וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לכל דימיון: המבורגר מהסרטים

בשיתוףCarlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

29.1.2019 / 15:09

במזללת ההמבורגרים הזו לא שמעו על מוגזם ואין דבר כזה 'אסור' וזה כנראה מה שהפך את ההמבורגרים שלהם לסיפור הצלחה. אם עוד לא ניסיתם, זה הזמן

המבורגר פילדלפי, יומנגס. אלון מסיקה,
המבורגר פילדלפיה ביומנגס/אלון מסיקה

את ימיה הראשונים החלה מזללת ההמבורגרים יומנגס במושב בורגתא בחצר ביתם של האחים בכר, שחלמו על קציצה שונה ממה שטעמו בארץ עד אז. מהר מאוד ההמבורגר המפנק שכמותו לא נראה כמעט לפני כן במחוזותינו, צבר לו עדת מעריצים והכריחה את האחים לחפש מקום ראוי וגדול יותר. אחרי שהסניף הראשון נפתח סמוך לקלנסאווה והפך למוקד לעליה לרגל, הם פתחו במקומו סניף גדול יותר בצומת רופין והיום יש להם כבר שלושה סניפים נוספים בכפר סבא, גבעת ברנר ונשר. ההמבורגרים של יומנגס ידועים בשלל התוספות שמגיעות (מעל 20) ובכך שאין דבר כזה להגזים, חוץ מ-10 שילובים שמוצעים בתפריט ניתן לשלב ולהרכיב איזו מנה שרוצים.

מנה מומלצת:

לדעתנו חובה לנסות את מנת ההמבורגר פילדלפי שמגיעה עם קציצה בשלושה גדלים- 220 גרם, 440 גרם או 660 גרם יחד עם חזה אווז מעושן, גבינת פרובלונה איטלקית שניתכת מעל הבשר החם, אגוזי מלך לתוספת מרקם וטעם ולסיום גבינת שמנת עם בצל ירוק וזעפרן וטופינג של ריבת בייקון. כבר ציינו שביומנגס אין דבר כזה להגזים עם התוספות? ומנת הפילדלפי מוכיחה שזה גם עובד, עובד אפילו מעולה.

יומנגס רופין, מתחם תחנת דלק פז, כביש 4, 09-894-3656

בשיתוףCarlsberg IBBL, בשיתוף Carlsberg IBBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully