וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנה במילוי בשר טלה

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוףCarlsberg IBBL

31.12.2018 / 13:03

במסעדת המוציא הירושלמית של אבי לוי תמצאו פיתות פרנה בעבודת יד ממולאות בשר טלה עשיר ומתובל שנצלות על הגריל ומוגשות לצד טחינה וחריף. דרך טעימה ומענגת במיוחד לסיים את הקניות של יום שישי בשוק

המוציא של אבי לוי. אלון מסיקה,
פיתה בעבודת יד במילוי טלה בהמוציא/אלון מסיקה

את מסעדת המוציא בירושלים פתח השף אבי לוי לאחר שזכה במקום הראשון בתוכנית הטלויזיה מאסטר שף. אל פאתי שוק מחנה יהודה ההומה הביא את לב ליבו של המטבח האלג'יראי -ירושלמי עליו גדל כשהוא מצליח להביא את הטעמים של מטבחי המאמות ואף יותר, אל כל מנה ומנה. בין המנות תמצאו סיגר שקדי עגל ושפונדרה, פסטיה עוף שקדים וזעפרן, מחבת של קציצות אלג'יריות פריכות, מעקוד, סופריטו, תבשיל זנב שור ועוד. אבל עוד לפני שיטעמו ביס אחד, את פני הסועדים הנכנסים למסעדה הצבעונית מקבלים מגשים עמוסים מיני מתוקים נוטפי סירופ ודבש שמבטיחים שאם תהיו ילדים טובים, סופה של הארוחה יהיה בטוח מתוק. במשך שעות היום תמצאו כאן גם את מרים, אמו של לוי עומלת על התבשיל היומי, הממולאים או מגלגלת בין אצבעותיה עלי סיגר.

מנה ממולצת:

הטפייה טלה של אבי לוי היא למעשה עראייס מפיתת פרנה בעבודת יד הנעשית בטאבון, במילוי בשר טלה המתבשל כמו ראגו מרוקאי עם גזר ולימון. הצלייה של הפרנה הממולאת מעניקה לה את הקריספיות שלה. שילוב של פחמימה שמחביאה בתוכה בשר עמוס טעמים ותבלינים הוא תמיד חגיגה והנאה גדולה ובתור חובבים גדולים של מנת העראייס, זו של אבי לוי בהמוציא מומלצת במיוחד.

המוציא, יפו 113 ירושלים, 02-6310050

בשיתוף Carlsberg IBBL, בשיתוףCarlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully