וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'ייסר המנצח: המקום הכי שווה ושמח בתל אביב

בשיתוף IBBLS, בשיתוף IBBLS

11.12.2019 / 7:55

תפריטי טעימות מיוחדים, סדנאות והרצאות מיוחדות: מותג הוויסקי המוכר בעולם מתכונן לחגיגות ה-200 שנים להיווסדו ובמסגרת החגיגות קפצו עדי ורז אל שרונה למתחם הכי שמח בתל אביב לסיבוב דרינקים, אבל לא רק. צפו

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: דפי מקל

מותג הוויסקי הבין-לאומי והאייקוני Johnnie Walker השיק לראשונה בישראל מתחם פופ-אפ בשרונה שבתל אביב, ובו יתארח הקהל הרחב במהלך חודש דצמבר, בין התאריכים 5.12-23.12, ויוכל להגיע ולטעום את המהדורות השונות של ג'וני ווקר. זאת הפעם הראשונה שבה ג'וני ווקר מקיים פעילות מסוג זה בישראל, כהכנה לחגיגות 200 שנה למותג שייערכו בשנה הבאה. מה מחכה לכם שם? אתם יכולים להשתתף בסדנאות וויסקי בחלל הסדנאות שבמתחם ולהרים לעצמכם באמצעות תפריטי טעימות מיוחדים כולל ווייט ווקר כמחווה למשחקי הכס - שיציעו טעימות של שלל סדרות ג'וני ווקר, החל מ-Black Label ועדBlue Label.

נשמע טוב, הא? ברור. לכן שלחנו את עדי כרמלי ורז זלצרמן לשתות, ליהנות ולחוות את כל האטרקציות והטעמים שיש למתחם DISCOVER YOUR JOHNNIE להציע.

מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. אמיר יעקובי,
תפריטי טעימות מיוחדים, כולל מחווה למשחקי הכס/אמיר יעקובי

אז חוץ ממשקאות משובחים וקוקטיילים מיוחדים מה עוד מחכה לכם? ובכן, וויסקי הוא משקה עם סיפור, מסורת, משקה שלוקח להרפתקה, אז כמובן שדרכו תוכלו להתחבר לסיפורים מעוררי השראה מפי אנשים מעוררי השראה, דוגמת המאיירים יהודה ומאיה דביר, העיתונאי איתי אנגל, רוכבת האופנוע אחינועם הראל והבימאי והתסריטאי רוני קובן.

במתחם הפופ-אפ יתקיימו חמש הרצאות, בין התאריכים 5.12-23.12, כולן בשעה 20:00:

יהודה ומאיה דביר, 5 בדצמבר - אמני הקומיקס הבין-לאומיים שהצליחו לרתק כשישה מיליון משתמשי אינסטגרם, בהם מארק צוקרברג, ייקחו את הקהל אל שגרת היומיום של אמני קומיקס, החל מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך ההצלחה הבין-לאומית והסיפורים שמאחורי האיורים, ועד לדילמות הקטנות והגדולות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו.

איתי אנגל, 12 בדצמבר - העיתונאי איתי אנגל יספר בהרצאתו על מאחורי הקלעים של עבודתו באזורי סכסוך. ההרצאה תעסוק בצורך לחשוב אחרת, הן מבחינה טכנית והן מבחינה פסיכולוגית.

מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. אמיר יעקובי,
מחכות לכם שלל טעימות. מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר/אמיר יעקובי

אחינועם הראל, 16 בדצמבר - הצעירה שחצתה את אפריקה לבדה על אופנוע, בהרצאתה המרתקת שתעסוק בהפיכת חלום למציאות, ובמורכבות ובמסתורין של אפריקה.

רוני קובן, 18 בדצמבר - העיתונאי שהתנסה בכמה מצורות החיים הקיצוניות והמטורפות ביותר שקיימות בישראל, בהרצאה חדשה שנולדה מהסדרה עטורת השבחים שיצר, "שיעורים שלמדתי במסע אל הקצה".

מחיר כל ההרצאות: 40 שקלים לאדם, בהרשמה מוקדמת דרך האתר

מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר. אמיר יעקובי,
מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר/אמיר יעקובי
מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר בשרונה תל אביב. דה פלוס,
מתחם הפופ אפ של ג'וני ווקר בשרונה תל אביב/דה פלוס
בשיתוף IBBLS, בשיתוף IBBLS
  • עוד באותו נושא:
  • וויסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully