וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס הטעימות הכי מגניב שאתם לא מכירים

בשיתוף דיזנגוף סנטר, בשיתוף דיזנגוף סנטר

2.10.2019 / 9:16

כולכם כנראה מכירים את יריד האוכל של דיזנגוף סנטר, אבל זה הזמן להכיר את כרטיס הטעימות שיקנה לכם אפשרות ליהנות מכל מה שיש למקום הקסום הזה להציע (ויש אפילו הטבה לגולשי וואלה)

יריד האוכל דיזנגוף סנטר. עדן פרג',
קוסקוס של מסעדת גוואטה בדוכן הטריפוליטאי/עדן פרג'

כבר מעל ל-20 שנה מתאספים מדי שישי מיטב הבשלנים בדיזנגוף סנטר ליריד האוכל. כ-40 אלף איש מגיעים ליריד כל שבוע, טועמים ורוכשים אוכל מעשרות דוכנים, כל אחד מהם ייחודי ומציע אוכל מסוג אחר. יש דוכנים כמעט מכל סוג מטבח, דוכן איטלקי שמגיש פסטות, לזניות ותבשילים מאיטליה, דוכן אמפנדס ארגנטינאי במילויים שונים כמו טונה, אסאדו, גבינה וגם אמפנדה טבעוני במילוי בטטה.

יריד האוכל דיזנגוף סנטר. עדן פרג',
אמפנדס מהדוכן הארגנטינאי/עדן פרג'

יש דוכן ג'חנון תימני עבודת יד עם רסק וביצה, וגם דוכן טריפוליטאי של מסעדת גואטה מיפו עם מתכונים עתיקים של סבתא לאה מלפני עשרות שנים. יש גם דוכן דרוזי של משפחת חלאבי שבו עובדת כל המשפחה, ודוכן של אוכל יהודי אשכנזי מבני ברק עם גפילטע פיש, רגל קרושה וחלות וויז'ניץ. יש כמובן גם דוכן טבעוני של הלוחש לסירים, דוכן ותיק שמגיש אוכל בריא של שף אורי לוי, וגם דוכן מיוחד של מלאווח בגרסה מגולגלת עם תוספת, עבודת יד של אביבה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יריד האוכל דיזנגוף סנטר. עדן פרג',
פיתה דרוזית/עדן פרג'

ויש עוד אינספור דוכנים, מרוקאי, ישראלי, גרוזיני, תוניסאי, פרסי, דים סאם, וגם דוכן עוגות, דונטס, שייקים, פירות וירקות, לחמים ומאפים, ועוד. בשביל למקסם את הפוטנציאל של ביקור ביריד, יצרו כעת בדיזנגוף סנטר כרטיס טעימות מיוחד שיאפשר לכם לאכול מכמה דוכנים בכרטיס אחד, יש כרטיס טעימות זוגי של חמש טעימות ושתיה וכרטיס טעימות אישי של 3 טעימות, כך שתוכלו לעבור בין הדוכנים שמעניינים אתכם ולאכול בלי הפסקה.

כאן תוכלו לרכוש את כרטיס הטעימות, ואם תזינו את קוד הקופון Wallafood, תקבלו אפילו 15% הנחה. בתיאבון.

יריד האוכל דיזנגוף סנטר. עדן פרג',
הדוכן המרוקאי/עדן פרג'
בשיתוף דיזנגוף סנטר, בשיתוף דיזנגוף סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully