וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני האביב: תבשילי חורף במסעדות

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

17.2.2020 / 7:20

רגע לפני שנפרדים מהחורף זה הזמן להתנחם במגוון מרקים, קדירות ומנות מנחמות, חידושי החורף בשלל מסעדות לפניכם

מושבוצ. עמית אלתר,
צי'לי קון קרנה/עמית אלתר

מושבוצ

במסעדת מושבוצ במושב רמות אפשר ליהנות במשך כל השנה ממטבח מקומי עונתי ומחוויית farm to table. לרגל החורף מרכיבים במסעדה מנות חורפיות המבוססות על תוצרת המשק והבשר מהעדר הפרטי של מושבוצ. בין המנות: מרק בצל צרפתי בבישול ארוך עם ציר בקר ויין לבן, המוגש עם קרוטונים ופרמזן ממחלבה מקומית (42 שקלים); קדירת כל הלילה - תבשיל עשיר בטעמים וניחוחות העשוי נתחי עגלה ממשק שניידר ביין אדום וציר עגל, פטריות וירקות שורש (98 שקלים); קדרת בקר מרוקאית עם זנב ושריר עם ירקות שורש ממשק רגב ותבלינים מהמגרב (98 שקלים) ועוד.

מושבוצ - דליות 5, רמות, 04-6795095

ארוחה עסקית בטיביס. אסף קרלה,
ארוחה עסקית בטיבי'ס/אסף קרלה

טיבי'ס

במסעדת הבשרים טיבי'ס בחוות ורד הגליל השיקו לרגל החורף תפריט עסקיות חדש שמוביל השף חיים טיבי ומוגשת בימים ראשון-חמישי 17:00-12:30. בין המנות אפשר לבחור: נתחי בשר לפי בחירת מומלצי השף (169 שקלים); סקלופיני עוף ברוטב חרדל וצלפים, מוגשים על פירה וירקות צלויים (98 שקלים); דג ים (135 שקלים); טורטליני ממולא בבשר שורט ריב, בבישול ארוך, קרם דלעת וציר בשר (92 שקלים) ועוד.

טיבי'ס - חוות ורד הגליל, סמוך לצומת עמיעד, 053-9368039

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סושיאל קלאב. יונתן בן חיים,
עשור לסושיאל קלאב/יונתן בן חיים

סושיאל קלאב

סושיאל קלאב מציינת עשור שנות של פעילות ושילוב של בר אלכוהול ומטבח שף מוקפד בלב שדרות רוטשילד בתל אביב. לרגל חגיגות העשור השיקו במקום תפריט טעימות זוגי מפנק (190 שקלים לסועד, מזוג ויותר) של השף צביקה שטראוס ומארחים בו ערבי שף מיוחדים. בין המנות בתפריט הטעימות: פוקצ'ה עם מטבלים; פלפלים חריפים ומתוקים שרופים באש עם גבינת המאירי, עגבניות שרי ומוצרלה דה באפלו; רוסט של סינטה מעושנת עם ירקות מהאש ואיולי שום אפוי; טרטר אינטיאס עם סלט עגבניות חריף; שרימפס קריסטל, צזיקי וסלסת פלפלים חריפים; קבב דג ים בטחינה ויוגורט; נתח קצבים בליווי מח עצם ודמי גלאס; בר ים על פסטה רחבה, חמאת עגבניות צלויות וקלמטה; ג'לאטו פיסטוק; ועוד.

ב-18 בפברואר יתארח במסעדה שף מיכאל גרטופסקי מביסטרו "מיכאל" שבגליל המערבי, השף הראשון של מסעדת סושיאל קלאב וזה שעיצב את זהותה הקולינרית. ב-25 בפברואר יתארח השף עומר מילר עם פרשנויות למנות המבורגר ופיצה מיוחדות מבית סוסו אנד סונס וסבא וכן יושק תפריט קוקטיילים חדש פרי יצירתו של מוש בודניק מבעלי הסושיאל ואחד המיקסולוגים המוערכים בארץ.

סושיאל קלאב - שד' רוטשילד 45 תל אביב, 053-9439453

אדמה. באדיבות המסעדה, באדיבות המצולמים
אדמה/באדיבות המצולמים, באדיבות המסעדה

אדמה

מסעדת אדמה נמצאת בקצה גבעת זמרין בזכרון יעקב העתיקה, במבנה אבן ששימש פעם את הרפת של משפחת בלום. המסעדה מוקפת גינה ובין כותלי האבן מגישים תפריט מקומי, עם ירקות שורש עונתיים. בין מנות הדגל החורפיות אפשר למצוא תבשילי קדירה מיוחדים כמו קדירת עגל נימוח, קדירת פריקי עם ירקות שורש לטבעונים, קדירת פירות ים (105-68 שקלים); מרק ערמונים קרמי (46 שקלים); ניוקי ביתי עם מבחר פטריות יער ופרמזן (68 שקלים).

אדמה - מעלה הראשונים 8, זכרון יעקב, 053-4247700

בנדיקט. שרית גופן,
גריל בווארי בבנדיקט/שרית גופן

בנדיקט

און דה גריל ברקפסט - פברואר עולמי ברשת בנדיקט. במהלך החודש יחגגו עם תפריט ארוחות בוקר מרחבי העולם בדגש על מנות גריל & אגז עם נקניקיות, סטייקים וירקות צלויים. בין המנות בתפריט החגיגי: גריל אנטרקוט - 300 גרם סטייק אנטרקוט, תפוחי אדמה קריספיים, אספרגוס, ביצת עיין ורוטב שמנת חרדל (129 שקלים); גריל בווארי - שתי נקניקיות בקר והודו עם גאודה, כרוב סגול מוחמץ על הגריל, בצל מוחמץ, סלסה ורדה, ביצה עלומה הולנדייז ולחמניות פרצל (68 שקלים); גריל אמריקאי - ספריבס בשר לבן ברוטב ברביקיו ביתי, לחם תירס, ביצת עיין וטבעות בצל בבלילת בירה (109 שקלים); גריל צרפתי מדליוני כבד אווז צלויים על פרנץ' טוסט פרמזן, אגס מבושל ביין וזעפרן מוגש עם עלי רוקט, בצל סגול ומייפל וויסקי (99-69 שקלים); ועוד.

בנדיקט - שד' רוטשילד 29, תל אביב, 053-9443406; ובכל סניפי הרשת

זה בורגר. גל זהבי,
זה בורגר/גל זהבי

זה

לאחרונה השיקו תפריט חורף חדש לבר המסעדה זה באשדוד. בין המנות החדשות: הבסטה של מנש - קרם חציל שחור, בצל מדורה, עגבניות סלסה ירוקה וטחינה גולמית (32 שקלים); דרום אמריקה - סטייק אסאדו מפורק מהעצם ומעושן במעשנה במקום, בטטה מקורמלת וצ'ימיצ'ורי ארגנטינאי (76 שקלים); מאסטרפיס - סטייק פיקנייה בזיגוג דמי-גלאס, פרח בצל מקורמל, תפוחי אדמה מדורה מעושן, ארטישוק אלה רומנה וקרם חציל שחור (88 שקלים); ועוד.

זה הוא בר חברתי היוצר שילוב בין חיי הלילה לאקטיביזם חברתי ונערכים בו מגוון הרצאות חברתיות ופוליטיות, ופעילויות למען הקהילה לצד הופעות.

זה - חוף הקשתות, אשדוד, 053-9427908

מסעדת טריולה. סיוון שוב עמי,
טריולה/סיוון שוב עמי

טריולה

תפריט חדש הושק במסעדת טריולה בפתח תקווה ובין המנות החדשות אפשר למצוא טורטליני סלמון- סלמון על טורטליני במילוי גבינות ובזיליקום, ברוטב חמאת עגבניות שרי, אספרגוס, וקרם פרש (98 שקלים); רגטוני מעושנים - פסטה טרייה עם בשרים מהמעשנה של המסעדה בציר בקר, יין אדום, חמאה, שאטה ערמונים, תרד ופטריות (78 שקלים); פילה בס וירוקים עם אספרגוס, שעועית, ברוקולי, ותרד ברוטב חמאת לימון (110 שקלים); ועוד.

טריולה - שחם 14, פתח תקווה, 053-9345515

דרימרי. חן ברקוביץ,
דרימרי/חן ברקוביץ

דרימרי

תפריט החורף החדש של דרימרי, ביסטרו בייקרי כשר של השף עידן מימון בפתח תקווה, כולל מאפים, עוגות, לחמים ועוגיות שנעשים מידי יום במקום לפי מסורת האפייה האירופאית הקלאסית. בין המנות בתפריט החורף החדש: פרצל טונה עם איולי אריסה, ביצה קשה, עגבנייה, מלפפון חמוץ, חסה (44 שקלים); קרואסון בולאנז'רי עם טחינה, חציל, ביצה קשה, עגבניות שרופות, מלפפון חמוץ ובצל (44 שקלים); פרנץ' טוסט עם פירות העונה, גלידת שמנת חמוצה (52 שקלים); סלק קינואה עם סלק, עדשים שחורות, אגוזי לוז, קרם פרש, פטרוזיליה ויניגרט אגוזים (54 שקלים); פיצה ביאנקה עם קרם פרש, כמהין, מוצרלה, פרמזן ופטריות (62 שקלים); פיצה בוראטה (58 שקלים); פילה דניס עם גראטן (110 שקלים); ועוד.

דרימרי - הסיבים 49, פתח תקווה, 053-9349612

טקסס ברביקיו. בועז לביא,
טקסס ברביקיו/בועז לביא

Texas BBQ

מסעדת טקסס ברביקיו מגיעה לשכונת פלורנטין עם תפריט חדש ועונתי חורפי. המסעדה החדשה נפתחה במתחם רביעיית פלורנטין ובה יגישו נתחי בשר מרוחים בתערובת תבלינים ייחודית (ראב) מעושנים על פי המסורת הטקסנית, המבורגרים וכריכים מושחתים ומנות קלאסיות נוספות מהמטבחים של מדינות הדרום בארצות הברית. ההכנה נעשית ממטבח פתוח ומול עיני קהל הסועדים. את המנות הבשריות מגישים לצד בירות מהחבית ומרגריטות קפואות בסגנון TEX-MEX. בין המנות בתפריט החדש: Chicken & Waffle - עוף קריספי ברוטב סרירצ'ה ומייפל על ופל בלגי, עירית רצוצה, שומשום שחור (38 שקלים); Texas Salad עם עוף מפורק / אסאדו מפורק (63-46 שקלים); נתחים מהמעשנה לפי משקל / יחידה בריסקט (27 שקלים ל-100 גרם), אסאדו שפונדרה מפורק מהעצם (32 שקלים ל-100 גרם); נקניקיית בקר מעושנת (28 שקלים ליחידה) ועוד.

Texas BBQ - רביעיית פלורנטין, דרך שלמה 43 , תל אביב, 053-9369071

סוליקה. נמרוד סונדרס,
שורט ריבס בסוליקה/נמרוד סונדרס

סוליקה

רשת מעדניות הבוטיק סוליקה של השף אבי ביטון השיקה את קולקציית החורף הביתית עם מגוון מנות על בסיס המתכונים המסורתיים של סבתא סוליקה. בין המעדנים הבייתים המוצעים בתפריט (לפי משקל): חמין מסורתי - מנה אישית עם חיטה, שעועית לבנה, ביצה, תפוחי אדמה, בשר וקוקלה (קציצת סולת טוניסאית מסורתית) - (48 ₪ כ-850 גר'); פקילה - תבשיל מהמטבח הטוניסאי עם שעועית, מנגולד ובשר (19.9 שקלים ל-100 גרם); חריימה חריף עם דג מוסר ים (24 שקלים ל-100 גרם); צלי בקר (17 שקלים ל-100 גרם); עוף בדואי - פרגית ממולאת באורז, בהרט וחמוציות ברוטב שמן זית, פפריקה וכמון (18 שקלים ל-100 גרם) ועוד.

סוליקה - איינשטיין 7, תל אביב, 03-9595525; אבא אחימאיר 19, תל אביב, 03-7988588

ארנצ'יני במוזס. גיל אבירם,
ארנצ'יני תפו"א וגבינות/גיל אבירם

רשת מוזס

לרגל החורף השיקו ברשת MOSES מנות מנחמות כמו ארנצ'יני תפוח אדמה וגבינות - כדורי תפוח אדמה וגבינה קראנצ'יים מוגשים עם קרם עגבניות (29 שקלים); קאסדייה - טוסט מקסיקני, גבינת צ'דר, פלפל אדום וחלפיניו בליווי שמנת חמוצה, סלסה עגבניות וגוואקמולי (34 שקלים); פטה כבד עוף פיקנטי עם צ'אטני חמוציות ועגבניות שרי (34 שקלים); שיפודי באטר צ'יקן בטורטייה (59 שקלים) ועוד. וגם קוקטיילים ומשקאות מחממים ומתובלים כמו סנרגיה על בסיס קברנה, קפטן מורגן, תפוזים, ליצ'י קינמון וציפורן (34 שקלים).

מוזס - מרכז מסחרי משמר השרון, עמק חפר, 053-9384898; שד' רוטשילד 35, תל אביב, 053-7104407; ובשאר סניפי הרשת

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully