים) ולסיום ליידי פינגרס בסירופ לימונצ'לו עשיר, קרם גבינת מסקרפונה ושקדים מסוכרים עם צ'ייסר לימונצ'לו קפוא (45 שקלים). לחילופין, אתם מוזמנים פשוט לסגור את הארוחה עם ראשונה נוספת של נקניקיות עגל תוצרת בית, צלויות על הגריל ומוגשות לצד פירה ותבשיל כרוב אדום (45 שקלים).

לימוזין, רמת ישי. 053-9442366

טורקיז - תל אביב

מסעדת טורקיז המשקיפה על חוף הצוק מהמיקום האקסקלוסיבי שלה במגדלי הסי אנד סאן שבצפון תל אביב בורכה לא רק בנוף מטריף אלא גם באחד מאוספי היין הגדולים והעשירים ביותר בארץ. באוסף המיוחד תמצאו לא פחות מ-2500 בקבוקים שהגיעו למקום מטובי היקבים בארץ ובעולם. עוד תמצאו בטורקיז, שנפתחה ב-1991, לחמים הנאפים במקום כמו גם דגים הנכבשים ומעושנים במקום ומגוון רחב של מנות מיוחדות המשתנות מדי יום בהתאם למצב הרוח של השף רז סלע.

אל תוותרו על: עלי מנגולד ממולאים בבשר לחי עגל לראשונה (78 שקלים); תבשיל זנב שור על קרעי פסטה לעיקרית (145 שקלים) וטארט שוקולד בלגי עשיר, בצק פריך וגלידת קרמל מלוח לקינוח.

טורקיז, הרצל רוזנבלום 6, תל אביב. 053-9443357

הולה - תל אביב

מסעדת הולה. באדיבות zap rest,
מסעדת הולה/באדיבות zap rest

הולה היא המסעדה החדשה של השף ויקטור גלוגר (קלואליס). היא באה לעולם לפני פחות מעשרה חודשים (פברואר 2018) לאחר שמסעדת קלואליס הוותיקה נסגרה ונפתחה במקום שבו פעלה לפניה מסעדת רפאל המיתולוגית. במסעדה החדשה מגישים השפים ויקטור גלוגר וירון מלכה מגוון רחב של מנות, חלקן מוכרות מהתפריט של קלואליס וחלקן חדשות לגמרי. על עיצוב המקום החדש הופקדה המעצבת איילת זיו, שעשתה שימוש חכם בטקסטיל, מתכת ועץ. גובה השולחנות בהולה יורד באופן הדרגתי לכיוון הים וכך כל הסועדים יכולים ליהנות מהנוף המופלא שנשקף מהחלונות.

אל תוותרו על: מנת הקרפצ'יו עגבניות - פרוסות דקות של עגבניות מזנים שונים, עגבניות שרי קונפי, צנוברים וסורבה "בלאדי מרי" (48 שקלים) מנה של ויטלו טונטה הולה סטייל - שיפודי שקדי עגל וטונה אדומה עם איולי אורטיז (76 שקלים). לקינוח לכו על סורבה יוגורט כבשים עם פירות אדומים טריים, קולי פטל שחור ועלי ורדים קריספיים (46 שקלים) או מלבי קוקוס ולמון גראס על בצק תמרים ואגוזים, קולי מנגו, גרנולה וקונפי הדרים מסוכרים (48 שקלים).

הולה, הירקון 87, תל אביב. 053-9386007

בראסרי חיפה. באדיבות zap rest,
סטייק T-Bone בבראסרי חיפה/באדיבות zap rest

בראסרי 107 - חיפה

נראה שאין מתאימה יותר לסיים את הרשימה המכובדת שלנו ממסעדה שממוקמת ברחוב שעונה לשם "יפה נוף". ברחוב הציורי שעל פסגת הכרמל, במבנה היסטורי בן יותר מ-100 שנה, פועלת אחת המסעדות שזכו בנוף המרהיב ביותר בעיר. מהחלון הענק של ברסרי 107 יתגלה לכם מפרץ חיפה במלוא הדרו ובימים בהירים תוכלו לזכות לשטוף את העיניים במראה המקסים של הרי הגליל והגולן.

אל תוותרו על: קרפצ'יו פילה בקר בשמן זית, חומץ בלסמי ופרמז'ן לצד טוסטונים (36 שקלים); סטייק T-Bone לעיקרית (118 שקלים); ואם נשאר מקום, אז פאי פקאן עם נשיקות קצפת תותים ושברי מקרונים לקינוח (30 שקלים).

ברסרי 107, יפה נוף 107, חיפה. 053-6130895

וואלה!NEWS בשיתוף Zap Rest, זאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully