וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מקדונלד'ס נכנעת למשבר הקורונה וסוגרת את סניפיה

ענקית המזון המהיר הודיעה שתשאיר חמישה סניפים פתוחים בלבד, שיספקו במתכונת חירום אוכל חינם לבתי חולים, צוותי מד"א וכוחות הביטחון. ההודעה הגיעה 12 שעות בלבד לאחר שהעלתה פוסט על הרחבת סניפי המשלוחים ובמקביל להודעה דומה בבריטניה

אימג'בנק GettyImages

לאורך למעלה מ-25 שנות פעילות בישראל, הפכה רשת מקדונלד'ס לסמל של זמינות. סניפים שפתוחים עד מאוחר ופרוסים בכל מקום העניקו מענה לרעבים. כעת, גם רשת המזון המהיר העוצמתית נכנעת למשבר הקורונה וסוגרת את סניפיה.

"ביי עכשיו, להתראות אחר כך", נכתב בהודעות פייסבוק ו-SMS של מקדונלד'ס ישראל, "לאור משבר הקורונה, מקדונלד'ס ישראל החליטה לסגור את כל מסעדותיה ולהפעיל רק 5 מסעדות במתכונת חירום, שיספקו אוכל חינם לבתי חולים, צוותי מד"א וכוחות הביטחון. מקווים לשוב לשגרה במהרה".

אנשים מחוץ לסניף מקדונלדס, לימה, פרו, 1 באוקטובר 2017. רויטרס
אפילו הסמל המוכר מכולם נסגר/רויטרס

אם תחילה היו רשתות המזון המהיר עסוקות, הרי שההגבלות החדשות הקשו גם עליהן. במזללות שונות הקפידו על כניסת שני אנשים בלבד בו זמנית, לצורך הזמנה אלקטרונית מהמכשיר המוצב במקום. לאחר שהלקוחות סיימו הם יצאו, ואחד מאנשי המשמרת הוציא להם את המנות המוכנות. המתכונת הזאת מקשה על הקיום בזמן חירום.

סגירת הרשתות של מקדונלד'ס צפויה להיות תופעה עולמית. במקביל לפרסום של הרשת בישראל היא הודיעה על סגירת סניפים גם בבריטניה. רק 12 שעות לפני ההודעה העלתה מקדונלד'ס ישראל פוסט ברוח שונה: "לקוחות יקרים, הרחבנו את פריסת המסעדות בשבילכם ופתחנו עוד מסעדות לטייק אוויי, מק דרייב ומשלוחים".

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully