וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נאכל רק תותים: המנות המדהימות שהמסעדות מכינות לכם

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

20.1.2020 / 8:09

החורף הביא עמו את אחד הפירות הכי סקסיים ועסיסיים שיש לטבע להציע - התותים כמובן. תות שדה הוא אחד מסימני העונה ואפשר לראות אותו משולב במנות מתוקות, בקוקטיילים וגם במנות מלוחות, הנה כמה מנות שאתם חייבים לדגום בעונה הנוכחית

סושי זושי. עומרי נוסבאום,
סושי עם תותים בסושי זושי/עומרי נוסבאום

סושי זושי

לאחרונה נפתח סניף ראשון בתל אביב של רשת הסושיות סושי זושי, המונה כ-12 סניפים בפולין ובלונדון. המקום נפתח באחד המבנים לשימור היפים ביותר בתל אביב - בית עקיבא וייס. הרשת מתמחה בסושי איכותי ובמנות אסייתיות נוספות, ובשתיים מהמנות שידכו לסושי תותים ומציעים מנה של נגירי סלמון עם קנפיו, אושינקו ותותים (55 שקלים ל-3 יחידות) ורול אינסייד אאוט עם סלמון, קנפיו, אושינקו ותותים (72 שקלים ל-8 יחידות).

סושי זושי - הרצל 2, תל אביב, 03-7761555

מסה. MY SOCIAL,
קינוח תותים במסה/MY SOCIAL

מסה

במסעדת השף היוקרתית והמוקפדת Messa מגישים מנה שנקראת בפשטות קינוח תות. אבל שום דבר לא פשוט בה כי היא מורכבת משכבות שכבות בצנצנת: קולי פירות יער, קרם פטיסייר, תותים טריים, שטרויזל קקאו, שברי מרנג, גלידת תות ושוקולד לבן, מקרון במילוי גנאש שוקולד חלב ותמצית אוכמניות ושקדים קלויים (68 שקלים).

מסה - הארבעה 19, תל אביב, 053-9418828

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פסאדה. ספיר קוסא,
סביצ'ה מוסר ים ותותים בפסאדה/ספיר קוסא

פסאדה

בבר-מסעדה Fasada בצפון דיזנגוף מתמחים במנות כיפיות ועונתיות לצד אלכוהול. בפסאדה מגישים סביצ'ה מוסר ים ותותים המורכב מתותים, בצל סגול, כוסברה, נענע, קוביות פילה של מוסר ים, שמנת חמוצה, גרידת לימון, מיקרו בזיליקום וצ'ילי אדום (56 שקלים או 45 שקלים ב-happy hour).

פסאדה - דיזנגוף 196, תל אביב, 053-9387402

פומו. אפיק גבאי,
קינוח תותים בפומו/אפיק גבאי

פומו

במסעדת Pomo האיטלקית המודרנית ברמת החייל מגישים תותים בקינוח איטלקי קלאסי של מסקרפונה תותים. הקינוח מורכב מתותים טריים וקולי תות בשילוב דקואז אגוזי לוז פריך (62 שקלים).

פומו - הברזל 11, רמת החייל, תל אביב, 053-9377113

נינה ביאנכה. אפרת אלי, דרור עינב
סלט ירק, בורגול ותותים/דרור עינב, אפרת אלי

נינה ביאנכה

במסעדת הביסטרו הים תיכוני הכשרה Nina Bianca מגיש השף ירין עמירה סלט ירק קצוץ עם בורגול, תותים, פקאנים על יוגורט בוויניגרט רימונים (65 שקלים). זו מנת ספיישל שמופיעה מידי פעם בתפריט, בהתאם לעונה ולחומרי הגלם.

Nina Bianca - בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו, קריית עקרון, 08-9480080

G27. תמר גוז'נסקי,
קרטאסון תותים ב-G27/תמר גוז'נסקי

G27

בבית הקפה החדש (המשמש גם כמעדנייה וחנות יין) G27 ברמת גן מציעים מנה מנחמת ומתוקה של קרואסון חמאה שנאפה מידי יום טרי במקום במילוי קרם מסקרפונה ותותים טריים (28 שקלים). שידוך מנצח של בצק, קרם ופרי עונתי.

G27 - גולני 27, רמת גן, 053-6111457, כשר

BBB. גליה אבירם,
מסקרפונה תותים ב-BBB/גליה אבירם

רשת BBB

ברשת מסעדות ההמבורגר BBB מתמקדים גם במה שמסביב לבשר ולכבוד החורף מגישים ספיישל קינוח מפנק של תותים מסקרפונה. הקינוח העונתי משלב מרנג, קרם מסקרפונה, תותים טריים ורוטב תותים (42 שקלים, 38 שקלים לחברי מועדון).

רשת BBB - כל הסניפים

בוראטה תותים במשק יעקבס. הדס ניצן,
בוראטה תותים במשק יעקס/הדס ניצן

משק יעקבס

בבית הקפה של משק יעקבס - אגדת לחם בעמק חפר מגישים את הבוראטה הטרייה שלהם בשלל שילובים. אחד מהם, בשילוב של תותים טריים, עדיין לא נכנס לתפריט וכרגע מוצע כהצעת הגשה אבל אנחנו לגמרי בעד להכניס את השילוב המקורי הזה לתפריט הקבוע או לפחות עד שתיגמר עונת התותים.

משק יעקבס - אגדת לחם, כפר הרא"ה, 04-6251266

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • תותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully