וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המרבה, הרי זה משובח: המקומות שמגישים עשרות סוגי בירות

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף Zap Rest

8.7.2019 / 9:17

לכל המכורים לשינויים, אלו שאוהבים בכל פעם לגוון ולהיות מופתעים. אתם שבחיים לא תשתו את אותה בירה יום אחרי יום - הכירו את המקומות שאתם חייבים לבקר בהם

מקומות שמגישים עשרות סוגי בירה. דימה בנדרצוב,
בירה ב BEER SHOP/דימה בנדרצוב

יש משהו מהפנט במראה המלבב של שורה ארוכה של ברזי בירה נוצצים, המסודרים כחיילים ערוכים לפקודה, וכשאפשר תמיד לבחור מה לשתות הפעם זו כבר חגיגת הניצחון. ברוב הפאבים בישראל ניתן למצוא מבחר יחסית מצומצם של לא יותר משניים עד ארבעה ברזים שונים. בקצה הקיצוני ביותר של הסקאלה, ישנם מעט מאוד מקומות שמחזיקים בקירור עשרות סוגים שונים של חביות. בכתבה שלפניכם תפגשו את המומלצים ביותר שבהם.

BEER SHOP - נתניה ותל אביב

BEER SHOP היא רשת המונה כיום שני סניפים, שמאפשרת ללקוחותיה ליהנות מנפלאות הבירה שנמזגת מהחבית, גם בבית. הודות למערכת הביקבוק הייחודית שלהם, המבטיחה שאיכות הבירה תישמר לאורך זמן, תוכלו לשתות מתי שרק תרצו. ב-BEER SHOP מציעים 30 סוגי בירות מהארץ ומהעולם, הנמכרות במקום במחירים שכבר כמעט שכחנו שקיימים. בין היתר מדובר בביטבורגר הגרמנית ב-15 שקלים בלבד לשליש ו-19 שקלים בלבד לחצי ובפרנסיסקנר הבווארית, הנמכרת במקום ב-16 שקלים בלבד לשליש וב-21 שקלים לחצי ליטר. אם אתם שותים מהר (והרבה) ומעוניינים לחסוך בגדול, נעדכן שאת כל הסוגים ניתן להזמין גם בכוסות של ליטר.

ליד הבירה - פיצה מרגריטה, כריך אונטריב מעושן, נקניקייה טבעונית, קבנוס, בילטונג ונקניקיית עגל.

ביר שופ, הבונים 2, נתניה. 053-9366258

ביר שופ, יהודה הלוי 21, תל אביב. 053-9428120

מקומות שמגישים עשרות סוגי בירה. גליה אבירן,
Temple Bar/גליה אבירן

Temple Bar - גלילות

בפאב האירי המפורסם בגלילות, תמצאו מבחר מהפנט של יותר מ-70 סוגי בירה ולא פחות מ-20 ברזים שונים. לצד בירות כמו גינס, הוגרדן, סטלה ארטואה , טובורג וקרלסברג, מגישים בסניפי הרשת גם בירות מחביות קצת פחות מוכרות (לפחות במחוזותינו הלבנטיניים) כמו בירת האייל הלא מסוננת והלא מפוסטרת הנמכרת ביותר בלונדון, לונדון פרייד או בלו מון האמריקאית הצעירה שבאה לעולם רק ב-1995. הפאב הוותיק מפורסם בין היתר בזכות מבצעי ה-1+1 שלה, בזכות ההופעות החיות ובזכות האווירה המחשמלת בזמן משחקים חשובים.

ליד הבירה - עראיס (בשר טלה ובקר טחון עם הרבה בצל, פטרוזיליה ובהרט, הכל בתוך פיתה בשרנית וחמה על הגריל. מוגש עם חמוצים וטחינת אל ארז), נקניקייה "לא בווארית בכלל" (נקניקיית עגל משובחת בלחמניית המבורגר, בצל מקורמל פריך, כרוב כבוש, חסה ובצל ירוק. מוגש עם צ'יפס), ארטישוק יהודי (ארטישוק מטוגן פריך ופלח לימון) ופאדג' שחיתות (עוגת שוקולד ביתית חמה מלאה בשוקולד מבפנים ומבחוץ, מוגשת עם כדור גלידה וניל).

טמפל בר גלילות

מקומות שמגישים עשרות סוגי בירה. איליה קובלנוב,
Beer Station/איליה קובלנוב

Beer Station - רחבי הארץ

הרעיון העומד מאחורי רשת Beer Station, פשוט מאין כמוהו - הלקוחות מגיעים, רוכשים בקבוקים עם בירה שנמזגת ישירות מהחבית וממשיכים את הערב היכן שרק ירצו, כשבאמתחתם בירה משובחת מהחבית. במהלך השנים הרשת התרחבה ולסניפים המקוריים באשדוד, ראשון לציון וחולון, נוספו סניפים בתל אביב, חיפה, רחובות, באר שבע, גבעתיים, בת ים ובערים נוספות. גם הקונספט השתנה מעט, שכן רבים מהלקוחות אהבו את האווירה המיוחדת של המקום ובסניפים שונים החלו להגיש מנות אוכל לליווי הבירות. בין השאר כולל תפריט הבירות של ביר סטיישן מותגים כמו גובלין, טרופר, בלאנש, שושנע, קוזל, אסטרייה דאם ועוד רבים וטובים אחרים. סך הכול מבחר הבירות בסניפים השונים נושק ל-40, בזמן שמחירי הבירות, נושקים לרצפה.

ליד הבירה - בסניפים השונים תמצאו מגוון משתנה של מנות כשבין היתר תתקלו באמפנדס בשר, נקניקיית מינכן, קבנוס בייגלה (מוגש עם צ'יפס) ונקניקיות במילוי גבינה צהובה (מוגשות על צ'יפס ובייקון).

Beer Station - כל הסניפים

מקומות שמגישים עשרות סוגי בירה. אפיק גבאי,
בירבזאר/אפיק גבאי

בירבזאר - יפו, תל אביב וירושלים

בירבזאר היא רשת דוכני בירה ופאבים שהוקמה במטרה להפיץ את בשורת בירות הבוטיק הישראליות. בסניפי הרשת תמצאו יותר מ-100 בירות בוטיק ישראליות שונות (בבקבוקים כמובן) ועוד כעשרה ברזי בירה. מרובם אגב, נמזגות הבירות המשובחות של בירבזאר (טריפל בלגית, לאגר אדמוני, סטאוט עם ארומה מעושנת ועוד), המבושלות ב"מבשלת הארץ" שבקריית גת (מבשלת הנגב לשעבר). בנוסף, בבירבזאר רוצים שכולם ידעו להכין בירה והם מקיימים סדנאות בירה במקום בנוסף לשלל אירועים שווים ומדליקים. כדי ליהנות ממגוון רחב ככול האפשר של בירות מהחבית, מומלץ להזמין את מנת הרולטה, הכוללת שמונה כוסיות בירה סך הכול.

ליד הבירה - בסניפים המגישים אוכל תמצאו תפריטים שונים המציעים למשל צ'ילי קון קרנה (בשר בקר מבושל בבירת סטאוט כהה, שוקולד מריר וצ'ילי חריף. מוגש עם נאצ'וס מקסיקני וסלסה פיקנטית), כריך בקר טרנטינו (פרוסות חזה בקר מעושן עם סלט קולסלו וחרדל בירה. עם צ'יפסים אמריקאים וחמוצים. בהמלצת הבמאי האהוב עלינו), המפלצת (כריך מאתגר, עמוס ומפנק עם הודו, בייקון כשר ופרוסות בקר. מוגש עם צ'יפס חם בתבלין בירה וחמוצים) ופאי סמורס (שכבות של שוקולד מריר, קרם לוטוס, פירורי ביסקוויט ומרשמלו).

בירבזאר - ירושלים ותל אביב

מקומות שמגישים עשרות סוגי בירה. עידן גור,
פינטה/עידן גור

פינטה אשדוד

בחדר הקירור של מסעדת הבשרים האשדודית שוררת טמפרטורה של שתי מעלות צלזיוס בדיוק - הטמפרטורה האידיאלית לאחסון המגוון הבלתי נתפס של חביות הבירה, שמספרן עומד על כארבעים. מדי יום מציעים בפינטה מבצע אטרקטיבי אחר - החל מימי ראשון שבהם החל מהשעה 21:00 ניתן ליהנות מבירה ללא תחתית ב-69 שקלים בלבד (בישיבה על הבר) ועד ימי חמישי שבהם החל מהשעה 12:00, על כל שלוש מנות אלכוהול (למעט יין ובירה), מקבלים אחת נוספת חינם. יש לציין כי תפריט האוכל של פינטה בשום צורה לא מנגן כינור שני לתפריט הבירות המרשים - בתפריט האוכל של פינטה תמצאו מגוון אדיר של נקניקיות, מנות פירות ים, פסטות, מנות גריל, סלטים, קינוחים והרשימה עוד ארוכה.

ליד הבירה - פילה הרינג מלוח (פילה הרינג מלוח ביתי, מוגש עם בצל, תפוחי אדמה קלויים ושמיר), פטריות מוקפצות ברוטב אסייאתי, חזה אווז בעישון ביתי (מוגש עם תפוח עץ אפוי ורוטב פירות יער), נקניקיות גבינה (נקניקיות עוף עם גבינה ואגוז מוסקט, מוגשות עם כרוב מבושל ותוספת לבחירה) ועוגת נפוליאון ביתית (עוגת שכבות מבצק אפוי עם קרם פטיסייר מסורתי).

פינטה, הבנאים 1, אשדוד. 053-9376892

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף Zap Rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully