וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המק נאגטס הביתיים האלה כבר זכו לכינוי "המתכון הכי חשוב של 2020"

30.4.2020 / 0:02

משתמש טיק טוק עם ידי זהב פרסם את הגרסה שלו לנגיסי העוף האהובים וזכה למיליוני צפיות. כשרואים כמה המתכון המלא קל להכנה, אפשר להבין למה

McDonald's Canada

בסרטון - ככה מכינים את הנאגטס במפעלים של מקדונלד'ס

רשת "מקדונלד'ס" צמצמה את פעילותה ברחבי העולם על רקע משבר הקורונה, ובחלק מהמדינות אפילו סגרה את שעריה לחלוטין. אבל מסתבר שאת הקלאסיקות האהובות של הרשת העולמית אפשר לחקות גם בבית, כפי שהמחיש משתמש טיק טוק כישרוני במיוחד שהכין גרסה משלו לצ'יקן נאגטס.

הסרטון שהעלה זכה לכמעט 30 מיליון צפיות ואלפי שיתופים וסחט מחמאות רבות. "אתה גיבור", כתב לו אחד הגולשים, ואחר ציין ש"זה המתכון הכי חשוב של 2020".

ככה זה נראה

אז איך משחזרים את המתכון הפופולארי? טוחנים בבלנדר או במעבד מזון חזה עוף - הכמויות בהתאם למידת הרעב שלכם - עד שנוצרת תערובת אחידה עם מרקם דייסתי.

את התערובת מתבלים במלח ופלפל, ואחרי שמערבבים היטב קורצים ממנו ריבועים קטנטנים. "המפתח לקבל צורה של נאגטס מושלמים היא לשטוף את הידיים בתדירות גבוהה כדי שהנגיסים לא יידבקו אחד לשני", מסביר המשתמש ג'ושוע נישי.

לאחר מכן מעבירים את התבנית למקפיא לשעתיים, עד שנגיסי העוף מתקשים. בתום פרק הזמן הזה מוציאים אותם וטובלים בשתי תערובות שונות - האחת יבשה והשנייה "רטובה".

התערובת היבשה כוללת קמח, קורנפלור, אבקת בצל ואבקת שום.

התערובת הרטובה כוללת ביצה, חצי כוס מים ורבע כוס קורנפלור.

בשלב זה ישנה חשיבות עליונה לסדר הטבילה: תחילה טובלים בתערובת היבשה, עוברים לתערובת הרטובה, מחזירים ליבשה ולסיום מחזירים לרטובה.

צ'יקן נאגטס "כמו של מקדונלד'ס". מתוך "טיק טוק", צילום מסך
ככה נראה התוצר הסופי/צילום מסך, מתוך "טיק טוק"

מטגנים בשמן עמוק לוהט, ומוודאים לא לייבש את הנגיסים. "חשוב שהם לא יידבקו אחד לשני ולא יתייבשו. מטגנים כל צד שתי דקות, לא יותר".

לסיום, כדי לשפר את תחושת האותנטיות, מגישים עם קטשופ ורוטב ברביקיו בצד - ממש כמו ב"מקדונלד'ס". בתיאבון.

עוד מאותו גולש - כככה תכינו צ'יפס כמו במק'דולנדס

ופילה עוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully