וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקה על גלגלים: משלוחים איטלקיים עד הבית

יעקב גולדברג, בשיתוף zap rest

4.5.2020 / 11:10

לאיטליה כנראה לא נוכל לטוס בזמן הקרוב, וגם לביקור במסעדה לערב של פסטות ופרמז'ן עוד נצטרך קצת לחכות, אבל הנה כמה הצעות שוות לארוחות איטלקיות מלאות ומנחמות עד הבית

פראטלי. דביר אלמוג,
איטלקי עד הבית מפראטלי/דביר אלמוג

שגרת הקורונה מתייצבת לה בזהירות עם ההקלות המצטברות, חנויות הרחוב שנפתחות לאט לאט, ואפילו הילדים שמתחילים לחזור בחלקם למסגרות. השאלה הגדולה, מבחינתנו לפחות, היא מתי ואיך ייפתחו המסעדות. בינתיים, ועדיין מהספה בבית קבלו כמה המלצות לערב אינטימי בבית עם מיטב הקלאסיקות של המטבח האיטלקי.

פראטלי. דביר אלמוג,
כריכים איטלקיים מותאמים למצב בפראטלי/דביר אלמוג

Fratelli, נתניה

מסעדת פראטלי נפתחה לפני פחות משנה במרכז פולג בנתניה. מהרגע הראשון היא בלטה בזכות התפריט האיטלקי העדכני ובעיקר זוהתה עם גמישות והתאמה קולינרית לחך המקומי. גם עכשיו, המסעדה הסתגלה למצב החדש והקימה במהירות מערך משלוחים הפועל בכל אזור נתניה והשרון עד בית יצחק, תל מונד וכפר יונה.

מה חדש?
הצורך להתאים את התפריט לקונספט יעיל של משלוחים הביא עמו חידושים מרעננים. לצד המנות הקבועות, פראטלי השיקה מגוון כריכים בעבודת יד, איטלקיים כמובן ומלאי טעמים תחת השם - penino וכוללים למשל את פנינו ראגו (תבשיל נתחי בשר ביין אדום, ציר בקר, עלי בזיליקום וחסה ברוטב איולי עגבניות), פנינו סלמון (סלמון מעושן, ממרח שמנת פסטו, בצל סגול, חסה רומאית, עגבניה ובזיליקום) ו-פנינו פונגי (פטריות פורטבלו צלויות בתנור, מוצרלה טרייה, קרם פרש, סלסה ורדה, ארוגולה, בצל מקורמל ובזיליקום טרי).

פיצות לכל המשפחה
המאכל הלאומי מופיע כאן במגוון וריאציות ובפראטלי מציעים פיצות עשירות במרקמים על בסיס רוטב עגבניות כמו פיצה סיצליאנית עם מוצרלה, חצילים קלויים, פלפל חריף, אנשובי ורוקט טרי. עוד פיצה מיוחדת היא הפיצה סינייה עם טעמים ים תיכוניים ובשילוב של בצק עם בשר טלה, טחינה, סלסת עגבניות, ארוגולה וצ'ילי אדום. יש גם מבחר פיצות לבנות על בסיס רוטב בשמל. אחת הבולטות היא הפיצה סלמון עם סלמון מעושן, קרם פרש, תפו"א, בצל מקורמל, סלסה ורדה, מוצרלה ופרמז'ן.

אסור לפספס
ולסיום, עוד כמה המלצות למנות קלאסיות שיגרמו לכם לשכוח לכמה שעות שאתם עוד בבית - לינגוויני קרבונרה בליווי קוביות חזה אווז, לקט בצלים, עירית ואפונת גינה, בציר בקר עם חלמונים טריים, נגיעת שמנת פלפל שחור, גבינת פרמז'ן ורצועת פנצ'טה טלה פריכות. פטוציני קאצ'ו עם רוטב שמנת מתוקה, גבינת פקורינו, פרמז'ן, שום קונפי ופלפל מדגסקר. עוד אחד מרענן במיוחד ומתאים לכל שלב ביום הוא הסלט הרומאי הכולל לקט חסות פריכות ברוטב שום עשבי שיבול מתקתק, תפוח אדמה ננסי, קרעי עוף צרוב, פוקאצ'ה קלוייה, בצל סגול, שעועית ירוקה וגילופי פרמז'ן.

למשלוחים ממסעדת פראטלי - 053-7101244

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קלאטה 15. עידן גור,
פיצה בוראטה בקלאטה 15/עידן גור

CALATA 15, הרצליה

קלאטה 15 נפתחה לפני מספר חודשים על ידי זוג מסעדנים מאיטליה ומתהדרת בשלל קלאסיקות בעבודת יד. המשלוחים פועלים בכל אזור הרצליה ועד רמת השרון וכפר סבא. לאור המצב המסעדה עשתה עבודת שטח ומציעה הצעות מותאמות במיוחד לתקופה הביתית.

מה חדש?
רוצים להכין בעצמכם? בקלאטה 15 תוכלו להזמין את כל סוגי הפסטות הטריות במשקלים משתנים חצי קילו, 750 גרם וקילו. בין היתר תוכלו להזמין את הספגטי הקלאסי, טליאטלה, ניוקי ורביולי ריקוטה ותרד. להשבחת הטעמים המסעדה מציעה את מגוון רטבי הבית כמו נאפולי, אמטרצ'יאנה, אראביאטה, בולונז ועוד.

ואם הייתם במטבח יותר מידי בתקופה האחרונה ובא לכם שמישהו אחר יעשה את העבודה, קלאטה 15 מציעה ארוחות מובנות הכוללות מגשי לזניות ופסטות בהתאמה לכמות האנשים שאתם - ארבעה, שישה או שמונה איש. ההצעות מגוונות במיוחד וכוללות בין היתר ניוקי סורנטינה, פנה ראגו עוף ופטריות ופסאטלי עם שמנת ופטריות.

אסור לפספס
הפיצות של קלאטה 15 לא מפספסות ומאפשרות ערב משפחתי קליל אבל מושקע ועשיר בטעמים. פיצת Bresaola עם רוקט, פרמזן וברזאולה, פיצת Fiorentine עם עלי מנגולד וביצה ועוד מאפים מחומרי גלם מקוריים. עוד מנה פופולארית שמתאימה לכל המשפחה היא ה- Gnocchi pesto עם ניוקי, פסטו ושרימפס. וגם לסיום, אי אפשר בלי קצת מתוק לקינוח, במיוחד עם קונדיטורית הבית שמכינה הכול במקום. פשוט וקצר - לכו על הטירמיסו. בתיאבון.

למשלוחים ממסעדת קלאטה 15 או בטלפון 053-4877871

איטלקיה בתחנה. אפיק גבאי,
פסטה פירות ים באיטלקיה בתחנה/אפיק גבאי

איטלקיה בתחנה, תל אביב

המסעדה השוכנת במתחם התחנה ליד נווה צדק בתל אביב מתמחה בדגים ופירות ים בסגנון דרום איטליה. כרגע אמנם אי אפשר לחוות את האווירה האותנטית של המקום, אבל את הטעמים אין שום סיבה לפספס. המסעדה התאימה את המנות למשלוחים, התפריט עצמו הודק והותאם למנות האהובות והמוכרות ולא נותר אלא להתנחם בבית עם רביולי, גבינות וכוס יין.

אסור לפספס
כמה המלצות למנות שמשתלבות נהדר בערב ביתי ומפנק: ניוקי גמברוטי (שרימפס מוקפץ עם ניוקי ברוטב שום, חמאה, ממרח עגבניות מיובשות ושמנת), פיצה טריפונגי (פיצה לבנה, מסקרפונה כמהין לבנות, שלושה סוגי פטריות, גבינת מוצרלה, עלי אורגולה וצ'ילי טרי) וקרבונרה (פטוצ'יני עם בייקון, שמנת, שום, יין לבן, אגוז מוסקט, פרמז'אנו וחלמון ביצה).

בין מנות הדגל שכבר הוכיחו את עצמן ותוכלו להתענג עליהן גם בבית הן הסלט קפרזה עם עגבניות, גבינת מוצרלה ועלי בזיליקום טריים בזילוף שמן זית, פסטו ובלסמי מצומצם. ניוקי מוקפץ בחמאה, פטריות, ערמונים, מחית כמהין שחורה, שום ויין לבן. ועוד קלאסיקה לסיום - פיצה נפוליטאנית עם רוטב עגבניות טריות מאיטליה, נקניק פפרוני, בצל סגול, צ'ילי טרי וגבינת מוצרלה.

שירות המשלוחים פועל בכל ימות השבוע בין השעות 11:00 - 16:00 ובקרוב יתרחב גם לשעות הערב.

למשלוחים מאיטלקיה בתחנה - 053-4877979

יעקב גולדברג, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully