וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבידוד? עובדים מהבית? האסייתית המעולה בת"א להזמין ממנה משלוח

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

16.3.2020 / 16:45

ניני האצ'י הפכה בשנים האחרון לשם נרדף לאסיאתית כשרה ומעולה בזכות חומרי גלם איכותיים, תפריט מגוון שמתאים גם לטבעוניים ולהריוניות וכן שירות משלוחים זריז. עכשיו, בעקבות משבר הקורונה, מבצעי המשלוחים והטייק אוויי שווים במיוחד

מנות של מסעדת ניני האצ'י. יעל בונפיס,
מנות אסיאתיות של ניני האצ'י/יעל בונפיס

אתם יושבים בבית, מנסים לעבוד ולנהל את העניינים השוטפים מרחוק, אתכם נמצאים הילדים שקיבלו "חופשה בהפתעה" בגלל משבר הקורונה, אתם עסוקים ואין לכם זמן להתחיל לבשל. אתם עסוקים בשלכם, הם בשלהם ועם כל הכבוד לאוכל שבישלתם ונמצא במקרר, הגיע הזמן לגוון. מה מזמינים? השאלה הזאת בדרך כלל גוררת איתה דיון ארוך ומייגע, בין אם אתם משפחה, זוג צעיר או חברים במשרד, אבל כשמדובר באוכל אסיאתי התל אביב הדילמה נפתרת בשתי מילים: ניני האצ'י.

משמעות השם ביפנית ניני האצ'י, היא 228 , ני = 2 , האצ'י = 8 והמסעדה ברחוב בן יהודה 228 בתל אביב = שירות משלוחים ואיסוף עצמי שמטיס מנות צבעוניות, מעולות ובמחירים שווים לכל נפש לכל כיוון. אל תחפשו אותם בוולט, הם לא צריכים את שירות המשלוחים הזה, יש להם אימפריית קטנועים משל עצמם.

"בגלל המצב התאמנו את עצמנו ללקוחות ואנחנו יודעים שהפגיעה הכלכלית היא בכולם ולא רק במסעדות", מספר יואב ולין, מבעלי ניני האצ'י, "הורדנו מינימום הזמנה מ-70 שקלים ל-49 שקלים, הוספנו לתפריט "עסקית ילדים" שזה מנת נודלס + שתייה ב-35 שקלים, ואנחנו פתחנו במבצע 1+1 על כל סוגי הבירות בהזמנת משלוח או טייק אוויי".

סשימי רול ופרח סשימי, מסעדת ניני האצ'י. דניאל לילה,
סניף שכל תכליתו משלוחים וטייק אווי. ניני האצ'י/דניאל לילה

"אנחנו קרובים מאוד מאוד לוולט מבחינת הזמנים"

ניני האצ'י מוכרת מאוד כאסיאתית איכותית לשני קהלים - שומרי כשרות ונשים בהריון. יואב ושותפו אודי רומנובסקי פעילים בתחום המסעדנות מעל ל-15 שנים ולפני כשש שנים הם פתחו את האסיאתית שלהם ברחוב בן יהודה, כדי לתת מענה לדרישת הקהל המסורתי אשר חיפש את טעמי המזרח הרחוק ורצה אותם פה קרוב בתל אביב, בצורת מנות צבעוניות וטעימות ובאווירה משוחררת ומהנה. זה תפס ובגדול.

"פתחנו בפברואר 2014, גדלנו מאוד ומערך המשלוחים התקשה לעמוד בביקוש", מספר יואב, "לקחנו את המסעדה שהייתה צמודה אלינו והפכנו אותה לסניף שכל תכליתו הוא משלוחים ואיסוף עצמי. המטבח משרת אך ורק את המטרה הזאת. בעקבות כך שיפרנו מאוד את השירות, הורדנו את זמני המשלוח ואנחנו קרובים מאוד מאוד לוולט מבחינת הזמנים".

מנות של מסעדת ניני האצ'י. יעל בונפיס,
"הקמנו פס סושי נפרד לנשים בהריון". סושי של ניני האצ'י/יעל בונפיס

תפריטים מיוחדים לנשים בהריון, טבעוניים ושומרי משקל

הקהל המסורתי והמשלוחים היו רק ההתחלה. עבור נשים רבות שנמצאות בהריון, ניני האצ'י הוא השם הנרדף ל"אוכל אסיאתי". אם תכתבו בגוגל "סושי לנשים בהריון", תבינו. הכול התחיל כשרעייתו של יואב הייתה בהריון והציעה שהמסעדה תגיש מנות מיוחדות שמתאימות לנשים הרות.

"לקחנו את זה כמה צעדים קדימה", אומר יואב, "הקמנו פס סושי נפרד לנשים בהריון עם משטח עבודה נפרד, קרש נפרד, סכין נפרדת ומחצלת גלגול נפרדת. זאת עמדה שכל תכליתה הוא הכנת מנות לנשים בהריון - רולים וניגירי על בסיס ירקות ודגים אפויים או מטוגנים או מנות צמחוניות. גם בתפריטים מודגשות המנות לנשים בהריון ובמשלוחים או בטייק אוויי המנות ארוזות בנפרד ויש עליהן מדבקה מיוחדת. בערך 35% מהקהל הן נשים בהריון, יש לנו מעל 100 הריוניות ביום שמזמינות במסעדה או משירות המשלוחים".

במקביל, התפתחה ניני האצ'י מאסיאתית מצוינת וכשרה למקום טרנדי שכיף לבוא אליו בזכות האווירה, התפריט המגוון, בר הסושי העמוס בדגים ומנות מסורתיות דוגמת מרקי ראמן וקוואטיו, מנות טפניאקי אותנטיות ומנות אטריות קלאסיות. סלט הסשימי המעולה נחשב למנת הדגל והתפריט כולל מנות אוכל ללא גלוטן וטבעוניות.

ניני האצ'י. דניאל לילה,
שיתוף פעולה עם דיאטנית שהוביל לתפריט מאוזן יותר. ניני האצ'י/דניאל לילה

ניני האצ'י המשיכה לפתח את קהל הסועדים והמזמינים כשיצרה תפריטים אסיאתיים מיוחדים לטבעוניים, חובבי ספורט וכאלה ששומרים על תזונה בריאה ומאוזנת. בתפריט הטבעוני תוכלו למצוא מנות מומלצות דוגמת אגדאשי טופו, טפניאקי אספרגוס פטריות, מנות על בסיס אטריות אורז, סלטים ומרקים.

"הרכבנו גם תפריט בריאות מאוזן למשלוחים", מוסיף יואב, "שיתפנו פעולה עם הדיאטנית עדי גודל-סולומון ויצרנו תפריט עסקיות, שמחולק למנה ראשונה ועיקרית שמרכיבות ארוחה דלת פחמימות מאוזנת או ארוחה ללא פחמימות. זה תפריט שגם חובבי ספורט מזמינים, משום שהוא מדויק מבחינת המינונים של הפחמימות והחלבונים שהם זקוקים להם. אנחנו מכינים לדוגמה קומבינציות סושי ללא אורז , עטפים בירקות , דג ונייר או נייר אורז".

ניני האצ'י
בן יהודה 228 תל אביב
המסעדה נפתחת בשעה 12:00 בצהריים, לקהל ולמשלוחים.
משלוחים לכל תל אביב עד השעה 23:30
טלפון להזמנות: 03-6249228 שלוחה 2
10% הנחה בין 15:00-17:00 רק למזמינים באתר או באפליקציה
*ההטבה לא תקפה על עסקיות, דמי המשלוח אינם כלולים בהטבה

להזמנת משלוח של אוכל אסיאתי מעולה מניני האצ'י הקליקו כאן

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully