וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את 2019 פותחים בתאילנד: סילבסטר בטייגר לילי

כתבה פרסומית

26.12.2018 / 7:24

בערב השנה האזרחית, שש שנים בדיוק אחרי הפתיחה, משיקים בטייגר לילי ארוחת טעימות שתמשיך בתפריט גם אחרי ערב הסילבסטר. שף יניר גרין מספר על המהלך והמנות שתוכלו לטעום במסגרת החוויה המסקרנת

טייגר לילי. דניאל לילה,
הארוחה נולדה מביקוש הסועדים. תבשיל קארי פאת פת בטייגר לילי/דניאל לילה

ספקי האלכוהול כבר עובדים שעות נוספות, יח"צנים חרוצים מתרוצצים ברחבי הערים, הזיקוקים עוד רגע יאירו את שמי הלילה ועדיין אין לכם מושג איך תחגגו את הפרידה מ-2018? תנו לנו לעזור לכם - במסעדות טייגר לילי שברמת החייל ובשרונה מרקט, ישיקו בערב השנה האזרחית ארוחת טעימות שתאפשר לכם לנחות בתאילנד, לצאת למסע של טעמים, צבעים וניחוחות ולחזור לתל אביב באותו הערב, מבלי לעבור בנתב"ג. הארוחה הזוגית תכלול עשר מנות, כוס יין לבחירה, כוס יין מבעבע במתנה וחליטת תה זוגית ותעלה 440 שקלים בלבד.

להזמנת שולחן בטייגר לילי מתחם שרונה

להזמנת שולחן בטייגר לילי רמת החייל

טייגר לילי. דניאל לילה,
יש גם מרק בארוחה. טום יאם בטייגר לילי/דניאל לילה

יניר גרין, השף של טייגר לילי, מרחיב: "האמת היא שהקונספט של ארוחת הטעימות בכלל לא הגיע מהצד שלנו אלא מהשטח, מהלקוחות. בשנים האחרונות יותר ויותר לקוחות משתפים אותנו שמתחשק להם לטעום כמה שיותר מנות במהלך הארוחה אבל זה פשוט בלתי אפשרי: התפריט שלנו מתומחר באופן הוגן והמנות שלנו יחסית זולות אבל אדם ממוצע לא יכול לאכול יותר ממנה ראשונה ומנה עיקרית מבלי להיות מפוצץ לגמרי".

איזו היערכות ארוחה כזאת דורשת מכם?

"ארוחת הטעימות שנשיק בסילבסטר ונרוץ איתה לאורך כל החורף, היא פרויקט לא פשוט מבחינתנו. לצורך העניין אני יכול לספר לך שהיינו צריכים להזמין הרבה מאוד כלי הגשה חדשים שיתאימו לגודל המנות, בנוסף יצרתי מנה חדשה ומיוחדת במינה שתוגש רק במסגרת הארוחה וכל זה מבלי להזכיר את הלוגיסטיקה המורכבת של ארוחה בת עשר מנות מוקטנות, המוגשת במקביל לתפריט הרגיל. מטבע הדברים מבחינת המסעדה מדובר בכאב ראש לא קטן אבל בגלל שהיוזמה הגיעה מהאורחים שלנו, אנחנו שם במאה אחוז ועם חיוך על הפנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טייגר לילי. דניאל לילה,
מנות צבעוניות שמייצגות את המקום. סלט יאם טואה עוף בטייגר לילי/דניאל לילה

יהיו מנות ייחודיות לארוחה שאין בתפריט הרגיל של המסעדה?

"המנה המיוחדת שתוגש רק במסגרת ארוחת הטעימות היא מנה של ספרינג רול במילוי של פילה דניס מאודה, טופו, נבטים, בוטנים, פטריות שיטאקי, קוקוס קלוי, רוטב קארי צהוב וחלב קוקוס. אחד הדברים המיוחדים במנה הזו הוא דף האורז, שכן מדובר בדף אורז טרי שזה חומר גלם שמאוד לא מקובל להשתמש בו בארץ. מעבר למנת הספרינג רול, הרכבנו ארוחה שמייצגת את התפריט העשיר של טייגר לילי. היא תכלול שבעה שלבים שבמהלכם יוגשו סלטים, תבשילים, מנות קרות, מנות חמות, מנות אישיות, מנות חלוקה ובסיום נגיש גם שני קינוחים: בננה לוטי וטפיוקה עם אננס טרי וליצ'י. בנוסף כל סועד יוכל לבחור לעצמו כוס יין איכותי (לבן או אדום) וספציפית בארוחת ההשקה סמוך לחצות, נפנק את הסועדים שלנו גם בכוס יין מבעבע במתנה".

ולסיום, מה התכניות לקראת השנה החדשה?

"השנה אני מתכוון להגיע לבנגקוק ולעבור השתלמויות קולינריות מיוחדות במטרה לקפוץ מדרגה נוספת ולשדרג בכמה רמות את התפריט הקיים. בהזדמנות זו אני מבטיח ללקוחות שלנו שנמשיך להגיש אוכל תאילנדי אותנטי, לא מתחכם ולא מתחנף ומאחל לכולם שנה אזרחית מצוינת ומלאה בחגיגות ואוכל טוב".

טייגר לילי מתחם שרונה - אלוף קלמן מגן 3, תל אביב

טייגר לילי רמת החייל - הברזל 23, תל אביב

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully