וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת השף: אלכס זובקה הפך את "נרניה" למקום הלוהט בדרום

בשיתוף נרניה, בשיתוף נרניה

29.1.2020 / 11:46

לטעמים כאלה אין סיכוי שתישארו אדישים. הקו הקולינרי החדש במתחם האירועים נרניה בבאר שבע, בניצוחו של השף אלכס זובקה, הופך כל אירוע ללא פחות מחגיגת טעמים משגעת

מנות של השף אלכס זובקה, מתחם האירועים נרניה בבאר שבע. אסף קרלה,
השף אלכס זובקה יצר בנרניה תפריט חדש ומעניין/אסף קרלה

בואו נגיד את האמת - כשאנחנו הולכים לאירוע אנו מצפים לקבל תמורה טובה למחיר. עוד לפני מוסיקה מצוינת, אווירה טובה ואלכוהול איכותי, אין ספק שמה שהכי עושה לנו את זה, זה האוכל. אולמות אירועים ברחבי הארץ מציעים לרוב תפריט דומה עם מתאבנים, מנות פתיחה, עיקריות וקינוחים, ומנסים לקלוע לטעם רחב ככל הניתן כשלרוב אין שינויים מהותיים בין מקום למקום. עם זאת, ישנם מקומות שיודעים לבלוט ולאפשר לאורחים חווית טעמים שונה ומיוחדת. בחוויה כזו בדיוק נתקלים באירוע במתחם האירועים נרניה שבבאר שבע, שהשיקה לאחרונה תפריט מרענן ולמען האמת די ממכר, בהובלת השף אלכס זובקה.

אם עוד לא שמעתם את השם אז הגיע הזמן שתכירו. לא כוכב אינסטגרם מנקר עיניים, אלא שף שסלל את דרכו מלמטה עם הרבה התמדה ועבודה קשה. את דרכו המקצועית החל בלימודי בישול ברשת דן בראשית שנות ה-90. בתקופה בה מי שרצה להתקדם בעולם הבישול הישראלי, צריך היה להגיע לאילת, הוא צבר ניסיון רב כטבח ובהמשך כשף במלונות הגדולים בעיר, וביניהם מלון "הילטון" ומלון "הנסיכה". בהמשך הספיק לרכוש ידע משפים בעלי כוכבי מישלן וניהל עשרות פרויקטים ואירועים בבתי מלון בחו"ל.

מנות של השף אלכס זובקה, מתחם האירועים נרניה בבאר שבע. אסף קרלה,
דג סלמון נורבגי טרי וירקות בגריל/אסף קרלה

לפני כ-15 שנה נכנס זובקה לתחום האירועים וההסעדה ובמשך השנים שם לו למטרה להביא את עולם הקולינריה הגבוהה אל אולמות האירועים. "אורח שמגיע לאירוע צריך להתפנק עם אוכל יוקרתי בדיוק כמו שהוא מצפה לקבל כשהוא יושב במסעדה" אומר שף זובקה, "בניגוד לענף המלונאות שם צריך לדאוג לאוכל לאורחים 24/7, באירוע יש לנו הזדמנות אחת לעשות את הכול מדויק וכמו שצריך".

מנות של השף אלכס זובקה, מתחם האירועים נרניה בבאר שבע. אסף קרלה,
אין ספק שמה שהכי עושה לנו את זה, זה האוכל/אסף קרלה

"שילוב של המטבח הים תיכוני עם המטבח האירופאי"

ואכן, נראה כי מדובר בריענון קולינרי אמיתי בענף האירועים, עם שילוב ייחודי בין המטבח המקומי למטבח האירופאי הקלאסי. בעוד במרבית האולמות ישנו קו אחיד ודומה, השף זובקה שובר לא מעט מוסכמות במתחם נרניה. כך למשל תמצאו מנות פתיחה משובחות ויוקרתיות כמו סביצ'ה, טרטר, קרפצ'יו סלמון ופטה כבד אווז לצד חציל ים תיכוני וקרם טחינה עדין. במקום אנטריקוט וסטייק פרגית - פילה, מולארד ומעדן מח עצם.

בבופה בתחילת האירוע תוכלו ליהנות ממטעמי פיוז'ן מהמטבח ההודי והאסייתי, וגם הצמחונים והטבעונים ימצאו את עצמם בקלות עם מנות ניוקי משובחות, דאמפילנגס, קרם ארטישוק וסלק, והכל אגב מתוצרת מקומית איכותית של חקלאים מהשרון. "אנשים היום מחפשים משהו אחר, נמאס להם להגיע לאירוע אחרי אירוע ולראות את אותו הדבר. זה הקו שאנחנו מובילים עכשיו בנרניה וזה משהו שהופך עוד אירוע שגרתי לערב שלא שוכחים".

מנות של השף אלכס זובקה, מתחם האירועים נרניה בבאר שבע. יח"צ,
בקרוב מתוכנן בנרניה ערב טעימות לקהל מצומצם, הזדמנות מצוינת למי שעומד בפני אירוע ורוצה להתחיל/יח"צ

השף זובקה מדגיש בנוסף כי אין בעיה ללכת על הקו הפשוט והמוכר למי שדווקא מחפש את זה. את עבודתו במתחם האירועים נרניה החל השף זובקה לפני כשלושה חודשים ונראה שהשמועה כבר פשטה בכל העיר. "בר מצווה, חתונה, ברית. זה לא ממש משנה", אומר תושב באשר שבע שהתארח בכמה אירועים לאחרונה. "אנשים פשוט מחכים לקבל הזמנה לאירוע כשבא להם להתפנק עם אוכל משובח. זה כיף שיש מקום ששובר את השגרה והופך את החוויה של האורחים באירוע למיוחדת". שמועה מספרת אגב, שבקרוב מתוכנן בנרניה ערב טעימות לקהל מצומצם. הזדמנות מצוינת למי שעומד בפני אירוע ורוצה להתחיל לפנטז איך הוא ייראה בהובלתו של אחד השפים המובילים בארץ.

מתחם האירועים נרניה מציע מגוון אירועים בקונספטים וגדלים שונים לתושבי הדרום. מראשית דרכו מצטיין המתחם בעיצוב ייחודי, בהפקת אירועים ברמה גבוהה ובשירות יוצא דופן. כעת נראה כי צפויה קפיצת מדרגה משמעותית גם בתחום ההסעדה והאורחים שיזדמנו לאירועים השונים הולכים ליהנות מחוויית טעמים אמיתית.

מנות של השף אלכס זובקה, מתחם האירועים נרניה בבאר שבע. יח"צ,
מראשית דרכו מצטיין מתחם נרניה בעיצוב ייחודי ובהקפת אירועים ברמה גבוהה/יח"צ
בשיתוף נרניה, בשיתוף נרניה
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully