וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: למה כדאי לקנות בשר בקר ישראלי?

נועה רוזין, בשיתוף מועצת הבקר

22.4.2020 / 10:45

הקורונה לא תעצור את נועה רוזין מלספר לכם איפה מסתתרות מנות הבשר הכי טובות בארץ. הפעם היא מגיעה למסעדת הבוקרים בקיבוץ מרום גולן, חושפת מה הסוד למנת הבשר שמוגשת שם, ועל הדרך מזכירה לכולנו, לקראת יום העצמאות, שאין כמו בשר בקר ישראלי וטרי

צילום: יוגב עזריאל

אי שם, לפני מספר חודשים, כשהקורונה עדיין לא שלטה ברחובות וסגרה כל בית עסק ומסעדה, יצאה נועה רוזין למסע אחר מנות הבשר הטובות בארץ. חמושה בבגדי קאובוי, היא עלתה לגובה 1000 מטר למסעדת הבוקרים בקיבוץ מרום גולן. הרמה ידועה בגידולי הבקר המובחרים שלה, בזכות שטחי המרעה האיכותיים והמיומנות שרכשו המגדלים המקומיים. ומי שמחשיב עצמו מבין בבשר, יודע שמנת בשר טובה לא מתחילה בצלחת וגם לא במטבח, היא מתחילה קודם כל בבשר עצמו ובתנאים בהם גדל. מנת הבשר העסיסית והמעושנת שהוגשה לה במסעדה שלמרגלות הר בנטל, היא ללא ספק ההוכחה לכך. רוצים להבין במה מדובר? צפו בסרטון.

אבל לפני כן, טיפ קטן לימי קורונה: אם אתם חולמים על מנת בשר טובה בבית כמו אחת ממנות הבשר שנועה רוזין טועמת במסעדה, זכרו שכל שעליכם לעשות הוא קודם כל להקפיד לקנות בשר איכותי מגידול מקומי ישראלי- יום העצמאות עוד רגע וזה בדיוק הזמן להצטייד.

לסרטונים נוספים הכנסו לעמוד היוטיוב של נועה רוזין

נועה רוזין, בשיתוף מועצת הבקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully