וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לצובה: הקבב הכי טעים שאכלתי לאחרונה

נסיעה מקרית במבשרת ציון חושפת בפני המונה בוטקה קטנטן על גלגלים שמוציא את שיפוד הקבב המפנק ביותר שאכל בתקופה האחרונה, ויש לו גם הסבר משכנע למה צריך להזמין שם רק קבב אחד

קבב על גלגלים. קובי רובין, קובי רובין
קבב על גלגלים/קובי רובין, קובי רובין

במהלך נסיעה עם תיירים לכיוון קיבוץ צובה לקראת הכיכר בסוף מבשרת ציון, נתקלתי בבוטקה של ליאת, עם שלט כמו "קבב על גלגלים" אי אפשר להתבלבל, ידעתי שתכף אחזור.

ואכן, אחרי שהורדתי את הלקוחות חזרתי מיד לכיוון הבוטקה הקטנטן, ניגשתי ושאלתי מה אוכלים היום, הייתי בטוח שיש מבחר של מנות. אבל לא, ליאת מכינה את הקבב שלה בלבד, למביני טעם ועניין רציניים בלבד.

לפני מספר שנים נתי בעלה של ליאת ביקש ממנה להכין לו כמה קבבים לאכול, הוא אכל אותם בתאבון רב, והזיכרון של הטעם הנהדר לא יצא לו מהחך, אז חלפו השנים ויחד החליטו השניים לפתוח את קבב על גלגלים.

הזמנתי שיפוד קבב בבגט (25 שקלים), אם תרצו שני קבבים זה יעלה 40 שקלים. ליאת מכינה את הקבב רק ברגע ההזמנה, מקפידה להכין בכל פעם כמות קטנה כדי שזה יהיה הכי טרי שאפשר.

קבב על גלגלים. קובי רובין, קובי רובין
שיפודים של פעם/קובי רובין, קובי רובין

לאחר שהזמנתי ליאת הוציאה קבב על שיפוד רחב כמו של פעם, רק ככה היא מכינה את הקבב שלה, בדרך המקורית של פעם, אין דבר יותר מבאס מבשר מעולה על שיפוד דק או גרוע מכך - שיפוד עץ שמוציא את כל הטעם ויכול להיות אפילו מסוכן, לא יודע למה ממשיכים להכין קבב או בשר בכלל על שיפודי עץ.

אחרי שליאת הניחה את הקבב על אש לא גבוהה מדי, לאט לאט ניגר לו השומן מהקבב על הרשת והלאה, והקבב קיבל את הצבע הכי יפה בעולם. הקבב של ליאת לא מתובל מידי, חלקו החיצוני נאטם קלות, חלקו הפנימי רך ומלא בטעם של הבשר הכי טרי שאפשר להשיג, התבלון העדין יחד עם הלחץ הנכון יוצר קבב מושלם שמי שיאכל אצל ליאת עוד יחזור שוב ושוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קבב על גלגלים. קובי רובין, קובי רובין
הפתעות באמצע הדרך/קובי רובין, קובי רובין

מעל לכל ליאת מכינה את התוספות הכי פשוטות ומעולות, אני פחות חסיד של סלט ירקות כפי שאתם כבר יודעים, אבל מה אתם אומרים על סלט עגבניות עם עמבה, בצל עם סומק, לימון כבוש בייצור מקומי וסחוג ביתי של ליאת? לא צריך יותר מזה גם ככה. לפעמים אחד מהסלטים חסר, אבל בהתחשב בנסיבות המיקום והקושי זה זניח ומקובל גמרי.

לדעתי לא צריך יותר משיפוד קבב אחד בבגט, מצד שני, זה יכול לספק לכם תירוץ נהדר להזמין את הקבב השני בבגט נוסף. ללא ספק הקבב הכי מקורי וטעים שאכלתי לאחרונה.

קבב על גלגלים, החוצבים 19 מבשרת ציון, שעות פעילות: א-ה 11:00-22:00, 055-6686446

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully