וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד האוכל שהוא גן עדן (גם) לטבעונים

בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר, בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר

24.10.2019 / 7:38

יריד האוכל בדיזנגוף סנטר מתאים עצמו לטרנד החם של התקופה עם דוכני אוכל צמחוני וטבעוני שווים במיוחד, גל זהבי הלך לבדוק מה חם, וחזר עם הטבה מיוחדת לגולשי וואלה

צילום: עידו שחם, עריכה: דפי מקל

יריד האוכל בדיזנגוף סנטר, אשר מתקיים מדי חמישי ושישי, מציע מבחר אפשרויות מקוריות ומפתיעות. לאחרונה התחדש היריד, עם המון אופציות חדשות, ואנחנו קפצנו לבדוק מה שווה במיוחד. הפעם שלחנו את גל זהבי לסיבוב, והוא בחר להתמקד באופציות צמחוניות וטבעוניות בלבד. ובכן, טבעונים, יש לנו חדשות נהדרות בשבילכם - מדובר בגן עדן גם עבורכם!

כך למשל בדוכן "הלוחש לסירים" הופתע זהבי לטעום גרסה טבעונית לצ'ילי קון קרנה מקסיקני חריף בלי זכר לקרנה (בשר), פאד תאי תאילנדי עם חזה עוף מחלבון סויה בטעם ובמרקם של חזה עוף אמיתי, סלט אטריות שעועית, סלט אצות, סלט חצילים פיקנטיים ועוד מטעמים טבעוניים, בריאים ועשירים בטעמים ממש כמו בארץ המקור.

בדוכן האוכל הדרוזי נהנה ממבחר של מטעמים צמחוניים וטבעוניים החל מפיתה דרוזית עם לבנה וזעתר, עלי גפן ממולאים, תבשיל במיה וגולת הכותרת - עלי כרוב ממולאים שאי אפשר להפסיק לאכול.

את הסיבוב שלו קינח זהבי במיסטר דונאטס, המקום שכל טבעוני שמכבד את עצמו כבר צריך להכיר - עם מגוון אינסופי של דונאטס צבעוניים ומתוקים.

בזכות כרטיס טעימות, שאותו ניתן לרכוש ככרטיס אישי או זוגי, תוכלו לטעום ממגוון המנות שבדוכנים. הכרטיס האישי כולל שלוש טעימות ומחירו 40 שקלים והכרטיס הזוגי כולל חמש טעימות ושתייה ומחירו 70 שקלים. את הכרטיס ניתן לרכוש ביריד עצמו, בדוכן "האוכל היהודי" ליד שער 2 או ללחוץ כאן לרכישה. לגולשי וואלה! NEWS מגיעה הטבה של 15% הנחה ברכישת הכרטיס בהכנסת קוד קופון wallafood.

לכרטיס הטעימות של יריד האוכל דיזנגוף סנטר

יריד האוכל של דיזנגוף סנטר, יום חמישי 12:00-20:00, יום שישי 10:00-16:00

בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר, בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully