וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מוצרים חדשים שעשו לנו את החודש

הקיץ הגיע, ואיתו מגוון של מוצרים חדשים: גלידות, שלגונים, שוקולד, וגזוז בטעמים. הנה 5 מוצרים שטעמנו ואהבנו במיוחד החודש

עריכה: נועה לוי

בוידאו: זה מה שחשבנו על הגלידות של נסטלה בסיבוב הקודם

seperator
קינדר בואנו קוקוס. פררו,
קינדר בואנו קוקוס/פררו

קינדר בואנו קוקוס

30 שנה לאחר השקת המותג קינדר בואנו, פררו מרחיבה את מגוון הטעמים ומשיקה את הטעם הרביעי - קינדר בואנו קוקוס עם שוקולד לבן, אגוזי לוז וחלב קוקוס במעטפת של וופל פריך ודק.

מה חשבנו: אין מה לומר - קינדר בואנו קוקוס זה שיחוק של מוצר. מי שאוהב את חטיף הרפאלו מבית פררו, יהנה כאן הנאה כפולה ומכופלת. הקרם הנהדר, הוופל הפריך וציפוי השוקולד הלבן, כולם מתגבשים לחוויה נהדרת וחגיגה לאוהבי הקוקוס.

שלגוני יופלה. יח"צ,
שלגוני יוגורט מבית יופלה/יח"צ

שלגונים על בסיס יוגורט ופירות

מותג יופלה נכנס הקיץ לראשונה לתחום הגלידות ומשיק סדרת שלגונים על בסיס יוגורט ופירות. בסדרה תמצאו שלגוני יוגורט 3.1% שומן, המשלבים חתיכות פרי, בטעמי תות, אפרסק ופירות יער. עד כ-118 קלוריות ליחידה, וכן שלגוני יוגורט 1.3%-1.6% שומן במעטפת שרבט פרי בטעמי תות, אננס ומנגו - פסיפלורה. עם 50% פרי בשרבט עד כ-78 קלוריות ליחידה.

מה חשבנו: אנחנו טעמנו מהסדרה הראשונה את פירות היער ומהשנייה את התות. שני הארטיקים היו לא רעים בכלל, אבל פירות היער ניצח בגדול. ארטיק מרענן. טעם דומיננטי של פירות היער, עם חתיכות פרי כיפיות, חמצמצות היוגורט לא משתלטת, וזה קצת הרגיש כמו לאכול פרוזן יוגורט בארטיק. אהבנו.

ריטר ספורט. יח"צ,
טעמי הקיץ של ריטר ספורט/יח"צ

מהדורת קיץ של ריטר ספורט

מותג שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sport) משיק מהדורת קיץ מיוחדת: "מסביב לעולם" עם 3 טעמים אקזוטיים חדשים. Hula Hula: שוקולד חלב במילוי קרם קוקוס, וופל פריך במילוי קרם קוקוס, בהשראת חופי הוואי; :Buenos D'ias שוקולד לבן במילוי קרם פסיפלורה מנגו ושבבי פסיפלורה ומנגו, בהשראת יערות קוסטה ריקה; Marhaba: שוקולד חלב במילוי קרם בטעם יוגורט, שברי אגוזי לוז ושבבי דבש קריספיים, בהשראת מדבריות מרוקו.

מה חשבנו: טעמי הסדרה החדשה מוצלחים, למרות שקצת נוטים למתיקות יתר. סביר להניח שחובבי השוקולד הקלאסי יעדיפו להיצמד למקור. עם זאת, השוקולד קוקוס (הולה הולה) מאוד מוצלח, קרם הקוקוס דומיננטי, וגם הוופל מוסיף לו עושר. השוקולד הלבן (בואנוס דיאס) מצטיין בזכות השילוב עם הטעמים החמצמצים והפירותיים. בטעם השלישי (מרחבה) לא באים לידי ביטוי בצורה מיוחדת טעמי היוגורט ושבבי הדבש, אבל התוצאה הסופית טעימה. מי שאוהב עושר טעמים ומרקמים עשוי לחבב את הסדרה הזאת מאוד. מה גם שהאריזות יפייפיות, מושכות ואכן משדרות תחושה של חופשה אקזוטית.

גלידות נסטלה. יח"צ,
החדשות מבית נסטלה/יח"צ

גלידות חדשות מבית נסטלה

בנסטלה משיקים פעימה שנייה של גלידות לקיץ. הנה ההיילייטס שלנו מתוכה.

Extreme אמריקה, טילון וניל עוגיות עם ליבת אוריאו עשירה ומטבע שוקולד לבן בתוספת עוגיות. מדובר בטילון ענק, עם מטבע שוקולד בעובי של ס"מ וחצי. הגזמה שכמובן מתקבלת כאן בברכה. טעם הווניל עוגיות הוא סטנדרטי, אך איכותי יחסית לז'אנר, אבל השוס האמיתי הוא ליבת האוריאו במרקם פירורי נפלא. הוא כל כך גדול, שהוא לגמרי מרגיש כמו ארוחה שלמה. טילון שהוא ארוחה, אבל ארוחה טובה.

קראנץ' פופקו, קראנץ' גלידת וניל עם ריפל קרמל מלוח ותוספת פופקורן מתוק בציפוי. מדובר בשילוב טעמים די מוצלח בין הוניל, לשוקולד, לקרמל המלוח ולפופקורן. יש מליחות בולטת אז מתאים במיוחד למי שהשילוב בין מתוק ומלוח יורד לו נעים בגרון.

שלגון אוראו - לא מדובר במוצר מאוד חדש, כבר ניתן היה להיתקל בו פה ושם במקררי הגלידות, אבל עכשיו הוא מושק באופן רשמי, וגם מגיע במארז. לטעמנו מדובר באחד הארטיקים הטובים שיש היום בארץ, הגלידה קרמית ונפלאה, ציפוי האוריאו גאוני - פירורי ומתקתק-מלוח, ממש כמו עוגייה שעוטפת את כל הארטיק. מושלם לחובבי האוריאו.

שלגון XL Energy Drink, שרבט בצורת קונוס המכיל את תמצית משקה. השלגון עצמו מציג מרקם מושלם שמזכיר את הגומיגם האהוב, רק שטעם של משקה אנרגיה עשוי להיות מאוד קשוח למי שהוא לא מחובבי המשקה. זה מוצר שאולי יככב במסיבות חוף של צעירים אבל פחות מתאים ליום יום ולגילאים נוספים.

שוופס. יח"צ,
גזוז בטעמי פירות/יח"צ

גזוז בטעמי פירות מבית שוופס

Schweppes משיקים סדרה של משקאות מוגז ומרעננים, עם פירות אמיתיים בשילובים קיציים מפתיעים. הסדרה מגיעה בפחיות מעוצבות, צרות וארוכות, 330 מ"ל, בטעמים: תות קיווי, אננס תות, קוקוס אננס, אסאי דובדבן ןאבטיח ליים.

מה חשבנו: בשבועות האחרונים מתרחשת מהפכה קטנה בעולם הגזוז בישראל - סוף עידן השעמום והבנאליה. שוופס משיקה סדרת משקאות גזוז בפחית בטעמים ממש מגניבים. נתחיל מהסוף - הכל טעים, אבל אחרי שטועמים מהכל, להכל יש קצת את אותו הטעם. נכון, הקוקוס מובחן, הדובדבן גם, וגם האבטיח, אבל אין באמת הבדל מהותי בטעמים כך שתוכלו להגיד זה הכי טעים לי. זה מתוק, יש לזה צבעוניות עדינה של ורוד וסגלגל, וזה ממש מעולה כשזה קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully