וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה במהדורה מחודשת: ערגליות תפוז וקרמוגית שוקו-בננה

באסם לא קופאים על השמרים ומשיקים שתי מהדורות מיוחדות של מוצרים נוסטלגיים לכבוד פורים, טעמנו קרמוגית שוקו - בננה וערגליות תפוז, ושרדנו (בינתיים) כדי לספר איך היה

עוגיות חדשות. יח"צ אסם,
קרמוגית שוקו בננה/יח"צ אסם

קרמוגית שוקולד - בננה

לקראת פורים משיקים באסם טעם חדש לעוגייה המיתולוגית קרמוגית - עוגיית שוקולד עם קרם בטעם בננה. למעשה מדובר בשני סמלי ילדות די חזקים שמאחדים פה כוחות. הקרמוגית, אותן עוגיות מיתולגיות שליוו את ילדותנו ויש לציין, לא נס ליחן, חברו לסמל גדול אפילו יותר מהן, הלא הוא הצמד שוקו - בננה.

כבר בשלב האריזה אי אפשר להתעלם מהשילוב שעשו פה, לטוב או לרע, כל אחד והתחושות שהצימוד הזה מעוררות בו. לא נשקר, תחושה של צ'יפיות קלה הייתה באוויר לקראת הטעימה, אבל הסקרנות גברה, וגם תחושת השליחות שלנו, וניגשנו למשימה, עם חשש קל.

העוגייה עצמה פריכה ומעולה כפי שזכרנו, היחס מילוי - עוגיה שלהן פשוט תמיד מדויק. בביס הראשון זה מרגיש נחמד, אבל אז מגיע טעם הבננה התעשייתי, וזה קצת קשוח. השילוב הזה מתוק מאוד, ומרגיש כמו חטא שלא בטוח שווה את זה (ותודה למדבקות האדומות שנמצאות שם בשביל להזכיר). בשורה התחתונה זה מוצר קצת ילדותי ולא אנין במיוחד. הטעם של קרם הבננה מרגיש זול, עם זאת חובבי תחליפי הבננה למיניהם, סטייל בננית, מצאו את עצמם מחייכים בהנאה. במבחן האם זה מזכיר ארטיק שוקו - בננה, המוצר אכן עומד. כאמור, לחובבי טעמי ממתקי בננה מושבעים, לנו זה פחות עבד.

עוגיות חדשות. יח"צ אסם,
ערגליות תפוז/יח"צ אסם

ערגליות תפוז

עוד מהדורה מיוחדת מבית אסם שהושקה לכבוד פורים היא של ערגליות במילוי תפוז. דווקא אריזת הערגליות עוררה יותר אמוציות בקרב אנשים שנתקלו בה. לא מעט אנשים מופתעים שיש עדיין מוצר כמו ערגליות ויותר מזה, שממשיכים ליצור עבורו מהדורות מיוחדות.

אבל דווקא במבחן הטעימה הערגליות הצליחו יותר. כלומר ביחס לעצמן. הערגליות הן אותו ערגליות, או שאוהבים אותן או ששונאים אותן. מי שיש לו "פטיש" לעוגיות האלה, עשוי בסך הכל לחבב את המוצר. הרגע הזה שאתה נותן את הביס בפעם הראשונה, כמו לפגוש מכר ותיק, שלא בטוח אם יש לך חשק לזה עכשיו או לא. התפוז משווה להן טעם הדרי וחמצמץ יותר וסך הכל השילוב הזה עובד. בוודאי, יש עוגיות תפוז טובות יותר בשוק, אבל ללא ספק יש להן את החן הצ'יפי שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully