וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאתם את המקרר באוכל ולא נשאר מקום? מומחים הכריעו האם ניתן לאחסן קטשופ בארון והתשובה מפתיעה

20.3.2020 / 0:15

קבוצה של מומחים למדעי האוכל נתנו מספר טיפים כיצד מומלץ לאחסן קטשופ, אבל לא רק - הם מיינו גם את המיונז, החרדל, הסויה ועוד רטבים מוכרים לפי הדרך שבה צריך לאחסן אותם. הנה כמה טיפים שיעשו לכם סדר

חמש עובדות על עגבניות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון: חמש עובדות על עגבניות

מילאתם את המקרר בכל סוגי המזון האפשריים מחשש להמשך הסגר ומחסור במזון? הנה שאלה שלא חשבתם שתשאלו את עצמכם אי פעם - המקרר מלא, האם אני יכול לשים את הקשטופ בכוננית? ומה עם בקבוק רוטב הצ'ילי? והמיונז? אז אם גם בין אלה שחשבו שחובה לאחסן את הקטשופ במקרר ולא בארון המטבח, אז כדאי שתקראו את האייטם הזה כי יכול בהחלט להיות שאתם טועים. רובנו לא מסתכלים על החלק האחורי של בקבוקי הקטשופ והוראות האחסון שלהם. למרות העובדה שבחברת היינץ ממליצים לשמור בקירור את הקטשופ שלהם (או "מתבל העגבניות" אם תתעקשו) אחרי שפתחתם את הבקבוק, קבוצה של מומחים שעוסקת במאכלים ומשקאות ניתחה את הסוגיה הזו והם טוענים שהקטשופ סתם תופס מקום פנוי במקרר.

גיף קטשופ מתפוצץ. Giphy
אוהבים קטשופ? אין צורך לקרר אותו/Giphy

"לא צריך לאחסן קטשופ במקרר. הוא מכיל חומץ ולעגבניות יש חומצתיות טבעית, מה שעוזר לשמר אותו בטמפרטורת החדר, ללא צורך בקירור", כך על פי אחת מהמומחים, ד"ר שרה שנקר שהוסיפה בשיחה עם מגזין Which: "לפעמים אנשים מאחסנים קטשופ במקרר משום שהם מעדיפים את הטעם שלו ככה, אבל אחרת אין שום סיבה לקרר אותו".

אבל שלא תטעו, מדובר בסיפור אחר עם מיונז, שחייב בהחלט קירור למרות שגם הוא מכיל חומץ בתוכו. שמירה של מיונז בקירור תגביל צמיחה של בקטריות. המומחים סיווגו עבור המגזין את רשימת התבלינים/רטבים לפי המקום בו הם צריכים להיות מאוחסנים, כדי להקל עליכם את החיים ולהלן המסקנות שלהם.

אחסון בקירור: מיונז, פסטו, רוטב סלט (או כל רוטב אחר על בסיס מיונז), סירופ מייפל, רוטב טרטר

אחסון בארון: קטשופ, דבש, רוטב בשר חום, שמן זית, רוטב סויה, צ'אטני, חומץ, רוטב צ'ילי, מלפפון חמוץ. כל סוגי החרדל יכולים להיות מאוחסנים במקרר או בארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully