וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיט קט רובי, פסק זמן אלפחורס: טעמנו כל מה שחדש על המדף

קיט קט ורוד משוקולד רובי, ממרח בטעם עוגיות שוקולד צ'יפס, משקאות אנרגיה מפתיעים של שוופס ולחמיות צבעוניות בוורוד ובירוק. טעמנו כל מה שחדש על המדף וחזרנו עם המלצות

לחמית סלק ותרד

לחמית סלק ותרד. יח"צ,
צילום: יח"צ/יח"צ

על המוצר: אסם מרחיבה את סדרת מוצרי לחמית ומשיקה מוצר חדש וצבעוני: לחמית ירוקה עם תרד ולחמית ורדרדה עם סלק.

שולפים כפיות: יש לנו חיבה רבה ללחמיות של אסם, ואין ספק שהצבעים החדשים מוסיפים עניין וגורמים למוצר להיראות מושך יותר. במבחן הטעם היינו חלוקים בדעתנו לגבי טעמו של התרד, עבור חלקנו הוא היה מעט מריר מדי, ופחות כיפי. הסלק לעומת זאת הוכרז כנהדר פה אחד.

מחיר: 5.60-6.90 לחבילה.

קיט קט רובי

קיט קט רובי. יח"צ,
צילום: יח"צ/יח"צ

על המוצר: ליימן שליסל, משווקת חטיפי נסטלה, משיקה באופן רשמי בישראל את קיט קט רובי, השוקולד הוורוד (עד עכשיו היה ניתן לאתר אותו בעיקר בסניפי סופר-פארם באיזור הקופה). שוקולד רובי הוורוד, אשר נחשף לראשונה ב-2017 נחשב לאחת ממגמות המזון החמות של השנה, הוא מיוצר מפולי קקאו נבחרים, הגדלים באזורי גידול קקאו כמו חוף השנהב, אקוודור וברזיל וצבעו מתקבל מפולי הקקאו, ללא תוספת של חומרי טעם או צבעי מאכל.

שולפים כפיות: קשה להישאר אדישים למראה אצבעות הקיט-קט הוורודות, ואם טרם ניסיתם שוקולד רובי, עכשיו יש לכם הזדמנות זמינה יחסית. לטעמנו, או שאוהבים את הרובי או שלא, יש לו טעם מיוחד, מעט חמצמץ בסוף, והוא בהחלט ז'אנר משל עצמו, אנחנו חיבבנו את השוקולד, אבל זה לגמרי עניין של טעם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק במחיר של 5-6.90 שקלים לחטיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חטיפי אנרגיה FREE מבוססי תמרים

חטיפי FREE. אפרת אשל,
צילום: אפרת אשל/אפרת אשל

על המוצר: מותג חטיפי האנרגיה FREE משיק סדרת חטיפי בריאות, המבוססת על מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר. הסדרה החדשה כוללת 6 טעמים חדשים מבוססי תמרים: תמרים, קשיו ונגיעות לוז; תמרים, בוטנים ואגוזי לוז; תמרים, חמוציות ותפוחי עץ; תמרים וקוקוס; תמרים, אגוזים ושברי קקאו ותמרים ואגוזי לוז. עד 100 קלוריות ליחידה.

שולפים כפיות: אנחנו חייבים להודות שדי חיבבנו חלק מחטיפי האנרגיה הללו. בעיקר את טעם הקוקוס-תמרים, קצת פחות את התמרים-אגוזי לוז. כמובן שזה מתאים למי שאוהב חטיפים או שוקולד מבוססי תמרים. זה מצליח לגרום לתחושת שובע ואנרגיה, ללא רגשות אשמה, ובהחלט פיתרון נהדר למי שאין לו זמן להכין חטיפים ביתיים מסוג זה בעצמו.

מחיר השקה: 14.90- 19.90 שקלים למארז של 5 יחידות.

שוופס אנרג'י

אנרג'י שוופס. יח"צ,
אנרג'י שוופס/יח"צ

על המוצר: מותג המשקאות שוופס משיק סדרת משקאות אנרגיה חדשה, לדבריהם, סדרת אנרג'י מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה. המשקה מגיע בשלושה טעמים: אסאי, אפרסק וגווארנה.

שולפים כפיות: חוץ מעיצוב מאוד מגניב של פחיות, משקה האנרגיה החדש של שוופס מצטיין גם בבחירה של טעמים מקוריים. שוופס הצליחו ליצור משקאות מרעננים בטעמים מעולים, שנעדרים את הטעם המתכתי שבדרך כלל יש למשקאות אנרגיה, האסאי הכחול מוצלח במיוחד, ואחריו האפרסק הכתום.

מחיר לפחית 5 שקלים.

מעדני SOOM ללא חלב

soom. דן לב,
צילום: סטודיו דן לב/דן לב

על המוצר: שטראוס משיקה סדרת מעדנים ללא חלב על בסיס טחינה גולמית תחת המותג SOOM. הסדרה תושק בשלושה טעמים: שוקולד, נוגט ווניל.

שולפים כפיות: מדובר במעדן שממש כיף וטעים לאכול, גם עבור מי שנמנע מחלב אבל גם למי שלא. מי שאוהב חלווה, יהנה מאוד מטעמי הווניל והשוקולד, שכן הם מצליחים לשחזר במדויק טעם של חלווה בטעמים, לטעם הנוגט פחות התחברנו. המעדנים מתוקים, והם לא מתנצלים על זה, וגם מי שבדרך כלל נהנה ממעדני חלב יהנה מהחוויה.

מחיר מומלץ: 4.20 שקלים למעדן.

יולו קצפת בטעמים חדשים

יולו. יח"צ,
יולו/יח"צ

יולו בטעמים חדשים

על המוצר: YOLO קצפת משיק שני טעמי שוקולד חדשים, על בסיס 42% מוצקי קקאו - YOLO קצפת שוקולד חלב בטעם קרמל מלוח ו- YOLO קצפת שוקולד חלב בטעם קוקוס.

שולפים כפיות: שני הטעמים החדשים של היולו קצפת עדינים ונפלאים, משתלבים נהדר בטעם השוקולד, לא משתלטים ולא מרגישים תעשייתיים. הקוקוס אפילו מעט עדין מדי, פחות מורגש מהקרמל המלוח, אבל עדיין מדובר במוצר מעולה.

מחיר: 3.90 למעדן.

ממרחי עוגיות שוקולד צ'יפס 37%

ממרח קרם עוגיות שוקולד צ'יפס. יח"צ,
ממרחי עוגיות/יח"צ

ממרחי עוגיות שוקולד צ'יפס

על המוצר: חברת מרבה ישראל משיקה סדרת ממרחי עוגיות חדשה - ממרח שוקולד צ'יפס עם 37% עוגיות ושוקולד בלגי משובח במרקם חלק ובמרקם קרנצ'י, המבוססים על העוגיות המפורסמות.

שולפים כפיות: אין ספק שמדובר במוצר אדיר. הן מבחינת הגימיק, והן מבחינת הטעם, אין איפה לטעות פה. הטעם נהדר וכיפי, מעט מתוק מדי, אבל אין מה לעשות אנחנו מחובבי הז'אנר. מה שכן, הממרח הזה לא יכול להוות תחליף לנוטלה או לכל ממרח לכריכים אחר, זה יהיה קצת הארד-קור, מה לגבי מילוי לקרפים? יש סכנה קלה של הרעלת מתוק, אולי לאפייה, בכל מקרה מבחינתנו תאכלו אותו פשוט עם כפית, זה מה שאנחנו עשינו.

מחיר מומלץ לצרכן 17-19 שקלים לצנצנת במשקל 380-400 גרם.

מגנום פיסטוק

מגנום פיסטוק. יח"צ,
צילום: יח"צ/יח"צ

מגנום פיסטוק

על המוצר: מגנום דאבל פיסטוק - שלגון שמנת בטעם פיסטוק מצופה בקרם קקאו ובציפוי מכיל שוקולד חלב מעולה.

שולפים כפיות: שוקולד ופיסטוק זה אחד השילובים האהובים עלינו בעולם, בשלגון החדש של מגנום הוא מגיע כגלידת שמנת בטעם פיסטוק מצופה בקרם קקאו ובציפוי שוקולד חלב. מדובר בשלגון מעולה לחובבי הז'אנר, הציפוי הכפול באמת נותן לו מעטה מפנק יותר, אם כי חלקנו היינו מעדיפים את הציפוי דווקא מריר לקונטרה מושלמת לגלידה המתוקה. טעם הפיסטוק חביב, אינו משתווה לגלידת פיסטוק טרייה שאוכלים בגלידריה, אבל כאמור יחסית לז'אנר מדובר באחלה ארטיק.

מחיר: כ-10 שקלים לשלגון.

פסק זמן בטעמים חדשים

פסק זמן. יח"צ,
צילום: יח"צ/יח"צ

על המוצר: פסק זמן משיקים שני טעמים חדשים - בטעם אלפחורס ובטעם טראפלס.

שולפים כפיות: הטעמים החדשים, על אף היותם לא רעים, אינם מביאים איזו בשורה מרגשת. האלפחורס לא באמת מזכיר את עוגיית האלפחורס האהובה, אלא פשוט מרגיש כמו שוקולד במילוי קוקוס. טעם הטראפלס, על אותו עיקרון וופל פסק זמן ממולא שוקולד מריר, טעים, אך לא יוצא דופן.

מחיר: 4.90 לחטיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully