וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה: טעמנו את כל המוצרים החדשים

אסם משיקים במבה קפוצ'ינו, חוות תקוע מסדרת לכם ארוחות ערב זריזות עם תבשילי פטריות, דנונה מוסיפים טורטית ופסק זמן ליוגורט שלכם, לספלנדיד יש סדרת קינוחים חדשה, ומי זכה להיות מוצר החודש שלנו? טעמנו את כל המוצרים החדשים

ויסוצקי נשנושי פירות: מוצר החודש של מערכת וואלה! אוכל

ויסוצקי נשנושי פירות. דיגי טאץ',
החליטות החדשות של ויסוצקי/דיגי טאץ'

שקיות התה החדשות של ויסוצקי, מעבר לעיצוב המגניב שלהן, הן פשוט מוצר מוצלח ונהדר. ויסוצקי מצליחה לחדש בתחום די משעמם עם מוצר חמוד לחורף שגם מחמם וגם מעסיק אותנו עם הכפית. שקיקי החליטות יפים למראה, החליטות עצמן מצוינות (שלושת הטעמים טובים, אבל הכי אהבנו את חליטת הקמומיל-לימוני, אבל יש גם מיקס פירות ופריחת הדובדבן). והשוס - הפירות המסוכרים הטעימים, שגם מי שלא בעניין של לנשנש אותם יכול ליהנות מהמתיקות העדינה שהם מוסיפים לתה. ללא ספק מדובר במוצר החודש שלנו.

דנונה פסק זמן וטורטית

דנונה טורטית. שלומי ארביב,
דנונה עם תוספת טורטית/שלומי ארביב

למרות השם המבטיח, כי כל דבר שיחבור לקלאסיקות הנצחיות בדמות פסק זמן או טורטית (יעשה לנו משהו קטן בלב) בפועל - די התאכזבנו. חתיכות פסק הזמן/הטורטית, אותן יש לשפוך ידנית לתוך גביע היוגורט, מגיעות בשקיות נפרדות, ואינן חלק מהיוגורט. נכון, הכוונה טובה ונכונה והיא לשמור על הקראנצ'יות והטריות של חטיפי השוקולד, אבל בפועל, מעבר לגימיק החביב, אין פה איזה חידוש מטורף. בנוסף, הקוביות גדולות מאוד ותופסות מקום רב מדי בגביע, והכי חמור - הן נגמרות לפני שהיוגורט מגיע לסופו.

עוד באותו נושא

לפתוח או לא לפתוח? טעמנו את הסנאי של פררו רושה

לכתבה המלאה

סדרת קינוחי ספלניד

סדרת קינוחי ספלנדיד. יח"צ,
סדרת קינוחי סלפנדיד/יח"צ

בשטראוס משיקים את סדרת SPLENDID Desserts, סדרת קינוחים הכוללת עוגות משפחתיות וקינוחים אישיים. בסדרה יש דואט שוקולד קרמל, דואט שוקולד נוגט, עוגת טריפל, עוגת דמקה שוקולד-נוגט וטירמיסו. דגמנו את עוגת הטריפל שוקולד - אחרי שסדרת השוקולד המפנקת של ספלנדיד שבתה את לבנו, באנו למוצר החדש עם ציפיות גבוהות. אם גם אתם כמונו משתייכים לאסכולת אוהבי השוקולד המריר והרבה ממנו - זה המוצר בשבילכם. התחתית היא של עוגת ספוג בטעם רום ומעליה מוס שוקולד עשיר, אותו מעטרים מלמעלה שבבי שוקולד מריר. מי שלא אוהב שוקולד שלא יתקרב. מדובר בקינוח מושחת וגדול מאוד שמתאים למי שרוצה לחלוק עם חברים או עם המשפחה. גם עוגת הדמקה שוקולד-נוגט, והדואט שוקולד - קרמל, עשו עבודה לא רעה בכלל בתור קינוח משרדי אחרי ארוחת הצהריים. יש לציין, שיש מתיקות יתר, זה לא איכותי כמו טבלאות השוקולד של המותג, ואי אפשר לאכול מזה יותר מדי. בשורה התחתונה: לא היינו מגישים את זה לאורחים שלנו, אבל זאת בהחלט קפיצת מדרגה, בכל הקשור למעדני שוקולד.

במבה במילוי קפוצ'ינו

במבה במילוי קפוצ'ינו. יח"צ אסם,
במבה במילוי קפוצ'ינו/יח"צ אסם

כמדי כמה חודשים אסם משיקים במבה חדשה, והפעם - במבה קפוצ'ינו.אם זה נשמע לכם מוכר, זה לא במקרה - בקיץ האחרון השיקו באסם במבה במילוי אייס קפה, שמומלץ לאכול לאחר הקפאה. האם המתכון באמת שונה? אין לדעת. כבר מזמן טענו שהמהלכים הללו הם יותר גימיק שיווקי, מאשר שינוי של ממש, כמו כן הודנו, שאנחנו מעריצים שבויים של הבמבה של אסם, וזאת קצת לא חוכמה. בשורה התחתונהף השילוב של המילוי המתוק והבמבה המלוחה פשוט עובד נהדר, ובלי לשים לב אפשר בקלות לחסל שקית. אסם, עשיתם את זה שוב.

פירות יבשים ללא תוספת סוכר. אבי לוי,
פירות יבשים ללא תוספת סוכר/אבי לוי

מארזי הפירות היבשים של מיה, ללא תוספת סוכר, הם נשנוש כיפי למשרד. סוף סוף נשנוש בריא, ללא רגשות אשם, אבל עדיין מהנה במיוחד. האריזה נוחה, הטריות נשמרת לאורך זמן, והטעם נהדר. הכי אהבנו את הקוקוס והמנגו, נחמד כנשנוש בפני עצמו או כתוספת כיפית ליוגורט.

סדרת ופלים ללא גלוטן של עלמה

סדרת ללא גלוטן של עלמה. אפרת אשל,
ללא גלוטן, ללא פשרות/אפרת אשל

עלמה משיקים סדרת ופלים ללא גלוטן, הכוללת ופלים בטעם לימון ובטעם שוקולד, גליליות במילוי בטעם שוקולד ובטעם אגוזים, וכן גבעילי גלידה ללא גלוטן. טעמנו את הוופלים, שמזכירים קצת "ופלים של פעם" בפשטותם, וזה נאמר בקטע טוב. ללימון יש טעם נוסטלגי, וחובבי הז'אנר ייהנו ממנו הנאת גילטי פלז'ר מושלמת. הקרם בטעם שוקולד פחות מוצלח. עם זאת, חשוב לציין שמבחינת מענה לנמנעים מגלוטן, יש פה מוצר טוב שנותן אופציה נהדרת, וגם הטועמים שאינם נמנעים מגלוטן, לא הרגישו כי יש כאן פשרה או בעיה.

תבשילים מהירים של חוות תקוע

תבשילי פטריות של חוות תקוע. שרית גופן,
תבשילי פטריות של חוות תקוע/שרית גופן

חוות תקוע, הידועים בזכות מארזי הפטריות האיכותיים שלהם, השיקו לכבוד החורף 3 תבשילים מהירים להכנה - של פתיתים, ריזוטו ובורגול, כשהפטריות המיובשות כבר בפנים. מדובר באחלה מוצר, הפטריות כיפיות, מיוחדות ומעשירות את התבשילים הקלאסיים. נודה שרשימת הרכיבים, הכוללת ירקות מיובשים (מה שחוסך בעצם את הבישול בציר ירקות, ואמור להעשיר את טעמי התבשילים) קצת הרתיעה אותנו בתחילה, אבל אחרי שהתגברנו על זה, נהננו מארוחת ערב זריזה וטעימה - לגדולים ולקטנים כאחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully