וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה יום שמח: 10 דברים שאפשר להכין עם אבוקדו

באופן מפתיע, דווקא היום, באמצע הקיץ הלוהט, חל יום האבוקדו הבינלאומי, אז לרגל החגיגות תעשו מאמץ למצוא אבוקדו טוב (כן, יש דבר כזה גם בקיץ), ותבחרו איך בא לכם לחגוג. הנה 10 הצעות

טוסט עם אבוקדו. ShutterStock
טוסט אבוקדו, זה לא רק טרנד/ShutterStock

תתפלאו, אבל דווקא באמצע ה-Off Season של האבוקדו מתרחש יום האבוקדו הבינלאומי. עם זאת, בשנים האחרונות האבוקדו צץ על המדפים ברשתות השיווק גם בקיץ, ויש זנים מסוימים שפשוט ממשיכים להניב פרי, ואנחנו, שהתרגלנו שהאבוקדו מסמל עבורנו את החורף, מתלהבים מכל האפשרויות שיש לפרי הזה להציע לנו גם כשהמעלות נושקות ל-30.

בשנים האחרונות נבנו לאבוקדו היכלים מיוחדים, זה התחיל עם מסעדת אבוקדו באמסטרדם שהתפרסמה בכל העולם וזלג לערים כמו לונדון, ניו יורק ואפילו תל אביב שזכתה למסעדת אבוקדה שכל התפריט שלה מבוסס על חומר הגלם אבוקדו. האבוקדו הוא גם מלך האינסטגרם, עם יותר מ-10 מיליון פוסטים שמתוייגים עם ההאשטאג "אבוקדו" ולא מעט חשבונות שמתמקדים אך ורק בפרי האהוב ומציעים פיד ירוק לחלוטין.

אבל האבוקדו כמובן שהוא לא רק יפה הוא כמובן גם מאוד בריא ונחשב בעיני רבים לסופר-פוד ולפסגת הערכים התזונתיים של טבעונים וצמחונים. אז במיוחד בשביל מעריצי הפרי הירוק, אספנו 10 מאכלים שאפשר להכין מאבוקדו, שגרתיים יותר או פחות, אבל בטוח טעימים ומהנים. אז נצלו את היום הזה כדי להכין משהו ירוק לאכול.

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully