וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אדוני סוגר את המסעדות שלו בישראל

משבר הקורונה לא פוסח גם על מאיר אדוני. השף המוערך מודיע היום על סגירה של לומינה ובלו סקיי, שתי המסעדות האחרונות שנותרו לו בארץ

מאיר אדוני. דן פרץ,
מאיר אדוני/דן פרץ

השף מאיר אדוני, אחד השפים המפורסמים והמוכשרים בישראל, מודיע היום על סגירה של שתי המסעדות שנותרו לו בארץ - לומינה ובלו סקיי הכשרות, שתיהן במלון קרלטון בת"א. הסגירות הללו מגיעות לאחר שלא הצליחו בקבוצה של אדוני להתאושש ממשבר הקורונה שפגע במסעדות רבות בארץ. מעבר לכך שהתקופה בה המסעדות נותרו סגורות לא הקלה, העובדה כי הן שוכנות בבית מלון, ואין כרגע תיירות חוץ, בוודאי מקשה גם היא על ההתאוששות.

בשנים האחרונות סגר אדוני גם את כתית, מסעדת היוקרה שלו, ואת המזללה, המסעדה הקזו'אלית יותר, ולאחרונה אף עזב את דוניא - רשת המזון המהיר שהקים. בכך נשאר רק עם שתי מסעדות היוקרה הכשרות שלו - לומינה, שפעלה במשך שש שנים, ובלו סקיי, שפעלה שבע שנים. אך כעת כאמור סוגר השף גם את המסעדות הללו.

לאדוני יש עדיין עסקים מעבר לים, בהם מסעדת לילה הפופולארית בברלין, וקייטרינג בוטיק חדש וכשר בלונדון בשם דבש, שעל הקמתו בישר ממש בימים האחרונים.

לפני כשבועיים העלה אדוני פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מביע תמיכה במנכ"לית הקבוצה שלו, לילך ספיר, על פעולות המחאה שלה ושל מסעדנים נוספים, כנגד הממשלה. "הלוואי שמשהו יזוז בטמטום ובאטימות". כתב בין היתר. למסעדות שלו זה כבר לא עזר הפעם, למרבה הצער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully