וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בפה: טרטר דג ים על עלה בוריק

וואלה! NEWS בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

9.12.2018 / 14:29

יש ביסים שעושים לנו נעים וטעים בפה בזכות שילוב טעמים ומרקמים מוצלח, מנת הטרטר של מסעדת רוזנברג החדשה בהרצליה בהחלט נכנסת לקטגוריה הזו

טרטר דג על עלה בוריק ברוזנברג. אלון מסיקה,
טרטר דג ים על עלה בוריק ברוזנברג/אלון מסיקה

אזור התעשייה של הרצליה פיתוח קיבל בחודש אוגוסט האחרון, חיזוק קולינרי בדמות מסעדת שף בשם רוזנברג. רוזנברג נכנסה לנישה שעד היום חסרה מאוד באזור - מסעדת שף מזרח תיכונית. האוכל המוגש כאן הוא אוכל ישראלי ומזרח תיכוני בדגשים ערביים, עם נגיעת שף מוקפדת. בתפריט תמצאו חוץ מבייגלה ירושלמי "לנגב" איתו את המנות הראשונות, גם הרבה ירקות, דגים טריים, ובשר משובח. החלל, בן שתי קומות, מעוצב כביסטרו בעיצוב עדכני, עם בר ארוך בקומת הכניסה, וחלל ישיבה נוסף בקומה השנייה. לארוחת חברים, ארוחה משפחתית או אפילו בילוי זוגי רומנטי, מדובר באופציה מעולה לתושבי הרצליה, וכל אזור השרון.

מנה מומלצת:

אחת מהמנות הראשונות שעשו לנו חשק לעוד היא מנת טרטר דג ים עם עלי כוסברה, בזיליקום ונענע טריים קצוצים יחד עם צ'ילי אדום לתוספת עוקצנית וגרידת לימון ארומטית. את כל החגיגה הזו מגישים במסעדת רוזנברג מעל עלה בוריק פריך ושביר עם לאבנה ביתית חמצמצה ובצלים שרופים. שילוב מרקמים וטעמים שמכניס הרבה רעננות בביס אחד ועושה נעים בפה.

רוזנברג, משכית 32 הרצליה, 09-8980088

וואלה! NEWS בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL
  • עוד באותו נושא:
  • טרטר
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully