וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי ואהרוני ממליצים לכם על המסעדות השוות בעולם

הצמד האהוב אהרוני וגידי, חוזר הערב עם עונה חדשה והפעם הם יוצאים למסע בעקבות המסעדות המופלאות בעולם, קיבלנו מהם המלצות על שישה מקומות, מתוך רשימת החלומות שהרכיבו

באדיבות רשת 13

אחרי שנסעו לכל אורכה של דרך המשי, הקיפו את הים התיכון, חצו את אמריקה והיו בעשרות יעדים במזרח הרחוק, אסיה, אירופה, אפריקה ודרום אמריקה. גידי ואהרוני חוזרים הערב בעונה חדשה, כשהפעם הקו המנחה הוא מסע קולינרי בין המסעדות והמנות הכי מיוחדות, ביעדים מגוונים בעולם. מתוך אותם ביקןרים גזרו השניים את רשימת החלומות של מקומות שחייבים לאכול בהם ברחבי העולם.

קבלו טעימה מתוך אותה הרשימה - לשש מסעדות שהן בגדר חובה.

'אהרוני וגידי המסעדות המופלאות בעולם' תעלה בערב ב-"רשת 13" בשעה 21:15.

פיימונטה, איטליה

Albergo Ristorante Real Castello di Verduno

במחוז פיימונטה שבצפון-מערב איטליה נמצאת מסעדת Albergo Ristorante Real Castello di Verduno. מסעדה איטלקית מסורתית ואיכותית. במסעדה מגישה השפית אלסנדרה מנות ייחודיות לאזור, כולן על טהרת התוצרת המקומית והעונתית. בתקופת הסתיו, שהיא גם עונת הכמהין באיזור יש כאן תפריט כמהין משובח במיוחד. המסעדה שוכנת בטירה עתיקה ומציעה גם חדרי אירוח ומאכלסת מרתף יינות מרשים.

לאתר המסעדה

Tartufi Morra

אם כבר כמהין, Tartufi Morra היא מעדנייה המתמחה בפטריות המבוקשות ובמוצרים מגוונים המכילים כמהין. זו המעדנייה הוותיקה ביותר בעיר, והיא זאת שפרסמה את הכמהין המקומי בכל העולם. מכאן אגב נשלחות על בסיס יומי כמהין טריות ומשובחות לשפים ולמסעדות יוקרה בכל העולם.

לאתר המעדנייה

גידי ואהרוני. דמיאן צ'צ'יק,
גידי ואהרוני באיטליה/דמיאן צ'צ'יק

La Torre del Monastero

La Torre del Monastero שנמצאת בעיירה נייבה שבפיימונטה, היא מסעדה כפרית פשוטה ונעדרת גינונים שמגישה אוכל מקומי משובח ומוקפד. תמצאו כאן מלאי ענק וייחודי של יינות אזוריים יוצאי דופן מיקבי הבוטיק של הסביבה. עצירת חובה לחובבי היין.

לאתר המסעדה

תאילנד

Thip Samai, בנגקוק

לכאורה מדובר בעוד מסעדת פאד-תאי בבנגקוק. אבל האמת היא שמדובר באחד המקומות הכי מפתיעים, מסעירים וטעימים שקיימים, שמכין מנות פד-תאי מול עיני הלקוחות, ומגיש מנות יוצאות דופן ששובות גם את לב המקומיים, שזה כידוע המדד הטוב ביותר לאוכל מקומי שווה באמת.

לאתר המסעדה

Blue Elephant, בנגקוק

אחרי שהפיצה את המטבח התאילנדי ברחבי העולם, חזרה השפית נורור סומאני לכור מחצבתה והקימה את מסעדת הדגל שלה בבנגקוק. מדובר במסעדה תאילנדית מפוארת שמביאה לסועדים את המטבח הקיסרי התאילנדי בשיא הדרו.

לאתר המסעדה

גידי ואהרוני. דמיאן צ'צ'יק,
גידי ואהרוני בק קוט/דמיאן צ'צ'יק

BENZ'S, קו קוט

אם כבר הגעתם לאי התאילנדי קו קוט, אל תוותרו על ביקור במסעדה של בנץ'. זאת מסעדה ללא תפריט המגישה אוכל תאילנדי מסורתי המבוסס כולו על תוצרת האי ועל דגים של הדייגים המקומיים, והיא נחשבת לאחת המסעדות הטעימות ביותר באסיה.

לאתר המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully