וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה האיטלקית שכולם אוהבים

בשיתוף IBBL carlsberg

12.2.2019 / 13:17

כל חובב אוכל איטלקי חייב לבקר לפחות פעם אחת ברוסטיקו, המסעדה האיטלקית התל אביבית, שכולם אוהבים, ויש מנה אחת מומלצת במיוחד, מנחשים מה היא?

רוסטיקו. אלון מסיקה,
פסטה קרבונרה ברוסטיקו/אלון מסיקה

בדיוק בשבוע שעבר ציינו מסעדות רוסטיקו 14 שנים לפתיחתו של הסניף הראשון, בשדרות רוטשילד כמובן. מאז התחדשה רוסטיקו בסניפים נוספים - מסעדה איטלקית נוספת בבזל, אחת במתחם שרונה, ועוד סניף פיצות זריז בשרונה מרקט. בכל סניפיה גם אחרי לא מעט שנות פעילות, מצליחה רוסטיקו לשמור על יציבות ועל מקומה הבטוח כמסעדה איטלקית שקהל הוסעדים אוהב במיוחד, עם כל הקלאסיקות המתבקשות. לבילוי משפחתי, חברי, עסקי או זוגי. תמיד טוב שיש מסעדה כמו רוסטיקו בסביבה.

מנה מומלצת:

את רוטב הקרבונרה אין חובב אוכל שלא מכיר, מדובר בפסטה רומאית אותנטית עם רוטב המורכב מבייקון, פרמז'ן, חלמון ביצה והרבה פלפל שחור. ברוסטיקו מגישים את הגרסה שלהם לקרבונרה, שונה מעט אך עם עם נאמנות מסוימת לקלאסיקה. הקרבורנה של רוסטיקו מוגשת על פסטה מסוג ריגטוני ברמת אל-דנטה מושלמת, את הבייקון מחליף כאן בשר בקר מעושן, שאחרי טיגון קל, מתווספים אליו שמנת ופלפל שחור טרי גרוס בנדיבות. אחרי שגם הפסטה נכנסת לסיפור, מוסיפים אל כל החגיגה את גבינת הפרמז'ן האהובה, הפסטה מתבשלת ברוטב, סופחת אל אליה את הטעמים, מצטמצמת עד שהרוטב עוטף את הפסטה יפה מכל הצדדים. אחרי שהיא עוברת לצלחת היא מקבלת מלמעלה את חלמון הביצה המסורתי ועוד קצת פרמז'ן, פלפל שחור וזילוף של שמן זית. חלום.

רוסטיקו, בזל 42 ת"א, 03-602-6969

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully