וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילקי שגרם לנו להרגיש מרומים

שני טעמי מילקי חדשים, שלושה סוגי ביסלי חדשים, שוקו למבוגרים, גמדים לילדים גדולים וגבינה לטבעונים - טעמנו עבורכם את כל מה שחדש על המדף

מילקי. יח"צ,
המילקי החדשים/יח"צ

מילקי בטעמי שוקולד רובי ובלונדי

על המוצר: מילקי משיקים מהדורת חורף חגיגית: מילקי רובי (השוקולד הורוד המתאפיין בטעם פירותי חמצמץ), ובלונדי (שוקולד לבן וקרמל).

שולפים כפיות: רובי - מילקי רובי מרשים מבחינת המראה והצבע הוורוד שלו נראה אמין, אבל בטעימה מתברר שאין באמת קשר בינו לבין טעמי שוקולד הרובי החמצמצים. זה לא שזה לא טעים, אין דבר כזה מילקי לא טעים, אבל הקישור של המותג לשוקולד הנדיר והאקזוטי לא בא לידי ביטוי בטעם. כמובן שקריאת הרכיבים מבהירה שאין במוצר שוקולד רובי אלא רק מחית פטל שצובעת את המעדן בוורוד. ובכן, לא תעבדו עלינו.

בלונדי - שוקולד בלונדי הוא בעצם שוקולד לבן מקורמל, וכאן בגרסת המעדן, מילקי מצליחה קצת יותר להביא את הטעם לידי ביטוי. היה כבר בעבר מילקי קרמל מלוח במהדורה מוגבלת שלמיטב זכרונננו די חיבבנו אותו. מילקי בלונדי הוא טייק אוף חביב על מילקי וניל, עם טעם קרמלי חזק יחסית, שהולך לא רע עם הקצפת.

שוקו ספלנדיד. יח"צ,
שוקו ספלנדיד/יח"צ

שוקו יטבתה ספלנדיד למבוגרים

על המוצר: יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה שוקו ספלנדיד, משקה שוקו עם שוקולד מריר שפונה לקהל הבוגר. מגיע בבקבוקים של ליטר ושל 350 מ"ל.

שולפים כוסות: השוקו ספלנדיד באמת לא מתוק כמו שהתרגלנו ממשקאות מהסוג הזה, הוא בהחלט קיבל את אפקט המרירות העדינה של שוקולד ספלנדיד, מדובר במוצר לא רע עבור מבוגרים שמעוניינים לשתות שוקו, אם יש כאלה בקהל - הרווחתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אקטימל אננס. יח"צ,
אקטימל אננס/יח"צ

אקטימל אננס

על המוצר: מחלבת שטראוס משיקה מהדורת חורף בסדרת אקטימל - והפעם אננס.

שולפים כפיות: צרכני האקטימל הוותיקים בוודאי ישמחו לגוון מעט את שגרת היוגורט הפרויביוטי שלהם עם טעם אננס. האננס מורגש, אך בצורה מעודנת, יש טעם לוואי קל, והוא הרבה פחות מתוק מהאקטימל תות. הוא עדיין מצליח לנטרל את החמיצות של היוגורט הלקאסי, מה שכן כפית ורבע סוכר לכזאת כמות של משקה זה די הרבה. מי שאוהב מתוק שיילך על התות, מי שאוהב פחות מתוק, או שפשוט מאוד אוהב אננס, יש כאן אחלה מוצר בשבילו.

גמדים. יח"צ,
גמדים ארוחת בוקר/יח"צ

גמדים ארוחת בוקר

על המוצר: מחלבת שטראוס משיקה תחת המותג גמדים 2 פאוצ'ים של "גמדים ארוחת בוקר". הסדרה החדשה כוללת שני טעמים: תות ווניל.

שולפים כפיות: החלטנו להיות נאמנים לקהל היעד של המותג ולתת לילדים לטעום אותו. הילדים עפו על זה, שתו שניים ברצף, וטענו שזה "טעים בטירופים", ושהווניל די מזכיר טעם של עוגת ביסקוויטים. אמא שלהם מסרה כי היא חיה עם המוצר בשלום יחסית, שזה משהו נחמד להוסיף לקופסת אוכל, בעיקר לילדים שלא אוכלים הרבה, וכי לילדים בררנים מדובר בפתרון מעולה.

מוצרים חדשים מבית עלית. יח"צ,
מוצרים אישיים מבית עלית/יח"צ

מנות שוקולד אישיות מבית עלית

עלית השיקה 3 מוצרי מאפה חדשים בפורמט של מנה אישית ארוזה אחת אחת: בפלות אחת אחת -
מיני וופלים בטעם שוקולד, מצופים שוקולד חלב, עטופים אחד אחד בשקית משפחתית; עד חצות סנדוויץ - ביסקוויט פריך ממולא בטבלת שוקולד עשירה, ומיני עוגת שוקולד עשירה.

שולפים כפיות: בפלות אחת אחת - מדובר במוצר די חביב, שסוגר פינה נחמדה עם הקפה, הקונספט שאפשר לאכול וופל אחד ולא לפתוח שקית שלמה ולאבד את הטריות די קנה אותנו. לא מדובר במוצר עילי, אבל הציפוי משדרג את הסיפור כיוון שהוא עשוי משוקולד חלב אמיתי, וסך הכל יש לו את החן הנוסטלגי שלו.

ביסקוויט עד חצות סנדוויץ - אין כאן שינוי דרמטי מהמוצר הרגיל, אבל גרסת הסנדוויץ' טעימה וכיפית, לילדים ולמבוגרים כאחד.

מיני עוגת שוקולד - היה יותר נכון לקרוא לה בראוני, היא דחוסה וקשה, יחסית לעוגות שוקולד אחרות שיש בשוק, היא לא באה לנו כל כך טוב. המוצר המבאס מבין השלושה.

גבינות טבעוניות. אלכסנדר שלי,
מאמא קיו/אלכסנדר שלי

מאמא Q

על המוצר: סדרת מוצרים ראשונה של mamaQ: קרמאמה - סדרת ממרחים טבעוניים בסגנון גבינת שמנת בשלושה טעמים: שום שמיר, זיתים ובצל מעושן.

שולפים מזלגות: טבעוני המערכת התבקשו להתפקד ולטעום את המוצר ודיווחו כי גבינת השום שמיר הייתה טעימה מאוד, ואף יותר מכך - טענו כי מדובר בגבינת הסויה הטעימה ביותר שטעמו, וללא טעמי הלוואי המזוהים בד"כ עם מוצרים מסוג זה (זאת של תנובה למשל, גם אחרי שיפור המתכון). ספציפית לגבי הטעם הזה - בשונה מהרבה גבינות שום - שמיר שמרגישים בהן קצת יותר מדי את השום, פה הכמות מדויקת ונעימה לחך. המרקם קצת רך מדי כדי להיקרא "גבינת שמנת", לעומת גבינות מבוססות שומן קוקוס (וגה, משו משו, טופוטי), שם משיגים תוצאה הרבה יותר דומה למקור החלבי.

ויסוצקי נשנושי חליטת פירות. יח"צ,
ויסוצקי חליטת פירות/יח"צ

ויסוצקי נשנושי פירות חליטת סיידר

על המוצר: ויסוצקי משיקה טעם חדש בסדרת נשנושי פירות: סיידר בטעם תפוח וקינמון - גם חליטת פירות וגם נשנוש הכולל תוספת של שילובי פירות מיובשים וחתוכים.

שולפים כוסות: גם במהדורת החורף שעבר אהבנו מאוד את חליטות נשנושי הפירות של ויסוצקי. הפעם זה מגיע בטעם של סיידר, והאמת שזה עשה לנו את זה. שקיקי החליטות המהודרים בהחלט מצליחיים לשחזר את טעמו של סיידר חם ומפנק ביום חורפי, ונשנושי הפירות מתוקים, כיפים ומפנקים, החיסרון היחיד היה שהם נגמרו לנו מהר מדי, ואז נשארנו רק עם המשקה. שזה חביב, אבל אין ספק שהפירות עושים את ההבדל.

פומפדור. יח"צ,
טעמים חדשים של פומפדור/יח"צ

תה פומפדור לימונית - דבש

על המוצר: מותג התה פומפדור משיק שני טעמים חדשים לחורף 2020: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש, ללא קפאין ומ-100% רכיבים טבעיים.

שולפים כוסות: טעמנו את התה לימונית-דבש, שהיה אחד המוצלחים שיצא לנו לטעום לאחרונה. הדבש מוסיף טעם מתקתק, ללימונית המתוקה גם ככה, והתוצאה היא תה מתוק וכיפי, שגם מי שלא מסוגל לשתות את התה שלו ללא סוכר בדרך כלל, לא הרגיש צורך להמתיק. אחלה מוצר.

טחינה. יח"צ,
טחינה מעודנת בתוספת אריסה/יח"צ

טחינה בתוספת אריסה

על המוצר: חברת בארכה מודיעה על הרחבת הקטגוריה עם טעם חדש - טחינה מעודנת בטעם אריסה, מתוך סדרת הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ שהושקה לראשונה לפני 3 שנים.

שולפים מזלגות: למרות שאנחנו מחבבים את השימושיות של המוצר המקורי, התוספת של האריסה אכזבה. בניגוד להצהרה, הטחינה לא באמת נהנית מתוספת של אריסה, אלא מתוספת של חומרי טעם וריח בטעם אריסה, היא לא חריפה, והאמת שגם לא טעימה, וסובלת מטעם לוואי די מבאס. בקיצור - לא.

חלוה בטעם מלבי. יעל האן,
חלוה בטעם מלבי/יעל האן

חלוה בטעם מלבי

על המוצר: חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה בטעם מלבי, המכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים וצבע אדמדם על בסיס טבעי.

שולפים מזלגות: מצד אחד זה נשמע כמו חיבור מאותם עולמות, מצד שני זה קצת מוזר. הצבע ורוד מגניב, המרקם הוא של חלוה (כולל ההידבקות לשיניים), ויש טעם של מלבי די חזק, נחמד בתור גימיק חד פעמי, אנחנו לא רואים את עצמנו חוזרים לזה שוב.

ביסלי. יח"צ,
אחים של ביסלי/יח"צ

ביסלי חדשים

על המוצר: ביסלי ואח של ביסלי בחוויית טעמים מסביב לעולם: ביסלי Mexico טאקו לוקו, אח של ביסלי Japan ווסאבי קאוואי, ואח של ביסלי פאד תאי קוואסן בסגנון תאילנדי.

שולפים סכינים: אנחנו מעריכים את הרצון של אסם לעדכן תדיר את מותג הביסלי עם "אח של ביסלי" אבל במקרה הנוכחי אנחנו לא לגמרי מבינים את הרעיון. שלושת טעמי הביסלי מציעים טעימה מארץ אחרת, ביסלי טאקו לוקו ממקסיקו שאין בו שום בת טעם ייחודית למקסיקו או למאכל הטאקו האהוב, ביסלי וואסאבי קאוואי שאכן יש לו טעם שמזכיר וואסאבי וגם חריפות, אבל לא מרגיש כמו משהו חדש ומרגש, וביסלי פאד תאי קוואסן, שאם תעצמו חזק את העיניים אולי הטעם יזכיר לכם קצת תבלינים תאילנדיים, קצת ג'ינג'ר, אבל לא משהו מובהק. למישהו באסם יש דמיון מופרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully