וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזו עוד לא אכלתם: מנה תאילנדית חד פעמית

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

24.12.2018 / 12:24

אוכל תאילנדי לא מסתכם רק בתבשילי קארי, סלט פפאיה ואטריות. במסעדת נאם מצאנו מנה חד פעמית של נתחי בשר לבן עסיסייים במעטה פריך וזהוב שמגיעים עם שני רטבים בלתי נשכחים

אזהרת אלכוהול פנימית, נאם. אלון מסיקה,
מו טוט קאתיים במסעדת נאם . תענוג תאילנדי יוצא דופן/אלון מסיקה

למרות אהבתו הגדולה של הקהל הישראלי לתאילנד ולאוכל תאילנדי בפרט, במהלך השנים לא הצליחו לקום הרבה מסעדות תאילנדיות ראויות למעט הבית התאילנדי. והנה לפני 4 שנים נפתחה נאם וכבשה את הרחוב התל אביבי עם סלט פאפאיה מצוין, מרק טום יאם עשיר, פאד סי יו ממכר ועוד. ולא רק שכיף ונעים לשבת במסעדה האסייאתית בצפון רחוב דיזינגוף, גם שירות המשלוחים שהוקם במיוחד בנמל תל אביב דואג שהמנות יגיעו לכל מקום עשויות בקפידה יתרה, ולאחרונה אף נפתח סניף מהיר נוסף ברחוב קינג ג'ורג'.

עוד פרט שכדאי לדעת הוא שבנאם על מנת להגיע לרמה הרצויה, חלק גדול מחומרי הגלם כמו פפאיה תאילנדית, קפאו, גלנגה, חצילים תאילנדים, שעועית תאילנדית, פאק בונג ועוד, הם מגדלים בעצמם.

מנה מומלצת:

בין המנות המוכרות מהמטבח התאילנדי ותבשילי הקארי האהובים, דווקא שבתה את ליבנו ובטננו הנהנתנית מנת המו טוט קאתיים - נתחי בשר לבן מטוגנים אחרי ששרו במרינדה של רוטב צדפות והמון שום. מנה עסיסית ופריכה מבחוץ ,שתענוג לאכול אותה ולא דומה לאף מנה שאכלתם לפני כן, בטח כשהיא מוגשת עם שום קריספי ושני סוגי רטבים - רוטב פיק נאם על בסיס שום צ'ילי וליים ורוטב נאם יאם על בסיס ג'ינג'ר, למון גראס צ'ילי וכוסברה.

נאם, דיזנגוף 275 תל אביב, 03-6708050

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully