וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחמימות OUT ירקות IN: מנות בריאות שכדאי להזמין

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

23.3.2020 / 0:00

למרות שהכי קל להתפתות לג'אנק פוד בימים אלה, דווקא עכשיו מומלץ לתת לגוף אוכל מזין, מאוזן, בריא וטרי. אז תנו לעצמכם יום חופש מהבישולים וקבלו שלל מנות בריאות שתוכלו לקבל במשלוח או TA

באנה. אנטולי מיכאלו,
ארוחת שרינג בריאה בבאנה/אנטולי מיכאלו

הזמנים הם זמני חירום ועל אף הנטייה לפצות את עצמנו באוכל מפנק ומושחת כדאי דווקא עכשיו למלא את המאגרים באוכל מזין, מאוזן, בריא וטרי. ההנחיות החדשות, שהפכו לצווים מחייבים לציבור יצרו עבורנו מצב חדש ולא נעים במיוחד בו אנחנו נאלצים להישאר כמעט כל היום בבית (למעט זמן קצר לטיול, ריצה ולהוריד את הזבל כשכבר אין ברירה). וכתוצאה מכך לרובנו נוצר הרגל מגונה להעביר את הזמן בבית בשיטוט למקרר וחזרה לספה. כדי לגוון לכם את התזונה ולהעלות לכם את רמת האנרגיה בגוף לשרוד את התקופה, ליקטנו שלל מנות בריאות ממסעדות שאפשר להזמין במשלוח עד הבית או בטייק אווי.

באנה. אנטולי מיכאלו,
בטטה צלויה וקינואה בבאנה/אנטולי מיכאלו

באנה

באנה, מסעדת הירקות העונתית עברה לאחרונה שינוי והיא כעת מוגדרת מטבח קז'ואלי טבעוני. את המנות בבאנה מבססים על ירקות, פירות, קטניות ודגנים מלאים עם הקפדה על חומרי גלם טריים ובריאים. אז מה אפשר להזמין מבאנה בגזרת הבריאות? מנות בשני גדלים על טהרת הצומח בהן מרק גזר עם קרם קשיו, בצל צלוי וגרעיני דלעת (46-32 שקלים); שומר, אבוקדו, תרד, אשכולית אדומה, טרגון בצל סגול ושקדים (58-28 שקלים); חיטה מעושנת, כרובית אפויה, פטרוזיליה ובצל על ציזיקי קשיו נענע (58-36 שקלים); בטטה צלויה, קינואה וסלסת עשבים על קארי קוקוס ואגוזי לוז (56-34 שקלים); ועוד מנות שימלאו את מצבורי הוויטמינים והמינרלים. בנוסף מציעים בבאנה 50% הנחה על הקינוחים הטבעוניים בהזמנה ב-100 שקלים ויותר.

בנוסף אפשר להזמין אוכל במשקל, למשל קיש שלם מוכן (150 שקלים); ליטר מרק גזר (52 שקלים); סלט אבוקדו ושומר (60 שקלים לליטר); כיכר לחם ללא גלוטן (40 שקלים); תבנית קרם פקאן וניל עם שקדים (100 שקלים); ועוד. 10% הנחה בהזמנה ב-300 שקלים ויותר.

באנה - נחמני 36 תל אביב 053-9375761, 050-6991062

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מסעדת ארטישוק. אגמדיה,
ארטישוק עד הבית/אגמדיה

ארטישוק

מסעדת ארטישוק החלבית הכשרה בבית אלפא מציעה מערך משלוחים חדש עם כל המנות הבריאות והטעימות שמכינים במקום. בנוסף החנות האורגנית תמשיך לעבוד כרגיל. בין המנות הבריאות שאפשר להזמין או לאסוף בטייק אווי: לקט פטריות - שילוב של מגוון פטריות, קרם כרישה, גבינת ריקוטה וגבינה כחולה (42 שקלים); לזניה עם מנגולד וגבינות (72 שקלים); פלפלוני טינקרבל ממולאים בגבינת עיזים על מצע יוגורט, נענע ופסטו בצל ירוק (39 שקלים); ועוד.

ארטישוק - קיבוץ בית אלפא, 053-7101363

גלוטריה. יורם אשהיים,
קערת קומבו בגלוטריה/יורם אשהיים

הגלוטריה

בימים אלה נפתחה הגלוטריה, מסעדת השף של ערן זינו, ולרגל המצב היא עברה לעבודה בפורמט של משלוחים. כל מנות המסעדה, מוצרי הבייקרי והלחמים נטולים גלוטן. המנות בתפריט שיצר זינו לגלוטריה נשענות על ירקות בליווי דגנים, דגים ובשר, לצד מאפים ארטיזנליים ללא גלוטן.

בימים אלה מציעים בגלוטריה שירות משלוחים וטייק אווי של מנות מהמסעדה, מאפים, עוגות, לחמים, פיצות ועוד ללא גלוטן, בהם פצצות אנרגיה המכונות קערות קומבו - פטריות צלויות, דלעת, אורז מלא, חמאת קשיו, קרקר פשתן, כרוב סגול; ים ירוק אדום - פילה מוסר ים, ברוקוליני, מנגולד, ביבי זוקיני, שום פריך, סוכריות שרי, ציר עגבניות ; שייטל על הפלאנצ'ה עם כרוב סגול, דלעת, מנגולד ועשבים; עוף מפורק עם בטטות, בצל צלוי ושקדים על אורז מלא וציר עוף חום (50 שקלים לקערה).

הגלוטריה - דיסנצ'יק 5, תל אביב, 03-6837680

ק-פה האנוי. יונתן בן חיים,
ק-פה האנוי/יונתן בן חיים

ק-פה האנוי

במסעדה הווייטנאמית-צרפתית הכשרה Ca Phe-Hanoi השיקו לאחרונה תפריט wellness בשת"פ עם Shalibo Wellness ובמרכזו מנות סופר פוד המיועדות בעיקר לפני ואחרי פעילות ספורטיבית ולשוחרי בריאות. בתפריט מופיעים סימונים של הערך הקלורי של כל מנה וכן מרכיבי החלבון והפחמימות. המנות המורכבות מחומרי גלם טריים המכילים מזונות על, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חומצות שומן חיוניות וסיבים תזונתיים. מה למשל? רול דג לבן וגספצ'ו עגבניות שרי עם זרעי דלעת ואורז מלא (32 שקלים); סלט קייל ועוף עם תפוח צלוי, כרוב, בצל סגול, קשיו, ויניגרט הדרים שומשום (52 שקלים); באו בון עוף עם גזר, ג'ינג'ר, למון גראס, סויה מעושנת, רוטב הוי סטיר, זוקיני מסולסל (66 שקלים); המבורגר טבעוני ביונד בורגר (89 שקלים); קערת קינואה וסלמון (82 שקלים); מיצים טבעיים הנסחטים בתהליך חדשני ומתקדם באמצעות כבישה קרה (30-27 שקלים); ועוד.

ק-פה האנוי - מלכי ישראל 3, תל אביב, 053-9375385

קפה לאביט. מארק אור,
קערת סופר פוד פירות אדומים של אומינה בקפה לאביט/מארק אור

רשת קפה לאביט

בבתי הקפה של רשת לאביט מציעים שלל מנות על בסיס מצרכים טריים, אורגניים, בגידולים מקומיים ובשילוב מזונות משובחים כמו טחינה, שמן זית, אורז מלא, קינואה, קטניות, אגוזים, ירוקים, ירקות, פירות, ביצי חופש ועוד. בלאביט מציעים במשלוחים ובטייק אווי מנות כמו קערת סופר פוד עם פירות אדומים של אומינה ובה אסאי ומאקי ברי, בננות, אננס, חמאת קוקוס, זרעי צ'יה, קוקוס צ'יפס, פופ'סמת ומיקס אגוזים (45 שקלים); דייסת קוואקר על בסיס חלב / שקדים / סויה, סוכר קוקוס, קינמון, פופסמת, בננה וזילוף של מייפל / סילאן (42 שקלים); יוגורט באפלו וגרנולה (38 שקלים); סלט סופר פוד אומינה (54 שקלים); ראפ כוסמת עם טחינה, קרם סלק, פלפל קלוי, חסה, טופו, כורכום כמון ומיקס גרעינים (44 שקלים); ועוד.

לאביט - דיזינגוף 232, תל אביב, 053-9366017; שדרות תרס"ט 4, תל אביב; נמל יפו, מחסן 1

משק ברזילי. באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט,
מוקפצים ירוקים בוויניגרט אסייתי/באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט

משק ברזילי

משק ברזילי היא מסעדה צמחונית ותיקה שנדדה לפני כמה שנים מהמושב לעיר הגדולה. מגישים בה מנות טבעוניות וצמחוניות בדגש על בריאות וחומרי גלם אורגניים בלבד. בין המנות הבריאות שאפשר להזמין עד הבית במשלוח: Buddha bowl - ארוחת בריאות מלאה בקערה (49 שקלים); מוקפצים ירוקים בוויניגרט אסייתי (54 שקלים) ועוד מנות בריאות מתפריט האביב.

משק ברזילי - אחד העם 6, תל אביב, 03-5166329

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully