וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשמרו על האבוקדו שלכם בשל למשך שנה שלמה

18.10.2022 / 0:17

חובבת אבוקדו שיתפה את השיטה הגאונית שלה לשמירה על בשלות האבוקדו. לדבריה, השיטה תאפשר לכם לשמור על טריותו למשך שנה שלמה

סודות האבוקדו נחשפים: עד היום קילפתם לא נכון את האבוקדו/American Chemical Society

זה ידוע שתקופת הבשלות של האבוקדו נמשכת בערך שעתיים והסיכויים ליפול על אחד לא בשל או בשל מדי גבוהים יותר מהסיכוי שנצליח ליהנות מאבוקדו במצבו המושלם. אמא חובבת אבוקדו חשפה ברשת טריק גאוני לשמירה על בשלות האבוקדו - כדי שתוכלו לאכול ממנו גם שנה אחרי שרכשתם אותו. הפתרון: חיתוך והקפאה.

תושבת אוסטרליה שייסדה את עמוד הפייסבוק הפופולרי "מתכונים וטיפים לבישול איטי", שיתפה תמונה של פרוסות אבוקדו בשלות להפליא מונחות על דף נייר אפיה ולצדה את השיטה העוזרת לה ליהנות ממנה עתירה באבוקדו בכל רגע שתבחר. "שמעתי שאפשר לקנות אבוקדו קפוא, אבל מעולם לא הצלחתי למצוא כזה. לכן חשבתי 'למה שלא אקפיא בעצמי את האבוקדו?' זה עובד מדהים".

גיף אבוקדו - גוואקמולי. Giphy
אפשר להכין כל השנה גוואקמולי!/Giphy

ככה היא עושה את זה

בעוד רבים מאמינים שאבוקדו לא קלוף ימשיך להשחים במקפיא, זה לא קרה. "אני קונה אבוקדו טרי, חותכת אותו לשניים, מוציאה את הגרעין החוצה ואז חותכת אותו לפרוסות. אתם יכולים גם לחתוך אותו לנתחים. אני מניחה את פרוסות האבוקדו על נייר אפייה ומקפיאה אותו". אחרי יום במקפיא, היא מעבירה את פרוסות האבוקדו לשקית כדי שיהיה קל לשלוף בכל פעם חתיכה אחת. מאחר שהן מועברות לשקית רק אחרי שהן קופאות, זה מונע מהן להידבק זו לזו בשקית. כשאני צריכה אני פשוט מוציאה חתיכה, נותנת לה להפשיר ומשתמשת בה לסנדוויץ' או כתוספת לביצים. האבוקדו נשאר יפה וירוק", היא אמרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כך תשמרו על האבוקדו שלכם בשל למשך שנה שלמה. Facebook, צילום מסך
תחילה פורסים את האבוקדו ומכניסים למקפיא/צילום מסך, Facebook
כך תשמרו על האבוקדו שלכם בשל למשך שנה שלמה. Facebook, צילום מסך
אחרי הקפאה מעבירים את החתיכות לשקית קלה לשליפה ומחזירים למקפיא/צילום מסך, Facebook

הטיפ שלה זכה לאהדה רבה מצד חובבי אבוקדו שמעולם לא חשבו על אופציית ההקפאה. "זה ישנה את חיי. קניתי אבוקדו קפוא וזה היה נוראי. אדאג להקפיא בעצמי", אמרה אחת ואחרת הוסיפה: "לא היה לי מושג שזה פתרון ראלי... אני שונאת לזרוק את שאריות האבוקדו כי אף אחד חוץ ממני לא אוכל אבוקדו בבית. עכשיו כבר לא אצטרך לזרוק".

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully