וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה התל אביבית הכשרה שהופכת כל ארוחה לחגיגה קולינרית

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

12.3.2019 / 7:34

מסעדת דקא הוותיקה מתחדשת בתפריט חדש ובהחלט מפתיע ולא מזניחה גם את גזרת האלכוהול, אז מי אמר שאין מסעדות כשרות שאפשר לחגוג בהן?

מסעדת דקא. באדיבות המקום,
עגבניות מדורה על קרם ריקוטה, שקדים ופרחי כרובית כבושה/באדיבות המקום

בניגוד למיקום הפחות זוהר שלה, ברחוב התעשייה בת"א, מסעדת דקא, מצליחה למשוך אליה קהל אנין טעם כבר קרוב ל-12 שנה, שהן לא פחות מנצח במונחים מקומיים. החלל הפנימי היפיפה של המסעדה הוא פרי עבודתם של מעצבת הפנים אירנה קרוננברג והאדריכל אלון ברנוביץ'. השניים, החתומים בין השאר על העיצוב של מסעדות כמו טופולופומפו, צפרה ויפו תל אביב, שילבו בחלל המבנה הדו קומתי ששימש בעבר כמתקן אחסון ליצירת אמנות, מוטיבים של מסורת וקדושה עם אלמנטים של יוקרה והדר, תוך שמירה על אופיו המקורי של המבנה.

דקא - לכל הפרטים

מסעדת דקא. באדיבות המקום,
פילה סלמון, ריזוטו חיטה, בצל מוחמץ וחלמון שליו/באדיבות המקום

הכשרות היא רק מקפצה ליצירתיות

מהיום שבו נפתחה דקא היא בית לשפים מוכשרים ויצירתיים, כשבתחילת הדרך כיהן בה השף חיים כהן על תקן של יועץ קולינרי בזמן שהשף יניב כספי תפקד כשף בפועל. לאחר מכן כספי המשיך לדרכו ואת מקומו תפס השף תום קבלו, שפינה את מקומו לשף רועי כהן. לכל אחד מהשפים שעבדו בדקא, היה את הסגנון הייחודי שלו ונדמה שבכל "חילוף משמרות" שכזה, רמת האוכל רק הלכה והשתפרה. היום תמצאו במטבח את השף הצעיר והמבטיח אילן מזרחי, שמשיק בימים אלה תפריט חדש ומפתיע.

בדומה לאלו שמילאו את התפקיד לפניו, מזרחי מתעלה מעל מגבלות הכשרות ומצליח ליצור מנות יצרתיות, עשירות וטעימות. כל זה בא לידי ביטוי במנות כמו עגבניות מדורה על קרם ריקוטה, שקדים ופרחי כרובית כבושה בראשונות; פילה מוסר ים המוגש על תבשיל תרד לימוני עם ירקות בגריל ויוגורט לימון פרסי או פילה סלמון, ריזוטו חיטה, בצל מוחמץ וחלמון שליו, לעיקריות.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

הרבה יותר ממייפל: 5 מנות פנקייק מעולות בתל אביב

בשיתוף Zap Rest

לא רק אוכל אלא גם אלכוהול משובח

הסועדים הוותיקים ישמחו לגלות שבנוסף לחידושים בגזרה הקולינרית, לאחרונה השיקו בדקא תפריט קוקטיילים חדש. כך תוכלו לטעום את קמפשיין - קוקטייל המורכב מגרייגוס, קמפרי, מונין פסיפלורה, מיץ תפוזים ומיץ לימון או את מארה דקא, המורכב מג'ין מארה, מרטיני אקסטרה דריי, מונין מלפפון, מיץ לימון וסודה.

ואם באלכוהול עסקינן, לאחרונה החלה המסעדה לשתף פעולה עם יקבים ישראליים מובילים וכן עם מבשלות בירה מובחרות. אחד משיתופי הפעולה הללו הביא לעולם את תפריט הטעימות שיוגש החל מסוף חודש מרץ ויימשך עד אחרי פסח. תפריט הטעימות ילווה את תפריט טעימות היין ייחודי שיורכב מיינות של יקב גבעות, הממוקם במאחז גבעת הראל שבגוש שילה.

מסעדת דקא. באדיבות המקום,
שיתוף פעולה עם יקבי בוטיק מקומיים בדקא/באדיבות המקום

לחגוג כמו שצריך

בדקא ניתן לערוך אירועים בינוניים מכל הסוגים בהיקף של עד 120 סועדים. כמו כן תמצאו במסעדה שני חדרים פרטיים מאובזרים: האחד מתאים להפקת אירועים בהיקף של עד 30 סועדים והשני לאירועים בהיקף של עד 50 סועדים. החנייה אגב, בסמוך למסעדה, בחינם ובשפע.

מעבר לחוויה קולינרית השנה החליטו בעלי המקום להוסיף לחוויית האירוח גם רובד אמנותי-תרבותי. המיזם הראשון ייצא לפועל במהלך חודש מרץ ובמסגרתו יוצגו ברחבי המסעדה עבודות של אמן הסטילס אור מני.

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully