וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום המשפחה 2020: ארוחות שרינג במסעדות

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

24.2.2020 / 8:00

יום המשפחה הוא תירוץ מושלם לבדוק באיזה מסעדות הכי כיף לחלוק מנות, וליהנות יחד עם כל המשפחה (או חברים שהם כמו משפחה) מארוחת שרינג מושלמת

סושי. מיטל סלומון,
ארוחת טעימות ביאקימונו/מיטל סלומון

Sharing is caring זה הקונספט שהנחה את השפים והמסעדנים המציעים ארוחה במסלול חלוקה מובנה על בסיס העיקרון של פותחים שולחן. לכבוד יום המשפחה שחל השבוע הנה מקבץ מסעדות שבהן לא תצטרכו לשבור את הראש מה להזמין ותוכלו ליהנות יחד משלל מנות או ארוחת טעימות לחלוקה.

יולה בר. דימה חבר,
יולה בר/דימה חבר

יולה בר

בבר-מסעדה יולה בר בעפולה השיקו ליין קולינרי חדש של השף מאור אופק (קורדליה, שילה, קימל בגלבוע), הכולל ארוחת טעימות בת 10-8 מנות ספיישל מתחלפות. הרחק מהמרכז, בבית העמק, מציעים ביולה בר סצינת בילוי וקולינריה. תחת הכותרת Share It אפשר לחלוק מידי חמישי החל מ-20:00, מנות מתחלפות כמו סלט קפרזה של עגבניות שרי עם בייבי מוצרלה; סשימי טונה אדומה; מיני קרואסון ממולא אסאדו בבישול ארוך מפורק מהעצם עם ירקות שורש, איולי צ'יפוטלה, אורוגולה ובצלים כבושים, ועוד (125 שקלים לסועד, 185 שקלים לסועד כולל יין חופשי).

יולה בר - החשמל 3, עפולה, 053-9384103

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיט קיטשן. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
פלטת חברים במיט קיטשן/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

MeatKitchen

מסעדת הבשרים הכשרה MeatKitchen (מיט קיטצ'ן) בהובלת השף נדב נצר עברה למשכנה החדש - נמל תל אביב, התחדשה בשף נוסף, השף הראל עמרם וגם מציעה ארוחת בשרים לחלוקה. בין המנות הפופולריות שהמשיכו לתפריט גם במקום החדש היא פלטת חברים - צלעות טלה, סינטה, אנטרקוט ופרגיות בליווי ירקות שרופים וסלט ירוק (399 שקלים). המנה מושלמת לשולחנות שרוצים לטעום קצת מכל מיני סוגי בשר.

MeatKitchen - יוסף יוקתיאל 4, ביתן 27 נמל תל-אביב (סמוך לטראסק), 053-9443055, 077-2306214

שצ'ופק. אפיק גבאי,
ברבוניות בשצ'ופק/אפיק גבאי

שצ'ופק

מסעדת שצ'ופק, הפעילה כבר 25 שנים, מציעה דיל של דגים ופירות ים טריים (לבחירה מתפריט משתנה לפי תנובת הים) המוגשים לצד שלל סלטים וממרחים רעננים שמכינים במקום. הז'אנר השגור במסעדות דגים רבות כולל חגיגה של פתיחת שולחן, כמו בטברנות ביוון. במסגרת המנות הזורמות לשולחן כשמתיישבים: איקרה, מטיאס כבוש, סלט טבולה, ממרח חצילים, טחינה, סלט ירקות קצוץ, חסה ברוטב ויניגרט, לחם שצ'ופק טרי ועוד. הדגים ופירות הים בשצ'ופק נעשים בשלל צורות הכנה בתנור, על גריל או בטיגון (מ-79 שקלים למנה עיקרית, הסלטים כלולים).

שצ'ופק - בן יהודה 256, תל אביב, 053-9439313

בראסרי דל בורגו. באדיבות המסעדה,
ארוחת שישי מרוקאית בבראסרי דל בורגו/באדיבות המסעדה

בראסרי דל בורגו

בבראסרי דל בורגו בהרצליה השיקו מסורת של ארוחות שישי בסגנון מרוקאי אותנטי, מידי שישי בערב. מדובר על תפריט של ארוחת שרינג מרוקאית מסורתית לכל המשפחה. הארוחה כוללת מגוון סלטים מרוקאים; דג מרוקאי עם חלה של שבת; לחם פרנה מרוקאי; טאג'ין קוסקוס עם שזיפים ושקדים ועם בשר טלה וירקות; מרק חרירה; תה ועוגיות מרוקאיות (140 שקלים למבוגר, 60 שקלים לילד עד גיל 12).

בראסרי Del Borgo - רמת ים 60 הרצליה, 053-9387201

המעשנה. סופגי,
ארוחת שרינג במעשנה בינוב/סופגי

המעשנה בינוב

במעשנה במושב ינוב מציע הבעלים והקרניבור זיו רודר ארוחה משולבת של שלל טעמים וחומרי גלם, כשהנתחים מהמעשנה מגיעים למרכז השולחן. במסלול המובנה של המעשנה אפשר לאכול נתחים שונים של בקר, טלה ואווז בליווי יינות בוטיק של יקבים מקומיים או כוסית ערק ביתי מתובל. המוטו הוא אירוח שיתופי נינוח וארוך. האירוח נעשה בסבבים, את הסלולרי מפקידים אצל הצוות ונהנים מזרם האוכל לשולחן. אפשר לבחור את הסעודה החמישית הכוללת חמישה סוגי נתחים, תוספות חמות וקרות, שתיה קלה (150 שקלים לסועד בצהריים); מסלול של ארבעה סוגי נתחים עם תוספות חמות וקרות בעלות (130 שקלים לסועד בצהריים) או מסלולי טעימות המוגשים בערב במחיר של 275-175 שקלים לסועד, בהתאם לכמות הבשר הנבחרת.

המעשנה - נתיב הזית 88, מושב ינוב, 053-9374909

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
פיטמאסטר/אפיק גבאי

פיטמאסטר

במסעדת פיטמאסטר החדשה והכשרה בפתח תקווה מציעים סעודות בשרים שיתופיות לקרניבורים. המסעדה מבוססת על טהרת הבשרים הנצלים על אש חיה ומוגשים לשולחן אבירים. הארוחה השיתופית נועדה כדי ליהנות מהחוויה המשלבת בין סעודה עשירה בנתחי בשר נבחרים לבין ישיבה חברתית, כאשר כל מהלך הארוחה מלווה במופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק, הגשה, הסברים ושיתוף הקהל במלאכת ההכנה עליה מנצח הפיטמאסטר שמתחלף מידי ערב. הסועדים ישובים לצד שולחנות אירוח ארוכים הצופים אל המטבח הפתוח כשבמרכזו עומד אמן הבשר. התפריט מתחלף מידי יום על פי היצע הנתחים הנבחרים על ידי הפיטמאסטר. למרכז השולחן מוגשות שש מנות בשר (כתף טלה, צוואר טלה, ספייריבס טלה, אנטרקוט, צלעות, פיקאניה, בריסקט, אסאדו ועוד), קנקני בירה צוננים, יינות מותאמים, סלטים טריים ומנות ראשונות (250 שקלים לסועד).

PITMASTER - הברקת 4, פתח תקווה, 073-2777777

יאקימונו. מיטל סלומון,
ארוחת טעימות ביאקימונו/מיטל סלומון

יאקימונו

במסעדת יאקימונו בשדרות רוטשילד משיקים תפריט טעימות חדש לרגל כמה אירועים משמחים. מה חוגגים? ביאקימונו סניף רוטשילד מציינים 20 שנות פעילות וכן את יום הולדתו של קיסר יפן החדש, נארוהיטו, ב-23 בפברואר, שנכנס לתפקיד הרם לפני פחות משנה. ואיך חוגגים ביפן? עם אוכל משובח ועם שתייה מושבחת לא פחות.

תפריט הטעימות החדש מוריד מהראש את הצורך לבחור מבין כ-144 (!) המנות שיש בתפריט הרגיל של יאקימונו. במסעדה המוקפדת שהיא הדבר הכי קרוב ליפן שיש לנו בארץ החליטו ללקט מנות אהובות מכל הזמנים ולהרכיב מסע טעימות ב-195 שקלים לסועד לכשבע מנות חלוקה (קינוח ושתייה בתוספת תשלום).

בתפריט הצבעוני והחווייתי מקבלים: סונומונו - מחמצים יפנים, היזיקי ונבטים, אצות ומלפפונים; שש יחידות דים סאם; סאקנה אוסוזוקורי - פרוסות דקות של מבחר סשימי עם רוטב פונזו; מאגורו פפר - פרוסות טונה צרובה מפולפלת ופרוסות לימון ברוטב סויה וג'ינג'ר; קורומה אבי - ג'מבו שרימפס ברוטב קרם וואסבי; שתי יחידות גומה סושי מורי - כדורי סושי עטופים גריי מאלט ברוטב השף; צלחת עמוסה בסושי צבעוני ומגוון בהם ריינבואו ספיישל, ניגירי ספייסי, ניגירי דג לבן עם רוטב מיסו-יוזו ועוד; מנת בס הסלע בגריל ברוטב חרדל ומיסו.

יאקימונו - רוטשילד 19, תל אביב, 053-5495208

מסעדת אלנה. באדיבות המסעדה,
מסעדת אלנה/באדיבות המסעדה

אלנה

במסעדת אלנה במלון נורמן בתל אביב מציעים טיול לטוניס - שבת המלכה: ארוחת שבת של השף ברק אהרוני. מידי שבת בצהריים (בשעות 15:00-12:30), מציע השף פרשנות למנות עדתיות מסורתיות מבית הוריו וממטבחים אזוריים סמוכים. במסגרת הארוחה מוגשות שלל מנות ראשונות למרכז השולחן בהן משאוויה, מרמומה פיקנטית, סלט ירקות נוסח ג'רבה, חומוס בעבודת יד עם גרגרי חומוס חמים וסחוג ועוד, מנה עיקרית לבחירה מתוך אפשרויות כמו קוסקוס דגים ומולים, בריק שרימפס קריסטל, תבשיל טלה עם פקיילה ועוד לכל סועד (149 שקלים לסועד).

אלנה - נחמני 23-25, מלון נורמן, תל אביב, 053-9378676

חאן המלך שלמה. ארכיון פארק תמנע,
חאן המלך שלמה/ארכיון פארק תמנע

חאן המלך שלמה

במסעדת חאן המלך שלמה בפארק תמנע בערבה הדרומית, ליד האגם המלאכותי, מציעים ארוחת ניגובים ובמרכזה מגש ענקי וזוגי עם ממרחים, סלטים ופיתות מהטאבון. בין המנות חומוס, טחינה, לאבנה, סלט סלק, חציל קלוי, סלט גזר, מטבוחה ועוד (89 שקלים למגש).

חאן המלך שלמה - פארק תמנע, 08-6316756

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully