וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאת חפירה למחבטי טניס: שפים החליפו את הצלחות בכלי הגשה ביזארים - וברשת זועמים

6.9.2019 / 23:34

ארוחת הערב שלכם מוגשת על... מכסה פח אשפה! מסעדות טרנדיות החליפו את הצלחת המסורתית בכלי הגשה מוזרים כדי לזכות לחשיפה רבה יותר ברשתות החברתיות, אבל דווקא שם לא נרשמת התלהבות

סיפור בדקה

בסרטון - אנשים שמצלמים את האוכל שלהם הם חכמים יותר?

זוכרים את מנת הקינוח של מסעדת "גורדוס" שהוגשה בתוך אסלה? אז מתברר שטרנד ההגשה הביזארית צובר תאוצה מאז, כשעוד מסעדות ופאבים מרחבי העולם אימצו את השיטה שכובשת את בטנם של הסועדים ההיפסטרים ועמודי האינסטגרם הפופולריים שלהם. עוד ועוד שפים הבינו שההגשה המסורתית על צלחת, אריח או קרש עץ כבר אינה טובה מספיק כדי למשוך את תשומת לבם של משתמשי האינסטגרם, אז הם החליפו אותם בחפצים מהיומיום שבחיים לא חשבתם להגיש עליהם אוכל.

מארוחת בוקר המוגשת על גבי מחבטי טניס עם בקבוק שתייה צונן עטוף בכדור טניס ועד ארוחת ערב של בשר, צ'יפס וטבעות בצל המוגשת על מכסה של פח אשפה - באינטסגרם תמצאו אינספור דוגמאות להגשה ביזארית במסעדות שמנסות להמציא את עצמן מחדש. במסעדה אחת הגישו מנה של אורז, שעועית ונקניק על גבי את חפירה ובאחת הוגשה מנת קממבר אפוי ובגט קלוי על מלכודת עכברים.

על אף שלהגיש אוכל על פח אשפה או מלכודת עכברים לא נשמע כמו דבר היגייני במיוחד - סועדים מצלמים, משתפים ומושכים למקום סועדים אחרים שרוצים לנסות על בשרם את החוויה הביזארית. מעבר לזה, נראה שהטעם וחוויית האכילה כבר אינן משחקות תפקיד. אנשים מגיעים כדי לצלם ולהשיג עוקבים ולייקים. שפים מבינים את השפעת הרשתות החברתיות ועסוקים בלגרום למנות שלהם להיראות מעניינות יותר - גם אם מדובר בחומרים ישנים ומוכרים. היופי מתעלה על האיכות והטעם.

ארוחת בוקר מוגשת על מחבטי טניס. טוויטר, צילום מסך
ארוחת בוקר על מחבטי טניס/צילום מסך, טוויטר

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully