וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים אלכוהול לסופ"ש? קודם כל אתם חייבים להגיע לכאן

בשיתוף שופרסל

7.3.2021 / 9:00

כבר עכשיו תוכלו לצרף לעגלת הקניות מותגי אלכוהול במחירים שווים לכל כיס - ועם אפשרות להזמין אונליין ולקבל הכול הביתה. הכירו את המהפכה שתהפוך את האלכוהול האיכותי לחלק מהיומיום ומהקנייה השבועית שלכם

אישה קונה אלכוהול בסופרמקרט. ShutterStock
בסניפי שופרסל הוקמו בימים אלה מתחמי אלכוהול, שבהם מגוון רחב של משקאות מעולים במחירים נגישים/ShutterStock

למי יש זמן וכוח לרוץ עם קניות ושקיות בידיים ממקום למקום? הכי נוח לנו לקנות הכול במקום אחד וכמובן - שתהיה גם אפשרות להזמין אונליין. אם פעם קנינו בסופרמרקט מוצרי מזון ומוצרי ניקיון, אבל את הגבינות המיוחדות והאלכוהול האיכותי רכשנו במעדנייה או בחנות בוטיק ליין ולאלכוהול, כיום המצב שונה בזכות המהפכה שיוצרת רשת שופרסל. בסניפי הרשת הוקמו בימים אלה מתחמי אלכוהול, שבהם מגוון רחב של משקאות מעולים במחירים נגישים ויועצים מטעם הרשת שמסייעים לדייק את הרכישה.

המהפכה של שופרסל הופכת את האלכוהול האיכותי - מיינות ובירות בוטיק ועד למשקאות חריפים - לחלק מסל הקניות הרגיל, ויש לא מעט סיבות שיהפכו עבורכם את רכישת האלכוהול הזה לנוחה וזמינה יותר.

לסגור את היום בדרינק

נתחיל מהסיבה הכי חשובה ובסיסית לשלב את האלכוהול בסל הקניות: קוקטייל צבעוני, כוס יין או בירה קרה זאת דרך מעולה "להוריד דופק" ולהיות קצת יותר צ'יל בסוף היום. לא משנה אם אתם לבד מול הטלוויזיה, עם בני הזוג במרפסת או עם חברים - אלכוהול טוב (במידה, כן?) יהפוך את השעות האלה לכיפיות ומרגיעות יותר.

בקבוקי וויסקי ג'וני ווקר בלאק לייבל. ShutterStock
נחמד לסגור את היום בכיף עם ג'וני ווקר/ShutterStock

תמיד טוב שיש משקה איכותי שאפשר למזוג לאורחים

קניית מוצרים מסוגים שונים במקום אחד מעניקה נוחות שאין לה תחליף. אם בעבר האלכוהול המשובח נקנה בחנות משקאות ושאר המוצרים לבית היו נרכשים ברשת הקמעונאית, הרי שכיום קונים הכול במקום אחד. דמיינו את עצמכם הולכים עם העגלה במעברים ובמכניסים אליה בטבעיות מוצרי חלב, אבקת כביסה, ירקות וגם וויסקי סינגל מאלט משובח או וודקה גריי גוס מצוינת. לא קשה, נכון?

מארחים חברים או שמתכננים מסיבה למשפחה? באותה קנייה גם אפשר לשלב פירות, ירקות ומוצרים לקוקטיילים שתכינו מהוודקה או הקמפרי וכמובן כלים חד-פעמיים, חטיפים, בשר ודגים ולמעשה כל מה שצריך לאירוח.

נוחות נוספת שמספקת רשת שופרסל היא האפשרות לקנות אונליין. אם יש לכם קנייה גדולה ואינכם רוצים לסחוב שישיות של בירה בוטיק ומארזי יינות יוקרתיים לצד כמה בקבוקי טקילה וג'ין, אין צורך להזיע בדרך ממקום למקום, אלא פשוט לקנות כל מה שצריך דרך שופרסל Online ולקבל אל ביתכם את המוצרים על ידי שליח.

בקבוקי וודקה בלוגה. ShutterStock
מארחים חברים או שמתכננים מסיבה למשפחה? באותה קנייה גם אפשר לשלב פירות, ירקות ומוצרים לקוקטיילים. וודקה בלוגה/ShutterStock

לקבל סחרחורת רק מהשפע

כן, הפכנו לאניני טעם ומביני עניין ואפשר לראות זאת בכל תחום. אנחנו קונים יותר מוצרי בשר ודגים טריים לעומת קפואים, נהנים מגבינות גורמה נוסח קממבר, ברי, סנט מור או גרוייר וכבר מזמן לא מסתפקים רק בפסטרמה או בסלמי ורוכשים נקניקים בעלי מנעד טעמים רחב ומיוחד. למה לא? מגיע לנו!

כך גם כשמדובר באלכוהול. שופרסל הופכת את סניפיה לחנות בוטיק כשמדובר במשקאות מובחרים אלה וניתן לראות על המדפים שפע של מותגים איכותיים. וויסקי סינגל מאלט כמו מקאלן, גלנליווט וג'וני ווקר גולד, וודקה מסוג בלוגה, רוברטו קוואלי, גריי גוס, ואן גוך, טקילה פטרון, ג'ין הנדריקס, יינות ובירות בוטיק, עראק, קמפרי, אפרול ועוד.

פתאום המחיר של ואן גוך לא בשמיים

טוב, כאן מדובר בחשבון פשוט: רשת גדולה יכולה להרשות לעצמה לתת איכות גבוהה במחירים נמוכים. כששותים יותר ונהנים מאלכוהול משובח רוצים גם לשלם עליו פחות ככל האפשר וכאן בא לידי ביטוי יתרונה הגדול של שופרסל כרשת קמעונאית בעלת כוח קנייה גדול, אשר מסוגלת לספק את המותגים המובילים בעולם במחירים שווים לכל כיס.

אלכוהול איכותי - וכשר

מכיוון שכל מוצרי שופרסל הם כשרים, שומרי הכשרות יכולים לרכוש בבטחה משקאות אלכוהול מובילים ללא כל חשש, לאחר שאלו נבדקו כבעלי הכשר תקני וקיבלו חותמת כשרות. בנוסף לכך שהמשקאות כשרים - הם גם מפוקחים. חשוב לנו שהאלכוהול שאנחנו שותים יהיה בטוח ולא מזויף ולכן אין פה כלל התלבטות, מכיוון שהמשקאות האלכוהוליים הם תחת פיקוח ומדובר במשקאות מוכרים, אמינים ואיכותיים.

בקבוקי וודקה גריי גוס. ShutterStock
ברשת שופרסל המשקאות כשרים - ומפוקחים. וודקה גריי גוס/ShutterStock

לקבל טיפים ממומחי אלכוהול והטבות ייחודיות

כשקונים אלכוהול בחנות בוטיק, חלק מהכיף הוא באווירה שבמקום. מדפים עמוסי משקאות, מוכרים בעלי ידע שנותנים לכם כמה טיפים וכמובן - שקית מתנה יפה שמשדרת לכולם שאתם מביני עניין.

שופרסל מקימה מתחמי אלכוהול בוטיק בתוך סניפיה, שבהם אפשר לקבל ייעוץ ממומחים שעברו הכשרה מתאימה לגבי המשקאות השונים וכן מארזי מתנה לבקבוקים בשקיות יוקרתיות. כבר כיום ניתן למצוא בסניפי דגל רבים ברחבי הארץ דוכני טעימות של יקבי בוטיק והרשת מתכננת גם להקים מועדון חובבי אלכוהול ויין, שבו תקבלו מידע על משקה החודש, הנחות על מותגי אלכוהול, יין במתנה ליום ההולדת, אפשרות להשתתף בהרצאות ביקבים ומבשלות וייעוץ בהתאמת האלכוהול לאירוע.

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!
חל איסור על מכירת משקאות אלכוהוליים/משכרים לאחר השעה 23:00 ולמי שטרם מלאו לו 18 שנה


הכתבה בחסות רשת שופרסל

בשיתוף שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully