וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאב קם: האחות הקטנה של בית תאילנדי עושה זאת שוב

בשיתוף Carlsberg IBBL

16.4.2019 / 16:00

שף יריב מלילי לוקח את כל הכשרון והקסם של בית תאילנדי לבר-מסעדה קאב קם שם הוא נותן יחס מיוחד לאלכוהול עם מנות תאילנדיות קטנות ומצוינות שתומכות בשתייה. רוצים לדעת מה המנה המנצחת ומה כדאי לשתות איתה?

Peach Content

קאב קם היא אחת המסעדות המוצלחות שנפתחו בתל אביב בשנים האחרונות, אולי זה בגלל שהיא נולדה ליריב מלילי כ-21 שנה אחרי בית תאילנדי. הוא הגיע אליה בשל ומנוסה עד מאוד, והתוצאה היא בר מסעדה עם אווירה מחשמלת, קונספט ברור, ותפריט עם כמה מהמנות הטובות המוגשות היום בתל אביב.
משמעות השם קאב קם בתאילנדית הוא מנות קטנות, אם תרצו טאפאסים של תאילנדיים, מנות קטנות שאוכלים לצד משקה. קאב קם אכן מעמידה במרכז את האלכוהול, כשהאוכל המוגש בה נועד לתמוך בו וללוות אותו, כשהכל מתרחש בחלל יפהפה עם הרבה אלמנטים אסיאתיים ומוזיקה מדליקה. קפיצה קטנה לחיי הלילה של בנגקוק.

שרימפס קריסטל. אלון מסיקה,
שרימפס קריסטל/אלון מסיקה

מנה מומלצת:

גונג קטיאם, מנה תאילנדית של שרימפס שום וכוסברה, עם רוטב צדפות וסויה בהירה, ונגיעה של יין אורז סיני. מנה מנימליסטית שנותנת לחומר הגלם לדבר בעד עצמו, במקרה הזה שרימפס קריסטל עדין, עם שתי בעיטות בחיך, אחת מגיעה מכיון השום והשניה מכיוון הכוסברה. רוטב הצדפות, הסויה ויין האורז סוגרים את הכל בעטיפה תיאילנדית אסיאתית נהדרת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קאב קם, לינקולן 11, תל אביב, 03-688-9960

  • עוד באותו נושא:
  • קאב קם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully