וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן זה כאן: כל מה שחדש בסושי

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

10.2.2020 / 7:15

אין ספק שאימצנו פה בחום את הסושי שנולד בכלל ביפן עד כדי שהוא הפך לאחד המאכלים הפופולריים והאהובים בארץ. בין אם מדובר במנות סושי אותנטיות ובין אם בפרשנות מקומית - יש לנו פריחה של סושיות חדשות וישנות גם יחד. הנה מקבץ ניוז סושי שכל חובב הז'אנר חייב להכיר

פריים שף & סושי בר. אנטולי מיכאלו,
סשימי טוקיו בפריים/אנטולי מיכאלו

פריים - בר סושי קטן

במסעדת FRAME CHEF & SUSHI BAR הוותיקה החליטו להקים מעין פופ-אפ של מסעדה קטנה או ליתר דיוק בר בתוך המסעדה הגדולה. את הבר היפני החדש בתוך החלל המרכזי של פריים רמת החייל מתפעלת שפית סושי צעירה אחת, קארין גוב, והוא פעיל ארבעה ערבים בשבוע בלבד (שני עד חמישי) ויש בו רק 10 מקומות.

המסלול קבוע ומוגדר מראש במסגרתו אוכלים שש-שבע מנות, תלוי בחומרי הגלם שיש באותו יום ובמוזה שלה, במחיר אחיד של 180 שקלים לסועד. השפית קרין רוקחת מנות מקוריות לצד סאקה והוא אינו קשור לתפריט הרגיל של המסעדה, שגם בה מגישים במקביל מנות סושי. בין המנות בבר היפני: קארין רול - רול אינסייד-אאוט עם סלמון / דג לבן עונתי ומתובל בסויה מעושנת, אבוקדו, אספרגוס, בצל ירוק וכוסברה, טופינג של מיונז יפני צרוב לעיני הסועדים עם מיסו וטוביקו וואסאבי; ניגירי טוקיו - חמש יחידות ניגירי מגוון וצבעוני; סשימי טוקיו; גרין רול - רול במעטפת מלפפון, עם דג לבן עונתי, אבוקדו, אספרגוס, בצל ירוק, ארוגולה, צ'ילי ופטריות שיטאקה ברוטב פונזו הדרים ושמן צ'ילי; ועוד. חובה להזמין מקום מראש.

פריים - ראול ולנברג 2, רמת החייל, תל אביב, 053-9368746

מחיר 62 שקל טונה ספייס קליפורניה מאקי מסעדת סושי זושי. אסף קרלה,
טונה ספייס קליפורניה מאקי בסושי זושי/אסף קרלה

סושי זושי - עולה חדשה

מסעדת הסושי החדשה Sushi Zushi הושקה בתל אביב אך מדובר ברשת בינלאומית שהחלה את דרכה בוורשה, אך האוכל בה הוא יפני למהדרין. המסעדה החדשה והמעוצבת פועלת בבית עקיבא וייס המיתולוגי בפינת הרחובות הרצל ואחד העם בתל אביב וחלק מהשפים בה הם פולנים שלמדו להכין סושי ביפן.

מנות הסושי במסעדה אסתטיות להפליא והן מורכבות מסושי קלאסי לצד מנות ספיישל שהגו ברשת כמו רולים ללא אורז. בין המנות המוגשות בסושי זושי: ספיישל סושי זושי ניגירי הכולל צלופח, סלמון, אבוקדו, מיונז ורוטב מתקתק (55-24 שקלים); אוטובוס מאקי - מאקי עם סלט רצועות סרטן, סלמוט ושרימפס בטמפורה עטופים בטמאגו (72 שקלים); קימורה מאקי - קימורה מאקי עם סלמון, רצועות סרטן, מלפפון, לפת, דלעת, סרירצ'ה וסלמון צלוי קלות ברוטב טריאקי וזילוף ספייסי מיונז (72 שקלים); רול סושי זושי מוגש עם מלון או ליצ'י, דלעת, סלמון וגבינת שמנת פילדלפיה עטופים בטמאגו (58 שקלים) ועוד.

סושי זושי - הרצל 2 פינת אחד העם, תל אביב, 03-7761555

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיסו סושי. דרור ברשבסקי,
מיסו סושי/דרור ברשבסקי

מיסו - סושי טבעוני

מיסו היא סושיה חדשה שפועלת ברמת גן ומגישה בעיקר סושי אך גם מנות נוספות מרחבי מזרח אסיה. אבל, יש טוויסט בעלילה כי הייחוד של מיסו הוא שכל המנות מבוססות על הצומח, משמע אין דגים, רוטב דגים, פירות ים וכדומה. אפילו הרטבים עשויים מחומרים טבעיים בלבד ללא רכיבים מהחי.

הרולים במיסו הטבעונית הם חלק מקומבינציות ומגיעים עם טופינג של פטריות שיטאקה חמות ברוטב טריאקי, טופו ובוטנים בחמאת בוטנים. מה אוכלים בסושיה טבעונית? רול ספיישל טופו עם אבוקדו, גזר, קנפיו, מלפפון עטוף שבבי קריספי טמפורה ומעל קוביות טופו, בצל ירוק, שקדים קלויים ושומשום קלוי מקורמלי בטריאקי הבית (39 שקלים).

מיסו - ז'בוטינסקי 62, רמת גן, 053-9346106

נגיסה. בן יוסטר,
מגש סושי בנגיסה/בן יוסטר

נגיסה - סניף חדש בקריית אונו

רשת הסושי נגיסה עם סניף חדש בקריית אונו. הסניף החדש נמצא בפארק רייספלד במתחם יובלים סנטר ומוגש בו תפריט ייחודי על טהרת הסושי, למשל נגיסה קראנץ'- רול אינדסייד-אאוט עם סלמון, אבוקדו ומלפפון במעטפת סלמון צרוב, בעיטור ספייסי מיונז, טריאקי ושבבי בטטה מעל (49 שקלים); קומבינציית השף ובה מגוון רולים, ניגירי סלמון, ניגירי ילוטייל ועוד (109 שקלים). רוצים סושי עד הבית? יש גם שירות משלוחים.

נגיסה - המייסדים 3, קריית אונו, 053-6389501

JAPAN JAPAN. באדיבות המסעדה,
Japan Japn/באדיבות המסעדה

סניף תל אביבי ראשון של Japan Japan

ברשת JAPAN JAPAN הכשרה מתרחבים ופותחים את הסניף ה-15 של הרשת, הפעם בתל אביב. ג'אפן ג'אפן היא רשת מסעדות אסייתיות שנוסדה בירושלים ב-2004 אשר השיקה לפני כשבוע את הסניף החדש והכשר ברחוב הארבעה. הייחוד של הרשת הוא הייצור העצמי של כל המוצרים, בהם נודלס, רטבים ועוד. התפריט מורכב מכ-80 מנות שונות, ביניהן מבחר סושי נרחב למדי. לסניף החדש יש גם שירות משלוחים ברחבי העיר. בין מנות הדגל בסניף תל אביב: ריינבואו - רול במילוי מלפפון, גזר, קנפיו, אבוקדו ופטריות שיטאקה במעטפת סלמון, טונה אדומה ויילוטייל בזילוף קרם יוז'ו (57 שקלים).

JAPAN JAPAN - הארבעה 28 (מגדלי חג'ג'), תל אביב, 03-5592922

TYO. יונתן בן חיים,
ריינבואו רול ב-TYO/יונתן בן חיים

TYO - מיקום חדש, תפריט חדש

אז נכון שמסעדת TYO היפנית היא לא לגמרי חדשה, היא מלווה את חובבי הסושי האיכותי כבר כמה שנים, אולם לאחרונה אחרי הפסקה קצרה נדדה המסעדה למשכנה החדש והמעוצב במבנה מלא אופי בנווה צדק ולרגל המעבר אף הושק תפריט חדש (בחלקו) הכולל לא מעט מנות סושי מוקפדות. תחת הסיסמה "Sushi By Master Yama San" מגיש בה השף מנות יפניות על טהרת חומרי גלם טריים ואותנטיים ובמגוון צורות הכנה, והכל תוך מפגן אסתטיקה מרשים.

שירים יד מי שלא מתלהב מסושי מוגש בסירת עץ מפונפנת. יש סושי קלאסי, נגירי, קומבינציות, סושי בטמפורה ועוד בהם ספייסי טורו סלמון - רול אינסייד-אאוט של מלפפון, אספרגוס, אבוקדו, בצל ירוק, שבבי טמפורה טוביקו כתום וספייסי מיונז (82 שקלים); סלמון יוזו - רול אינסייד-אאוט של ספייסי טורו סלמון, סלמון סקין, מלפפון, אספרגוס, אבוקדו, בצל ירוק ספייסי מיונז ויוזו (83 שקלים) ועוד.

TYO - שבזי 58, נווה צדק, תל אביב, 053-7934176

פרש דה מרקט. אנטולי מיכאלו,
פרש דה מרקט/אנטולי מיכאלו

ערב סושי בפרש דה מרקט

במסעדת פרש דה מרקט החדשה בכפר סבא (חלק מרשת ארצית) משיקים תפריט Sushi Night - ערבי סושי מיוחדים מידי יום חמישי מ-18:00 ובמרכזו הטבה של 1+1 על תפריט הסושי. מה אפשר להזמין במסגרת הדיל? פאנקפורה - רול חם של דניס / סלמון, מלפפון ועירית בציפוי שבבי פנקו (45 שקלים); טופו מאקי (39 שקלים); ריינבואו סלמון עם אבוקדו ובטטה, במעטפת של דניס, טונה אדומה וסלמון (52 שקלים); דרגון בול - סלמון בטמפורה ושומשום, אספרגוס, אבוקדו ועירית במעטפת של אבוקדו, ספייסי מיונז וטריאקי (52 שקלים) ועוד. ההטבה מוצעת על תפריט הסושי שבמסעדה, פרט לקומבינציות.

פרש דה מרקט - ויצמן 207, מתחם G, כפר סבא, 09-9657717

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • סושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully