וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TYO: חווית סושי אמיתית

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

12.12.2018 / 9:49

סושי טרי, איכותי ומקצועי זה דבר שלא קל למצוא בארץ, אבל ב-TYO תוכלו למצוא את האוכל היפני שתמיד חלמתם עליו, שעובר תחת ידיו של המאסטר יאמה סאן, באווירת בילוי מהממת על הבר

הסושי של TYO. אלון מסיקה,
הסושי של TYO/אלון מסיקה

סושי ברמה גבוהה, זה משהו שתמיד יש לו ביקוש. כיום יש בארץ היצע גדול של סושי, אבל כשמחפשים מקום איכותי באמת יש רק כמה מסעדות ספורות שעונות על הקריטריון הזה. TYO היא לגמרי אחת מהן. מדובר בבר-מסעדה יפני, אשר פועל בת"א כבר למעלה מ-4 שנים, בחלל יפיפה ברחוב מונטיפיורי בת"א, אשר מספק מעבר לסושי איכותי, גם חווית בילוי נהדרת.

על המטבח מופקד מאסטר הסושי יאמה סאן, אשר נולד בדרום יפן. את הדרך הארוכה שלו במטבח החל בטוקיו, המשיך בניו יורק, תוך שהוא מתמחה בתחומים השונים של האוכל היפני. בהמשך גם נתן שירותי ייעוץ קולינרי למסעדות בלונדון וסנט פטרסבורג, עד שנחת, לשמחתנו הרבה, כאן אצלנו בת"א. את מגע ידיו המקצועי, ניתן להרגיש בכל מנה ומנה, כמו גם את חומרי הגלם הטריים והבלתי מתפשרים, אבל אם צריך לבחור בכל זאת, הנה כמה רולים שלא כדאי לוותר עליהם.

מנה מומלצת: סושי, כמובן!

אם גם אתם הולכים תמיד לאיבוד בין תיאורים של המוני רולים עם מליון מרכיבים, ומעדיפים שמישהו יעשה את העבודה, אז הנה אנחנו כאן בשבילכם. סביר להניח שכל רול שתבחרו יהיה מיוחד, טרי וטעים, אבל הנה שלושה מומלצים במיוחד, שהטעמים שלהם עובדים נהדר יחד. הקזושי - מדובר בריבועי אורז, עם ספייסי טורו סלמון, ספייסי טונה, בטטה וממרח אצות ביתי; ספייסי טונה I/O - רול אינסייד אאוט, עטוף בטונה אדומה נאה, עם מלפפון, אבוקדו, בצל ירוק, שבבי טמפורה, טוביקו כתום וספייסי מיונז; וסלמון לימון I/O - עוד רול אינסייד אאוט עם הברה דברים טובים כמו אספרגוס, פטריות שיטאקה, טמאגו, מלפפון ושבבי טמפורה שעטוף באבוקדו, סלמון צרוב קלות עם רוטב טריאקי ולימון.

TYO, מונטיפיורי 7, תל אביב יפו. 03-930-0333

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL
  • עוד באותו נושא:
  • TYO
  • סושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully