וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת הטעימות הגדולה של תל אביב

בשיתוף שרונה מרקט, בשיתוף שרונה מרקט

3.2.2019 / 7:00

ביקור בשוק אוכל תמיד מלווה בדילמה - איפה נבחר לאכול? בשרונה מרקט החליטו לחסוך לכם את ההתלבטות ובכל רביעי וחמישי יציעו ארוחת טעימות חסרת תקדים, עם יותר מ-100 מנות, במחירים שווים, לצד קוקטיילים והרבה אווירה, קבלו הצצה

צילום: עידו שחם, עריכה: דפי מקל

אין דבר יותר מעורר תיאבון משוקי אוכל. הצבעים, השפע והטריות מקיפים את המבלים מכל עבר, ורק שאלה אחת מרחפת מלמעלה - אז איפה נאכל?! הפיתויים רבים, והקיבה קטנה.

בשרונה מרקט זיהו את הצורך של קהל המבלים להצליח לטעום יותר מנות כשמגיעים לביקור במרקט, ובדיוק לצורך זה יצרו את Taste of Sarona Market.

בכל רביעי וחמישי, החל מהשעה 18:00, תתקיים במרקט ארוחת טעימות ייחודית, לה יהיו שותפים כל דוכני המרקט, עם כ-100 מנות מיוחדות אשר יוצרו במיוחד עבור ערבים אלו, אשר יוצעו במחיר משתלם של כ 10-20 שקלים בלבד.

טייסט אוף שרונה. נמרוד סונדרס,
למה לבחור אם אפשר הכל?/נמרוד סונדרס

בין המנות אשר יוצעו בארוחת הטעימות תוכלו לדגום באן סלט סרטנים בזה סושי (20 שקלים); או ברוסקטה עם חמאה וקוויאר שחור בלה פרומז'רי (20 שקלים); בפיתה בסטה יפנקו אתכם עם פיתה אסאדו (20 שקלים) או סיגר כבדים (10 שקלים); תוכלו לשלוק 2 יחידות של אויסטר ג'ילארדו או סלט קלמארי בפיש שופ (20 שקלים).

עוד תוכלו לטעום ברוסקטת גאודה עם חמאת כמהין וארטישוק בבאשר (10 שקלים); קציצות דגים עם פראנה בצ'יצו (10 שקלים); עראיס כרובית בעראיס (10 שקלים); 4 יחידות של גיוזה פרגית בהירו (10 שקלים); טרטר שייטל בטריגר (10 שקלים); רביולי סלק ומסקרפונה בקפה נאפולי (20 שקלים); טבעונית חריפה בקפטן קארי של רושפלד (20 שקלים); בייבי בורגר במרינדו (20 שקלים); שגב משה יציע לכם את סלט הנבטים שלו (10 שקלים) ועוד מנות רבות אחרות.

גם לקיבת המתוק שלכם ידאגו כאן עם מנות כמו עוגיית טריפל-שוקולד ענקית רכה בסופט (10 שקלים), גלידה אמריקאית עם קוביות ופל בלגי ורוטב שוקולד-אגוזים חם בפרוסט (10 שקלים), ספוליאטלה- מאפה ריקוטה וקליפות הדרים מנפולי בקפה נפולי (10 שקלים), מלבי למון גראס עם תותים טריים ורוטב תות בשגב קונספט (20 שקלים) ועוד.

טייסט אוף שרונה. נמרוד סונדרס,
בכל רביעי וחמישי, המקום הכי שווה להיות בו/נמרוד סונדרס

לצד כל אלה יוצעו דרינקים וקוקטיילים שונים כמו עראק לימונדה בדרינק איט (10 שקלים), מרגריטה קפואה (10 שקלים), אפרול שפריץ בקפה נפולי (10 שקלים), כוס שמפניה ביין בשוק (20 שקלים), סנגריה חמה במיט ווין (20 שקלים).

בנוסף לטעימות, בכל חצי שעה יציגו מספר דוכנים "מופע קולינרי" מיוחד, במהלכו ידגימו טכניקות קולינריות שונות לקהל הרחב, כמו חיתוך קרפצ'יו, פילוט דג פלמידה ועוד. במקבית יתקיימו הופעות של נגני רחוב ודי ג'יי מתחלף מדי ערב, שיהפכו את החוויה לבילוי הכי שווה בעיר.

Taste Of Sarona Market, אלוף קלמן מגן 3, תל אביב, ימי רביעי וחמישי החל מהשעה 18:00, פתוח לקהל הרחב (חנייה במחיר 10 שקלים)

בשיתוף שרונה מרקט, בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully