וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הנכונה לטגן בייקון

אין הרבה תוספות שהולכות טוב כל-כך ליד הביצים של ארוחת הבוקר, כמו בייקון שומני וקרסיפי, אבל איך עושים את זה נכון, בלי לשרוף אותו, לייבש אותו, ולקבל טיפות של שמן רותח בפנים? יש טריק אחד ממש פשוט שאתם חייבים להכיר

בייקון. ShutterStock, ShutterStock
הדרך הנכונה לטגן בייקון/ShutterStock, ShutterStock

נכון, הוא לא כשר, וישראלים רבים נרתעים ממנו, אבל יש גם לא מעט אנשים שמתים על בייקון, התוספת האולטימטיבית לארוחת הבוקר, שמספקת את הקריספיות, המליחות והשמנוניות הדרושה ליד מנת הביצים. בתקופה האחרונה הבייקון הפך קשה יותר להשגה בישראל, ובהתאם לכך יקר יותר, ומסעדות רבות בחרו להסיר אותו מהתפריט בשל מחירו היקר. עם זאת, הצרכן הביתי עדיין יכול למצוא בייקון די בקלות בטיב טעם או במעדניות שאינן כשרות.

אז עד שהשגתם בייקון, ואולי גם שילמתם עליו לא מעט, לא כדאי שלפחות תעשו אותו נכון?

בייקון. ShutterStock, ShutterStock
תוצאה קריספית מושלמת/ShutterStock, ShutterStock

דמיינו את עצמכם במטבח, מטגנים בייקון במחבת אחת, ביצים במחבת השנייה, מרתיחים מים לקפה, ולפתע מחבת הבייקון מתחילה להתיז לעברכם שמן לוהט, על הצוואר, על הפרצוף, אי אפשר להימנע מזה, וזה הולך ומחריף. ב- American's Test Kitchen מצאו את הפיתרון המושלם למתקפת השמן המשפריץ, שגם מוביל לתוצאה קריספית מושלמת.

והאלמנט הפשוט והמפתיע הוא מים. אחרי שאתם מניחים את הבייקון במחבת, הוסיפו מעט מים, רק במידה שתכסה את תחתית המחבת, וטגנו את הבייקון על חום בינוני - גבוה. לאחר שהמים מתאדים הנמיכו את האש, והמשיכו לטגן את הבייקון, עד שהוא מגיע למידת הקרסיפיות הרצויה.

הטריק הזה לא רק יציל אתכם מכוויה משמן רותח, הוא גם יבטיח שהבייקון יישאר שומני במידה הנכונה, יתבשל באופן שווה, ולמעשה כלל לא יישרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully