וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש נינג'ה חדש במטבח: Ninja Foodi - ארוחה שלמה במכשיר אחד

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

1.9.2019 / 7:00

נינג'ה פודי OP300 משנה את חוקי המטבח: מכשיר אחד שמשלב סיר לחץ עם 14 מנגנוני הגנה, מפחית את זמן הבישול ב-70% ומוריד ב-75% את כמות השומן באוכל. לנינג'ה פודי יש 7 תכניות ייעודיות: סיר לחץ, אידוי, בישול איטי, בישול/צריבה, טיגון עם אוויר חם, אפייה/צלייה וגריל

הפקה: Ninja foodi

לא משנה אם אתם פודיז חובבי בישול גבוה, אימהות שמפנקות את הילדים בארוחות מדי צהריים וערב או כאלה שאין להם הרבה זמן ורוצים לתקתק ארוחה במהירות מבלי להתפשר על הטעמים, נדמה שלכולם יש פנטזיה אחת - מכשיר בישול שיהיה אפשר לעשות איתו הכול. אם תרצו - מטבח שלם בסיר אחד. נינג'ה הוא מותג אהוב ומוכר בקטגוריית הבלנדרים ומעבדי המזון ועכשיו הוא משנה את פניו של המטבח עם הנינג'ה פודי החדש, שמחובר לטרנד עולמי של הכנת אוכל בפחות זמן וכמעט ללא שמן ושמירה על הערכים התזונתיים.

אפשרויות המתכונים ב-Ninja foodi הן בלתי מוגבלות וניתן למצוא כבר אינספור מתכונים ברחבי הרשת, אחד היתרונות שלו הוא שניתן לבשל את המנה העיקרית והתוספת ביחד באותו המכשיר וכך לחסוך זמן רב. סיר הלחץ מאפשר להאיץ את תהליך הבישול משמעותית והוא מצליח לכלוא בתוכו ערכים תזונתיים שבמזון, טכנולוגיית ה-TenderCrisp הייחודית מעניקה למזון קריספיות מדהימה ומאפשרת להכניס מזון היישר מהמקפיא עד לפריכות מושלמת, חוסך זמן כבר כתבנו?

מעבר למהירות, האוכל יוצא מהסיר הזה כשהוא בריא יותר בצורה משמעותית משום שניתן להשתמש בכ-75% פחות שמן מאשר בשיטות בישול מסורתיות אחרות בזכות יכולת טיגון, אפייה ובישול באוויר חם. אם אתם רוצים להכין אוכל טעים, במהירות, כמעט ללא שמן ובאופן פשוט וקל - Ninja foodi הוא המכשיר עבורכם, לארוחת צהריים טעימה לילדים שחזרו מהמסגרות, לארוחת ערב משפחתית ואפילו לכאלו שרוצים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת.

את ה-Ninja foodi ניתן לניקוי במדיח כלים, הוא כולל לוח לחצנים בעברית, רשת מתהפכת לאידוי ולצלייה ושנה אחריות. הסיר, בנפח 6 ליטר, עם ציפוי קרמי מונע הידבקות מגיע עם סלסלת COOK&CRISP בנפח 3.7 ליטר והוא מתאים להכנת בשר, עוף, דגים, ירקות, קטניות, אורז, פסטה, מרק, פשטידות, מאפים ועוגות, צ'יפס, שניצל ועוד.

Ninja foodi הוא המכשיר המושלם לפודיז שאוהבים אוכל איכותי, והמכשיר החדש מבית נינג'ה כולל לא פחות משבע תכניות בישול:

סיר לחץ - בישול מהיר להשגת רכות ושמירה על עסיסיות המזון
אידוי - לבישול בריא ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון
בישול איטי - עד 12 שעות בישול בטמפרטורה נמוכה
בישול/צריבה - הכנת תבשילים באופן רגיל כמו בבישול מסורתי
אוויר חם - לטיגון מזון מופחת שמן או ללא שמן
אפייה/צלייה - להכנת מאפים, לחם ועוגות, לצלייה של עופות, דגים וכו'
גריל - לצריבה מהירה של המזון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

השייקר החדשני ששומר על הערכים התזונתיים של הפירות והירקות

כתבה פרסומית

ארוחה של סלמון וברוקולי באמצעות נינג'ה פודי

הפקה: Ninja foodi

ארוחה של שניצל ופתיתים באמצעות נינג'ה פודי

הפקה: Ninja foodi

אפיית עוגה באמצעות נינג'ה פודי

הפקה: Ninja foodi

כשמחברים את השימוש המגוון, מהירות ההכנה ואופן ההכנה הבריא, אשר מפחית משמעותית את הצורך בשמן, מקבלים את המכשיר המושלם לכל מטבח בישראל, הנינג'ה שיהפוך את המטבח שלכם לבריא יותר.

לרכישת Ninja foodi הקליקו כאן

לאתר החדש של שריג

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • בישול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully