וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיק אבטיח ביתי בשלושה צבעים

מערכת וואלה!

14.8.2023 / 6:00

אי אפשר לעמוד בפני המראה שלו, הוא טבעוני לחלוטין, וככל שתשתמשו בפירות בשלים וטריים יותר - הוא ייצא מוצלח יותר. קבלו ארטיק אבטיח, הדבר האמיתי

ארטיק אבטיח ביתי. מתוך הבלוג cooking classy, אתר רשמי
לא עוד ארטיק/אתר רשמי, מתוך הבלוג cooking classy

המתכון הנהדר הזה, מתוך הבלוג Cooking Classy, הוא לא סתם עוד ארטיק תוצרת בית. יש בו שלושה צבעים, קליפת האבטיח מגיעה מהקווי, הצבע הלבן הוא חלב קוקוס ממותק, וגרעיני האבטיח הם בעצם שוקולד צ'יפס.

מתכון מושלם שאפשר להכין עם ובשביל הילדים, בדיוק עכשיו כשכל הקייטנות נגמרו ומחפשים מה עוד אפשר לעשות (במקום ללכת לקנות עוד ארטיק תעשייתי) לא תמצאו ארטיק יפה ממנו.

מצרכים:

  • 500 גרם אבטיח (1/2 3 כוסות) - קוביות ללא גרעינים
  • ½5 כפות סוכר לבן
  • 1 לימון - רק המיץ, סחוט טרי
  • ½ כוס חלב קוקוס - מפחית, לנער היטב לפני הפתיחה
  • 6 קיווי בינוניים
  • 1 כף שוקולד צ'יפס

הוראות הכנה:

1. שמים בבלנדר את האבטיח, שתי כפות סוכר ומיץ הלימון ומערבבים לתערובת אחידה ונוזלית.

2. שופכים לתוך התבניות, עד 2/3 גובה התבנית.

3. מפזרים את שבבי השוקולד צ'יפס מלמעלה, ואז דוחפים פנימה בעדינות באמצעות מקל ארטיק. כדאי להשתדל למקם אותם בדפנות התבנית, על מנת שיצליחו לראות אותם לאחר ההקפאה.

4. מנקים את שולי התבנית, אם צריך, מכסים עם נייר כסף ומכניסים את מקלות הארטיקים. מכניסים למקפיא לכ-3 וחצי שעות.

5. במהלך 30 הדקות האחרונות של ההקפאה מערבבים בסיר יחד את חלב הקוקוס עם כפית וחצי של סוכר. מניחים בצד לכחצי שעה על מנת שהתערובת תתקרר. התערובת צריכה להיות סמיכה, אך לא מדי (שניתן יהיה למזוג אותה לתבנית), אם התערובת סמיכה מדי אפשר להוסיף כף-שתיים של מים קרים. חשוב לא להכניס את חלב הקוקוס לתבנית כשהוא חם כדי שלא ימיס את הארטיק.

6. מוציאים את הארטיקים מהפריזר, מסירים את נייר הכסף, ובזהירות שמים שכבה שווה של חלב קוקוס מעל שכבת האבטיח. מנקים שוב את הצדדים, ומחזירים לפריזר ל-45 דקות ללא הכיסוי.

7. בינתיים, מורידים את החלק העליון של כל קיווי ומשתמשים בכף או כפית כדי להוציא את בשר הפרי, ללא הקליפה. מעבירים את הקיווי לבלנדר יחד עם שתי כפות סוכר ומערבבים בפולסים עד שנוצרת תערובת אחידה. מעבירים את התערובת במסננת מתכת באמצעות מרית, כדי להסיר את הזרעים. אם לא מתקבל צבע ירוק מספיק, אפשר להיעזר במעט צבע מאכל טבעי. מניחים לתערובת להתקרר כ-30 דקות.

8. מוציאים את הארטיקים מהפריזר, שופכים בזהירות כף קיווי מעל שכבת הקוקוס, ומחזירים למקפיא לכשעתיים-שלוש, עד שהארטיקים הופכים מוצקים.

9. שמים את חלקה הצדי של תבנית הארטיקים תחת מים חמים על מנת לשלוף את הארטיקים בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully