וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול בגבוה: מסעדות שוות על גגות

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

9.3.2020 / 8:23

במדינה שבה יש יותר ימים יפים מגשומים או קרים מתבקש שתתפתח תרבות של בילויים על גגות. מלמעלה הכול נראה אלגנטי יותר, גם כשמדובר בעיר מפויחת. אז איפה אפשר לשדך לגג הנפלא גם אוכל טוב ודרינקים שווים? הכל לפניכם

בלו סקיי. שרית גופן,
בלו סקיי (צילום: שרית גופן)/שרית גופן

בלו סקיי

בלו סקיי היא מסעדה כשרה ומוקפדת של השף מאיר אדוני והיא - כשמה - מציעה הרבה שמיים כחולים על הגג של מלון קרלטון. המסעדה חלבית עם שלל מנות של דגים, ירקות, פירות, שמן זית וגבינות בוטיק. קרפצ'יו לוקוס (110 שקלים); טאקוס מקומי - לחוח, דג ים חרוך בתבלינים, קרם שעועית חומה, בצל קריפסי, הבנרו, אננס וכוסברה (87 שקלים); קרמו שוקולד עם ריבת מנדרינה, למון גראס, פאף אורז עטוף באבקת כפיר ליים, ממתק קוקוס, קרוקנט בוטנים, סורבה מנדרינה וטוויל קקאו (75 שקלים); ועוד מנות עתירות מרכיבים כמו שרק אדוני יודע להרכיב מחומרי הגלם העונתיים. והנוף? פרייסלס.

בלו סקיי - אליעזר פרי 10, מלון קרלטון, תל אביב, 053-7104483

קנטה. עידו ניתאי,
קנטה (צילום: עידו ניתאי)/עידו ניתאי

קנטה

על גג גן העיר פועלת מסעדת Kanta, רופטופ מבית קבוצת Nox (אמש, ורנדה ועוד). הקונספט הוא drink and dine ובמסגרתו מוגשים קוקטיילים, בירות, יינות ומשקאות אחרים לצד מנות כמו בייגל בליווי עגבנייה מגורדת, שום קונפי, שמן זית ובלסמי (21 שקלים); ציזיקי (22 שקלים); פלפלים קלויים וגבינת המאירי (24 שקלים); סלט פריקי (26 שקלים); קרש גבינות ברי, מנצ'גו, גאודה, בושה עיזים, ריבת שרי, בלסמי מצומצם וטוסטונים (62 שקלים); שווארמה עם מוסר (68 שקלים); פיצה נפוליטנה (46 שקלים) ועוד מנות כיפיות ליד הדרינקים. מדובר בבר אורבני ומעוצב על אחד הגגות האייקונים בעיר - גג מלא בצמחייה מטפסת ירוקה ותאורת גרילנדות.

קנטה - אבן גבירול 71, קומת הגג של גן העיר, תל אביב, 053-9380602

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הייקו סקיי בר. רועי גיא,
סושי בהייקו סקיי בר (צילום: רועי גיא)/רועי גיא

הייקו סקייבר

הייקו סקייבר (Haiku Skybar) הוא הרופטופ בר מסעדה של מלון לייטהאוס מבית מלונות בראון. מדובר על בר מסעדה גדול במיוחד, מעוצב ועם נוף שיש רק מקומה 18 ליד הים. אפשר לראות ממנו נתחים גדולים מתל אביב ומקו החוף. בהייקו (צורת שירה יפנית מסורתית) מציעים משקאות וקוקטיילים לצד מנות אוכל מהמטבח היפני כמו סושי ומנות אחרות המבוססות על חמשת האלמנטים. בין המנות veg roll (52 שקלים); סלמון יוזו רול (78 שקלים); סלמון טורו רול (76 שקלים) ועוד.

Haiku SkyBar - בן יהודה 1, תל אביב

פוליהאוס. טל אזולאי,
בראנץ' בפוליהאוס (צילום: טל אזולאי)/טל אזולאי

פוליהאוס

על הגג מלון פוליהאוס של מלונות בראון השיקו ממש לאחרונה את הבראונצ' - ארוחת בראנץ' המוגשת בימי שישי בלבד (16:00-10:00) על הרופטופ של המלון המעוצב לעילא המשלב באוהאוס מחד וסגנון פופי צבעוני של קארים ראשיד מאידך וזה כבר שילוב מעורר תיאבון. על הרופטופ, לצד בריכת האינפיניטי המחוממת ודק השיזוף, ניצב בר קוקטיילים וכאן גם מוגש הבראנץ' החדש בדגש על תפריט המאזן בין בריאות לבין שחיתות שרקחו השף דימה שרייבמן והמיקסולוג אסף אטז. הארוחה כוללת קוקטייל בוקר או משקה קל וקפה / תה, סלסלת לחמים וממרחים ומנה עיקרית לבחירה מבין סלט פילה בקר צרוב; פורל מעושן בקרואסון חמאה, תרד טורקי, ביצה חצי קשה, ממרח אגוזים והולנדייז; קלאב קרואסון חזה עוף בסו-וויד; פרנץ' טוסט עם פירות העונה, קרם אנגלז וסירופ מייפל; צלחת גבינות ישראליות בליווי פרי העונה ואגוזים, ועוד. 95 שקלים לסועד והנוף בחינם.

Polihouse by Brown Hotels - נחלת בנימין 1, תל אביב, 03-7105000

קאנטרי קלאב. אמיר מנחם,
קאנטרי קלאב (צילום: אמיר מנחם)/אמיר מנחם

קאנטרי קלאב

הקאנטרי קלאב הוא קוקטייל בר חצי סודי על גג הדיזנגוף סנטר. בחורף הבר פעיל רק בסופי שבוע ובקיץ הוא יהיה פעיל מידי יום. במקום שבו שכנה בעבר הגינה ההידרופונית על גג הדיזנגוף סנטר נפתח בקיץ האחרון מתחם בילוי אורבני הכולל שלושה ברים וקלאב לילי עם מטבח סיאמי (תאילנד של היום והמדינות השכנות לה) של השף תומס זוהר. יותם שילה ומוש בודניק פיתחו את ליין הקוקטיילים במקום. לאווירה ולייחודיות מוסיפים ברזי קוקטיילים בטכנולוגיה חדשה, הופעות די ג'ייז ועוד.

קאנטרי קלאב - דיזנגוף 50, גג דיזינגוף סנטר, תל אביב

רופטופ מלון ממילא. עמית גירון,
רופטופ ממילא (צילום: עמית גירון)/עמית גירון

רופטופ ממילא

מסעדת Rooftop של מלון ממילא בירושלים היא מסעדת שף מוקפדת וכשרה על אחד הגגות היפים בארץ. התפריט משתנה ועונתי והתפריט מלווה לא רק בנוף מרשים ואווירה יוקרתית אלא גם ביינות ישראליים מאוסף המלון, שבו יותר מ-120 יינות שונים מיקבים שונים. בין המנות שאפשר לאכול מול חומות העיר העתיקה: טרטר דג ים, פלפלים חריפים מותססים, לימון כבוש וכוסברה על קרפצ'ו חציל ולימון פרסי (72 שקלים); ברזל עם כל הירוק שיש בשוק, שקדים, חמוציות וטורטייה פריכה בוויניגרט רימונים (48 שקלים); אנטרקוט על גריל פחמים, עגבנייה ובצל בגריל, הום פרייז ושמן פלפל מדגסקר (160 שקלים); ביפבורגר בלחמנית בריוש, חסה, עגבנייה, בצל וטוגנים (86 / 104 שקלים); בריק פטריות ותרד תורכי, איולי כמהין וביצת עין (68 שקלים); ברווז בפיתה עבודת יד, טריאקי, סלט מלפפונים וכוסברה בוויניגרט ג'ינג'ר (72 שקלים) ועוד.

מסעדת רופטופ - מלון ממילא, ירושלים, 053-6130223

רופטופ בר רעננה פרימה מילניום. מקס מורון,
Roof-Top פרימה מילניום (צילום: מקס מורון)/מקס מורון

Rooftop Sky Bar פרימה מילניום

הבר של מלון פרימה מילניום במרומי הקומה ה-12 משקיף על כל אזור השרון, האורבני וגם הכפרי. בבר הטרנדי מגישים תפריט קוקטיילים, יינות ואוכל (כשר). בנוסף נערכות במקום פעילויות קונספט בסגנון מדע על הבר, הופעות של הרכבים מוזיקליים, הופעות DJ ועוד. תפריט הבר מבוסס על יינות ישראליים, קוקטיילים, מגוון בירות מחבית ומשקאות נוספים. בגזרת המנות יש לחם הבית עם מאזטים (38 שקלים); פלאפל חצילים (38 שקלים); סביצ'ה דג ים עם בורגול וקרם חצילים (59 שקלים); סקיי בורגר 220 גרם עם צי'פס (69 שקלים); סיגר ממולא בשר בתיבול ירושלמי (48 שקלים) ועוד.

Roof-Top פרימה מילניום - התדהר 2, רעננה, 072-3950661

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully