וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איך היולו קצפת?

יולו משיקים מעדנים בתוספת קצפת ומעוררים התרגשות רבה, האפיפיות במילוי שוקולד השחר שגרמו לכולם לצאת מהארון, העוגיות שעוררו בנו גל של נוסטלגיה והפריכיות שהפכו לנשנוש לגיטימי. חדש על המדף

יולו קצפת. יח"צ,
יולו, עכשיו עם קצפת/יח"צ

יולו בתוספת קצפת

חובבי מעדני השוקולד ודאי לא הצליחו להתעלם מהשקת מעדן היולו האהוב בגרסה חדשה, לראשונה עם תוספת קצפת. שלושת הטעמים הקלאסיים (בלונדי חלב ומריר), קיבלו את תוספת הקצפת - תחרות ברורה מול מעדן המילקי האיקוני, ואנחנו ניגשנו מיד לטעום.

שולפים כפיות: אין ספק שמדובר במהלך מבריק של יולו, עם ניסיון ליצור גרסה איכותית יותר של מילקי. המעדן מוצלח במיוחד מבחינת מרקם וטעם, ותוספת הקצפת דווקא הופכת אותו למעט קליל יותר. בתור אוהבי שוקולד, יש לטעמנו במעדן יותר מדי קצפת, היחס הוא של 50/50 ולא כמו שהתרגלנו במילקי. עוד דבר שקצת ביאס אותנו הוא שציפינו שכמו שהשקולד איכותי בהרבה מזה של המילקי, גם הקצפת תהיה שונה, אך מדובר בקצפת די דומה. בשורה התחתונה, מדובר במוצר מעולה שכנראה נשוב ונקנה, הטעם המנצח מבחינתנו היה המריר.

וופלים השחר העולה. אפרת אשל,
וופלים במילוי ממרח השחר העולה/אפרת אשל

וופלים במילוי שוקולד השחר

לקראת פסח, חברת גילרו, יצרנית מותג הוופל עלמה, משתפת פעולה עם חברת השחר העולה, ומייצר וופלים במילוי ממרחי השחר העולה, בכשרות פרווה, כשר לפסח.

שולפים כפיות: במשך שבוע ימים חיכו האפיפיות במילוי שוקולד השחר במגירה. האריזה לא נראתה מגרה במיוחד, המוצר לא נשמע סקסי וחשבנו לעצמנו שיש עוד זמן עד שנצטרך לדאוג למוצרים כשרים לפסח. עד שיום אחד פשטה השמועה שיש בחדרנו וופלים במילוי שוקולד השחר. ברגע שהוופלים יצאו מהארון, איתם יצאו גם חובבי המעדן הנוסטלגי - שוקולד השחר. עם פתיחת השקית תקף אותנו גל ריח מהמם של מצה עם שוקולד (שישר זרק אותנו לחופש פסח בתור ילדים). ריבועי הוופל לא גדולים, קטנים מהוופל הממוצע (של עלית נגיד) וזה דווקא נחמד, כי זה נותן תחושה של פינוק קטן ולא מושחת מדי. הטעם של המילוי טעים ונוסטלגי, הוופל מאוד אוורירי (אוורירי מדי אפילו), הריח יצר ציפייה לחוויה של מצה עם שוקולד והיינו שמחים אם הוא היה קצת יותר דחוס. אבל בגדול, טעם של פעם, בקטע טוב. אין ספק שמדובר באחלה מוצר כשר לפסח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערגליות פרג. יח"צ,
ערגליות פרג/יח"צ

ערגליות פרג

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים - כאלה שקופסת ערגליות מעוררת בהם תחושות נוסטלגיות חמימות, וכאלה שהיא מעלה בהם טראומטות שהם מעדיפים לשכוח. כעת אסם משיקים טעם חדש של ערגליות במילוי פרג (שמוכיח שלא חייבים את פורים כדי לאכול את הזהב השחור), ואנחנו אתגרנו את הסוג הראשון של האנשים לטעום.

שולפים כפיות: מסתבר שערגליות זה מוצר טבעוני, ששימח לא מעט טבעונים במערכת. בסך הכל מדובר בעוגיית הערגלית הישנה והטובה, עם מילוי פרג כיפי. מי שאוהב ערגליות ואוהב פרג, אין סיבה שלא יחבב את המוצר החדש. ואם גם טבעונים יכולים להנות ממנו, מה טוב.

קרמוגית בטעם חלבה. יח"צ,
קרמוגית עם קרם בטעם חלבה/יח"צ

קרמוגית במילוי בטעם חלבה

עוד מוצר נוסטלגי מבית אסם שעשה את דרכו אלינו, הן עוגיות הקרמוגית האהובות, שבשונה מהערגליות דווקא מהוות קונצנזוס נוסטלגי.

שולפים כפיות: עוגיית הקרמוגית טובה כמו שזכרנו אותה, גם כעבור שנים כשהחך שלנו הפך מנוסה ובררן יותר היחס עוגיה-קרם טוב, העוגיה עצמה פריכה והמילוי מפנק. נכון זה קצת צ'יפ, אבל בקטע טוב. לגבי מילוי החלבה, הוא משתלב טוב בעוגיה וטעם החלבה דומיננטי כמו שצריך, אנחנו באופן אישי יותר מתחברים למילוי השוקולד הקלאסי, אבל למי שחובב חלבה בהחלט מומלץ לנסות.

ריטר ספורט. יח"צ,
ריטר במילוי וופל וקרם קקאו/יח"צ

ריטר וופל וקרם קקאו

לימן שליסל מרחיבה את משפחת השוקולד של Ritter Sport ומשיקה טעם חדש ומפנק: COCOA WAFER - שוקולד חלב ממולא קרם קקאו, וופל פריך ופתיתי אורז

שולפים כפיות: אנחנו מתים על השוקולד של ריטר ספורט, בדרך כלל על המריר יותר מעל החלב, אבל זה לגמרי עניין של טעם. השיחוק בריטר החדש, הוא שמעבר לסתם שוקולד, קרם הקקאו, הוופל הפריך ופתיתי האורז, הופכים אותו לחטיף שוקולדי נהדר, עם מרקמים שונים וטעימים, אחד המוצלחים.

קיט קט סנסס. יח"צ,
קיט קט סנסס/יח"צ

קיטקט סנסס

ליימן שליסל, המשווקת של חטיפי נסטלה, מרחיבה את פעילותו של המותג קיטקט, הנכנס לקטגוריית טבלאות השוקולד. בקיטקט משיקים את קיטקט סנסס, טבלאות שוקולד בשני טעמים - דאבל שוקולד (שוקולד חלב ושוקולד מריר) וקרמל-קפוצ'ינו.

שולפים כפיות: אוקיי, מדובר במוצר מדהים. קודם כל הוא יפיפה ממש, וזה חשוב. שנית, וחשוב יותר - ממש הצליחו לשדרג את הטעם המוכר והמעט משעמם (תסלחו לנו, כן?) של הקיטקט הקלאסי. הוא הרבה יותר שוקולדי, מתוחכם ומיוחד. למרות שהדאבל שוקולד היה חביב, לבנו נתון לטעם הקרמל-קפוצ'ינו הפשוט מעולה, שילוב טעמים חכם, יוצא דופן ופשוט מוצלח.

פריכיות פיטנס. יח"צ,
חטיפי פריכיות פיטנס/יח"צ

חטיפי פריכיות מתובלות של פיטנס

פיטנס משיקים שני סוגים של חטיפי פריכיות חדשות: פריכיות קינמון ופריכיות חומוס מתובלות (מלוחות).

שולפים כפיות: התחברנו במיוחד לפריכיות המלוחות, (גם הקינמון לא רעות, אבל המתוק פחות עבד לנו הפעם - אולי רק למי שממש ממש אוהב טעם של קינמון). מדובר באחלה נשנוש משרדי בזמן שאנחנו מחכים שארוחת הצהריים שלנו תגיע (או שתהיה שעה לגיטימית לאכול אותה), המליחות נותנת לפריכיות אפקט של קרקר כיפי, הפריכית מפחיתה את רגשות האשמה ונותנת לנשנוש נופך בריא יותר, אין ספק שעברנו כברת דרך מהפריכיות חסרות הטעם מהעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully