וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעים להכיר: מותג הגלידה האירופאי שכבש 22 מדינות בעולם נחת בישראל

בשיתוף DIONE, בשיתוף DIONE

31.8.2019 / 12:45

המותג האירופאי עטור הפרסים DIONE הגיע לישראל ונוגס בזירת הגלידות בזכות שלגונים איכותיים משמנת משובחת, במגוון טעמים. כמה משובחת? שלושה ימים לאחר השקתה בארץ נחטף המלאי בחנויות המובחרות. הכירו את הגלידות החדשות שנמכרות במחירים אטרקטיביים ונותנות פייט למגנום

מותג הגלידות DIONE. יח"צ,
גלידת שמנת משובחת שנותנת פייט למגנום במחיר האטרקטיבי/יח"צ

אם חשבתם שאתם יודעים הכל על הסצנה הקולינארית של הגלידות, תחשבו שוב. נכון, כבר טעמנו גלידות בציפוי שוקולד, עם פיצוחים ואפילו עם אלכוהול ונדמה שנאמר כבר הכול. אז זהו, שלא. תתכוננו לעוף על גלידה משובחת ואיכותית, כמו שרק באירופה יודעים לעשות. DIONE, השמנת של הגלידות מאירופה, עטופה מחשבה יצירתית בכל ביס וארוזה בוופל הורס עשתה עלייה וחדרה לשוק הישראלי.

תכינו את החך לשלגון שקדים מעולים, וניל קרמל מלוח, שוקולד קפה ועוד מבחר טעמים שיקפיצו את בלוטת הטעם. הגלידות עשויות משמנת אמיתית משובחת, חומרים טבעיים בלבד, ללא גלוטן ושוקולד בלגי אמיתי. העובדה כי הגלידה קיבלה תו כשרות בד"ץ מהדרין, מרחיבה את קהלי היעד ומעניקה לה עוד כמה נקודות בקרב הקהל הדתי שנחשב לצרכן נאמן.

מותג הגלידות DIONE. יח"צ,
מותג עטור פרסים מאירופה. DIONE/יח"צ

התשוקה של גלידת DIONE לאיכות וחדשנות נולדה כבר ב-1950 באירופה. מאז, חרטה DIONE על דגלה לייצר גלידה נטולת תוספים מלאכותיים או חומרים משמרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

נוגסת בשוק הכריכים: התחום החדש אליו פורצת חברת הקייטרינג הגדולה בארץ

בשיתוף שיר בן
מותג הגלידות DIONE. יח"צ,
מעתה גם בארץ יוכלו ליהנות משפע הטעמים של גלידת DIONE/יח"צ

מבחני טעם שערכה החברה לפני כניסתה לישראל, הראו ציונים גבוהים. במבחן הטעם קיבלו הגלידות של DIONE ציון של 4.9 מתוך 5 ובמבחן תחושת ה"ביס" ומרקם הגלידות הציון עמד על 4.4 מתוך 5. שיטת הייצור הבוטיקית, הטעם מעולה, המרקם האיכותי והלוק היוקרתי, מהווים אושר צרוף לפה ולכיס. שלגוני DIONE נמכרים במחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים.

מותג הגלידות DIONE. יח"צ,
ציונים גבוהים במבחני הטעימה. DIONE/יח"צ

לא בכדי, קיבלו הגלידות של DIONE פרסים שונים בעולם דוגמת מותג הגלידה החלבית הטוב ביותר של GULFOOD, פרס SIAL, פרסי חדשנות בפריז ובסין ופרס יוצא דופן מטעם המכון הבינלאומי לטעם ולאיכות. האמת? לא כזה מפתיע. אחרי הכל, מיליוני אנשים ב-22 מדינות בעולם לא טועים.

אין ספק, DIONE בדרך הנכונה לכבוש גם את ישראל.

בשיתוף DIONE, בשיתוף DIONE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully