וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת ב"מאסטר שף ספרד" הודחה לאחר שהגישה לשופטים "מנת נקמה" מזעזעת

24.5.2020 / 0:07

לאחר שספגה לא מעט ביקורת על תצוגות הבישול הקודמות שלה ולאחר שקיבלה משימה שחשבה שהיא "הכרזת מלחמה" עליה - החליטה המתמודדת להגיש לשופטים מנה מחרידה

RTVE

בסרטון - צפו בה מגישה את המנה שלה ואת תגובות השופטים

מתמודדת ב"מאסטר שף ספרד" הודחה בבושת פנים מהתוכנית לאחר שהגישה לשופטים מנה מזעזעת באמת שתוכננה כנקמה. הבשלנית החובבת, שראיי קרילו, עובדת סוציאלית, בת 27 התחילה את התוכנית כאחת מתוך עשרות שפים חובבים שניסו להרשים את צוות השופטים המקצוענים, אך ביקורת קשה שספגה על מאמציה הקודמים גרמה למערכת היחסים שלה איתם להתדרדר.

על פי הדיווחים, היא התוודתה בפני השופטים כי יש לה פחד מפני טיפול ובישול של עופות, תרנגולות וציפורים. כך שכאשר הוטלה על המתחרים לעשות בדיוק את זה, נראה ששראיי פירשה את זה כהכרזת מלחמה עליה ולא הייתה לה שום כוונה לפרוש בלי קרב.

מנת הנקמה שגרמה להדחה במאסטרשף. RTVE, צילום מסך
הגישה את המנה בהליכה מתריסה/צילום מסך, RTVE
מנת הנקמה שגרמה להדחה במאסטרשף. RTVE, צילום מסך
השופטים בחרו בכל זאת לטעום את המנה/צילום מסך, RTVE

כשהוטלה עליה משימה לבשל חוגלה שלמה, שראיי סירבה והחליטה במקום זאת לנקום בשופטים - מה שגרם להדחתה במהירות מהתוכנית. במקום לנסות ולנקות את הציפור, להכין ממנה מנה או אפילו סתם לבשל אותה, היא פשוט הניחה אותה בחבטה בצלחת - עם הנוצות, הראש והכל, קישטה את זה בכמה עגבניות חתוכות ובצל ירוק ו- בתאבון.

כשהלכה עם המנה שלה לשולחן השופטים בהליכה מתריסה, נותרו מתחריה המומים כשראשיהם בידיהם, בזמן שהשופטים החליפו ביניהם מבטים זועמים. שלישיית השפים המומחים שבכס השיפוט הפתיעו ולא דחו על הסף את האפשרות לטעום את הארוחה המפחידה, ואז נכנסו בשראיי בביקורת קשה לפני שהודחה ונשלחה לביתה .כאשר השופטים הגדירו את הליהוק שלה בתכנית כ'טעות', שראיי פשוט משכה בכתפיה, הסירה את סינרה ואמרה "ביי ביי".

מנת הנקמה שגרמה להדחה במאסטרשף. RTVE, צילום מסך
הייתם טועמים כזה דבר?!/צילום מסך, RTVE

צפו בקטע המלא מהתוכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully