וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים עם האוזניים: מסעדות עם הופעות חיות

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

13.5.2019 / 15:20

מסעדה רוסית שמפיקה פסטיבלי ג'אז, הופעות של מוזיקה גיאורגית על הכרמל וערבים תורכיים בשוק הפשפשים - מסעדות מפתיעות שמספקות את השילוב המושלם בין ארוחה משובחת למוזיקה חיה

קוסטיצה טלה במעיין הבירה. רועי אבוטבול,
קוסטיצה במעיין הבירה/רועי אבוטבול

רוב הסיכויים שלא נערכו בנושא מחקרים מדעיים ולכן בניגוד לאמונה הרווחת, בכלל לא בטוח שמוזיקה חיה משפרת את העיכול. לעומת זאת אין בכלל ספק ולו הקל שבקלים, שהשילוב בין מוזיקה לאוכל תורם גם תורם לשיפור מצב הרוח. מתכננים ארוחה במסעדה ומתחשק לכם לשדרג את הערב עם הופעה חיה? יש לנו כמה רעיונות מצוינים בשבילכם.

יאמאס מסעדות עם הופעות. זאפ רסט,
יאמאס, בית ינאי/זאפ רסט

יאמאס, בית ינאי

בחודש מרץ האחרון חגגה הטברנה היוונית יאמאס, ארבע שנים של אווירה שמחה ואוכל יווני מצוין. כמו כן במסעדת יאמאס, שפועלת בקניון M הדרך, אפשר ליהנות לעיתים קרובות מהופעות של הרכבים מוזיקליים כמו "הטברנה של ינוקיס", "בוזוקי גרוב", "הראל שחר והעות'מאנים" ועוד רבים וטובים אחרים, שבכל הופעה מחדש מזכירים לקהל כמה זה כיף להיות בחיים. כדי לתכנן את הביקור הקולינרי-מוזיקלי שלכם במקום, אתם יכולים להיכנס לדף הפייסבוק של יאמאס ולהתעדכן בנוגע להופעות הקרובות.

מה בתפריט? קלמרי קריספי עם יוגורט ולימון טרי; סטיפאדו בקר ופלפלים (תבשיל קפריסאי של בשר עגל, עלי דפנה, פלפלים ושמן זית; וקינוח יווני טבעוני של סורבה קוקוס, שקדים קלויים וגנאש שוקולד חלווה.

יאמאס, בית ינאי. 053-9374929

באבא יאגה, מסעדות עם הופעות. דרור ורשבסקי,
באבא יאגה, תל אביב/דרור ורשבסקי

באבא יאגה, תל אביב

את מסעדת באבא יאגה אתם ככל הנראה מכירים הודות לשפית מריה פיסנץ, שהשתתפה (וניצחה) בתכנית הריאליטי "רויאל שף" וגרמה למדינה שלמה להתאהב בה. חוץ מתפריט מגוון במיוחד ומבחר מנות מיוחדות מהמטבח הרוסי, גינה רחבת ידיים ואווירה אירופאית, תמצאו בבאבא יאגה גם הרבה מאוד אהבה למוזיקה. כך לדוגמה מדי סוף שבוע מתקיימות בגינה של באבא יאגה הופעות חיות במגוון סגנונות, כשבין היתר מדובר בערבי גיטרה ספרדיים, ערבי ג'אז, ערבי שאנסונים צרפתיים ועוד.

בנוסף פעמיים בשנה (בחול המועד סוכות ובחול המועד פסח) מפיקים במסעדה פסטיבלי ג'אז שבמהלכם מגישים בבאבא יאגה תפריט יינות בוטיק הכולל אך ורק יינות ישראליים. היכנסו לדף הפייסבוק של באבא יאגה והישארו עם אצבע על הדופק בנוגע לאירועים המוזיקליים הקרובים.

מה בתפריט? פטה כבד עוף עם פירות יער וריבת בצלים; מרק סוליאנקה מסורתי פיקנטי עם בשרים מעושנים קצוצים, צלפים ועגבניות, מוגש עם סייד שמנת חמוצה; וורניקי ביתי עם דובדבנים - כיסוני בצק ממולאים בתערובת בשר בקר, כבש ובצל טרי בחמאה.

באבא יאגה, הירקון 12, תל אביב. 053-9444039

גאורגיה, מסעדות עם הופעות. גלעד הר-שלג,
גאורגיה, חיפה/גלעד הר-שלג

גאורגיה, חיפה

מסעדת גאורגיה נפתחה ברחוב יפה נוף שבחיפה בסתיו 2016 על ידי גבריאל בזזשוילי, נצר למשפחת אופים גיאורגית. האווירה הגיאורגית הייחודית הכוללת אירוח לבבי ונדיבות יוצאת דופן, מושלמת בזכות המנות האותנטיות, המגיעות מהמטבח הגיאורגי. וליתר דיוק, מהמטבח המאפיין את אזור עיר הנמל הגאורגית באתומי, הממוקמת כ-20 ק"מ בלבד מהגבול בין טורקיה לגיאורגיה.
בימי שישי בערב, הסועדים בגאורגיה החיפאית נהנים מהופעה חיה של זמר גאורגי. במהלך ההופעה צפויות בכל ארוחה הפתעות מרגשות. כך לדוגמה אל תופתעו אם המלצרים שלכם ילבשו במפתיע תלבושת גאורגית מסורתית ואם על השולחן שלכם תופיע כוסית שיכר גאורגי על חשבון הבית.

מה בתפריט? חצ'אפורי מגרולי עם שני סוגי גבינה וגבינת סוליגוני מעל; מרק לוביו עם בשר ושטרודל אגוזים עם צ'ורצ'חלה.

גאורגיה, יפה נוף 99, חיפה. 053-5495165

כינור בכיכר, מסעדות עם הופעות. עידן גור,
כינור בכיכר, ירושלים/עידן גור

כינור בכיכר, ירושלים

כינור בכיכר היא אחת משש המסעדות שמקיפות את כיכר המוזיקה בירושלים. מסעדת הבשרים הכשרה משתרעת על שטח של כ-200 מ"ר ומחולקת לשני חלקים: החלל הפנימי, שמתאים לארוחה אינטימית באווירה שקטה והחל החיצוני הפתוח, שממנו ניתן ליהנות מדי ערב מהופעה מוזיקלית אחרת. כדי להתעדכן בנוגע להופעות שצפויות להתקיים בכיכר המוזיקה, אתם מוזמנים לגלוש ללוח האירועים באתר הבית של כיכר המוזיקה.

מה בתפריט? פריקסה שווארמה טלה עם טחינה, עמבה ועשבים; צלעות טלה עם עדשים שחורות ודלעת ערמונים ו600 גרם של קוט דה בף עם תפו"א צלוי, מח עצם וצ'ימיצ'ורי.

כינור בכיכר, מעבר בית הכנסת 8, כיכר המוזיקה, ירושלים. 053-4276671

להזמנת שולחן במסעדת כינור בכיכר

אונזה, מסעדות עם הופעות. זאפ רסט,
אונזה, יפו/זאפ רסט

אונזה, יפו

את מסעדת אונזה היפואית, שנפתחה על ידי השף יוסי שטרית (קיטשן מרקט, משיה, ויולט) מובילים שני שפים צעירים ומוכשרים: מולי מגריסו ואריק דרחני. השניים החלו את הרומן שלהם עם אונזה ב-2015 עם ערבים תורכיים מיוחדים. הערבים הקולינריים המוקפדים הפכו לסיפור הצלחה ובסופו של דבר הפכו השניים לשותפים במקום. נכון להיום עדיין מדי יום ראשון מוגש באונזה תפריט תורכי מיוחד בזמן שלהקה חיה מנגנת מוזיקה תורכית וכן בימי שלישי מופיעים באונזה הרכבים משתנים.

מה בתפריט? אונזה בורגר עם קרם טולום, בצל כבוש וצ'יפס אונזה; פילה לברק עם קרם ארטישוק ירושלמי, תבשיל בורגול ועשבי תיבול ורוטב חמאה לבנה, ודונר טאבוק - פרגית במרינדת יוגורט, תפו"א ראטה בשומן טלה, קרם סלרי ודמי גלאס.

אונזה, רבי חנינא 3, תל אביב. 053-6130235

ביץ' בר קיסריה, מסעדות עם הופעות. זאפ רסט,
ביץ' בר, קיסריה/זאפ רסט

ביץ' בר, קיסריה

כבר יותר מעשור וחצי שהביץ' בר בקיסריה מהווה אבן שואבת לחובבי החיים הטובים בזכות ההופעות החיות, האווירה השמחה ורחש הגלים. התפריט המוגש בביץ' בר כולל מגוון רחב ביותר של מנות המותאמות לבילוי על שפת הים, בדגש על פיצות, סלטים, מנות דגים, שניצלונים, מבחר המבורגרים יצירתיים ומובן שגם הרבה מאוד אלכוהול. בנוסף להופעות חיות, מתארחים בביץ' בר בכל סוף שבוע די ג'ייז מובילים, כשהכניסה להופעות חופשית. כדי להתעדכן בנוגע להופעות הקרובות, אתם מוזמנים לגלוש ללוח האירועים של ביץ' בר.

מה בתפריט? פיש חברים (מנה משותפת למרכז שולחן) - 750 גרם של אצבעות דג מוסר, ברבוניות וסלמון בציפוי פנקו עם 3 תוספות משתנות: צ'יפס, צ'יפס בטטה וירקות טריים. מוגש עם מטבלים: ויניגרט הדרים, איולי שום ואלף האיים;, סלט חזה עוף עם עלי חסה ערבית, עגבנייה, מלפפון, בצל סגול וחזה עוף צרוב על הגריל. מתובל בשמן זית ולימון; וסושי אוראו - רול שוקולד במילוי קרם שוקולד לבן ועוגיות אוראו.

ביץ' בר, נמל קיסריה. 053-9424694

ברים ותיקים בחיפה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מעיין הבירה, חיפה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מעיין הבירה, חיפה

המסעדה החיפאית המיתולוגית, הנחשבת לאחד מסמלי העיר החשובים והאהובים ביותר, מפיקה בכל יום שלישי הופעה חיה של להקת קוסטיצה (Kostiza band). הלהקה האנרגטית מנגנת קאברים של להיטי רוקנרול, פולק ובלוז משנות ה-60, ה-70 וה-80 וגורמת בכל הופעה לחלק ניכר מהסועדים להתנתק מהבשר המעושן ולקרוע את רחבת הריקודים המאולתרת (בימי הקיץ, רחוב נתנזון הסואן נסגר לתנועה לכבוד ההופעה החיה). להקת הקאברים, שלא במקרה נקראת על שם מנת הדגל של המקום, חגגה השנה 18 שנה של פעילות וזוהי הזדמנות מצוינת לאחל לה עוד לפחות ח"י שנים של רוקנרול.

מה בתפריט? כבד קצוץ, קבב רומני, פסטרמה בקר, רגל קרושה, נקניקיות חריפות ובוואריה.

מעיין הבירה, נתנזון 4, חיפה. 053-9441226

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully