וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הבית השתגע: מסעדות יוקרה במחירי שוק

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

29.6.2020 / 11:34

ריזוטו פטריות מבית היוצר של השף שאול בן אדרת, כריך סינטה מיושנת של NG וקומבינציית סושי של הסושי מאסטר יאמה-סן ממסעדת קיטו קאטו, הן רק חלק מהמנות שממתינות לכם בפסטיבל טעם IL שייערך בין ה-28 ביוני ל-4 ביולי

שבוע האוכל הדיגיטלי של ישראל באתר זאפ rest, בשיתוף קבוצת בלוסטון וקשת 12, מגיע גם למסעדות היוקרה, וזאת הזדמנות מצוינת עבורכם לאכול מנות שוות במחירים מיוחדים ואטרקטיביים של 39 ש"ח, 49 ש"ח ו-59 ש"ח למנה.

קיטו קאטו. דרור עינב,
הסושי של יאמה סאן עד אליכם/דרור עינב

המנות שמגיעות אליכם הביתה

את שבוע האוכל טעם IL , שכולו תמיכה בענף המסעדנות בישראל, מובילים חיים כהן (יפו תל אביב, דיקסי ופילדלפיה), גיא גמזו (אריא, NUNUNU), דיוויד פרנקל (פרונטו, סופר פיצה), תומר אגאי וזוגתו איה אשוח (סנטה קתרינה), איציק בראל ונימרוד הדס (סוהו), ובתוכו מאות מסעדות פזורות ברחבי הארץ. בין השאר ישתתפו בשבוע האוכל גם מספר מסעדות יוקרתיות ונחשבות במיוחד, דוגמת התרנגול הכחול של שאול בן אדרת, מסעדת NG המפורסמת מנווה צדק ומסעדת קיטו קאטו, היפנית החדשה שאתם חייבים להכיר.

>> לכל המסעדות המשתתפות בשבוע טעם IL

ריזוטו פטריות התרנגול הכחול. wolt Israel,
ריזוטו פטריות של התרנגול הכחול/wolt Israel

התרנגול הכחול - עשור של שלמות

מסעדת התרנגול הכחול של השף היצירתי והמוערך שאול בן אדרת, באה לעולם בינואר 2011, מה שאומר שבקרוב היא תחגוג את יום הולדתה העשירי. במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון בישראל, מציע השף בן אדרת תפריט שלם במחירים אטרקטיביים במיוחד. כך לדוגמה, בין ה-28 ביוני ל-4 ביולי, תוכלו להזמין במשלוח או לקחת בטייק אווי מנות ראשונות כמו ריזוטו פטריות בציר פורצ'יני עם פרמזן וכמהין או פולנטה מתירס טרי (תבשיל תרד בשמנת, קרם פרש וכמהין) תמורת 49 שקלים בלבד.

אבל זה לא הכול - סה"כ 39 שקלים מפרידים בינכם לבין מנות כמו מרק קובה סלק אדומה, פטה כבדי עוף בברנדי תפוחים (עם דבש תמרים וריבת גזר מתובלת) וסלט עשבים עשיר ומלא בכל טוב עם בצל סגול, שקדים קלויים, נענע, כוסברה, פטרוזיליה ועוד הרבה הפתעות. מעבר לכל הטעים טעים הזה, תוכלו להתענג גם על מנה אחרונה של מלבי שמנת משובח המוגש עם קרם פיסטוק ורוטב פירות יער תמורת 24 שקלים בלבד. לזה אנחנו קוראים ארוחה!

>> לתפריט טעם IL של התרנגול הכחול

כריך סינטה NG. תות אשכנזי,
כריך סינטה של NG/תות אשכנזי

NG - על כריכים, בשר ומה שביניהם

אם יש צורך להכיר לכם את מסעדת NG, ככול הנראה לא חייתם בתל אביב בשני העשורים האחרונים. בסטייק האוס המוקפד שפועל באחד הבתים הראשונים של תל אביב, עושים לילות כימים כדי להגיש לכם את נתחי הבשר האיכותיים ביותר שישנם. למשתה הברברים של NG מגיעים קרניבורים אדוקים מכל רחבי הארץ וכריכי הבשר של המסעדה הוותיקה, נחשבים בעיני רבים לטובים ביותר בעיר.

במסגרת פסטיבל טעם IL, מסעדת NG תציע שתי מנות מנצחות שאף קרניבור לא יוכל להישאר אדיש אליהן: כריך סינטה מחדר היישון שלנו ו-NG המבורגר. כריך הסינטה של NG כולל פרוסות עבות של סטייק מנתח סינטה שעבר תהליך יישון קפדני במקום. פרוסות הסטייק המשובח נצרבות על הגריל הלוהט ומונחות אחר כבוד בלחמניית פרנה פסים לצד תפו"א באטר מעוך עם בצל מטוגן, בצל ירוק וחרדל קולמנס ביתי. וכן, זה טעים לפחות כמו שזה נשמע.

ההמבורגר של NG מגיע בדמות קציצה אימתנית במשקל 250 גרם המורכבת מתערובת של בשרים מיושנים. על הקציצה העסיסית תמצאו גבינת צ'דר איכותית ובצל סגול מקורמל, כשכל זה מוגש בלחמניית המבורגר רכה עם חסה אלון, בצל סגול, פרוסות עגבנייה ופרוסות של מלפפון חמוץ. עלות התענוג במסגרת הפסטיבל: 59 שקלים בלבד.

>> לתפריט של NG במסגרת שבוע טעם IL

קיטו קאטו. דרור עינב,
הסושי של קיטו קאטו/דרור עינב

קיטו קאטו - מיפן באהבה

מסעדת קיטו קאטו הגיחה לחיינו לפני פחות משנה בפינת הרחובות בר גיורא ודיזנגוף ותוך זמן קצר כבר היה ברור כי מדובר במסעדה שטרם הכרנו. את המטבח של קיטו קאטו מוביל לא אחר מהסושי מאסטר יאמה אוימוידה, הידוע יותר בכינוי יאמה-סן, שאחראי בין השאר להצלחה המסחררת של מסעדת TYO.

שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון מספק לכם הזדמנות נדירה ליהנות מהיצירות הקולינריות של יאמה-סן מבלי לחשוב על המחיר. בין השאר מדובר במנות כמו סלט אטריות סובה עם אצות וואקמה והיזיקי, מלפפון וצנון, בתיבול של סויה, דאשי ומירין. הסלט מוגש עם קאקיאגי בטמפורה עם קלמרי (ניתן להזמין את המנה גם ללא קלמרי), עונה לשם טאז'וקו סובה ויעלה לכם במסגרת הפסטיבל, 39 שקלים בלבד. מנה נוספת בקטגוריית ה-39 שקלים, היא סלט יובה כמהין: מבחר חסות (אייסברג, סלנובה ומשי עם אנדיב) ברוטב ויניגרט כמהין עם יובה (עור סויה), שורש לוטוס קריספי, פרמזן, עגבניות שרי וצנון.

לא ניתן לדבר על התפריט של קיטו קאטו מבלי להזכיר את מנות הסושי המפורסמות של יאמה-סן. לשמחתנו, במסגרת הפסטיבל תוכלו להזמין קומבינציית סושי הכוללת 4 יח' VEG רול (בטטה בטמפורה, מלפפון, טמאגו וקמפיו במעטפת של אבוקדו) ו-8 יח' פוטו I/O עם סלמון, אבוקדו ומלפפון (49 שקלים במסגרת הפסטיבל). בנוסף תוכלו להזמין מנות נוספות כמו המבורגר יפני מבשר ואגיו תמורת 59 שקלים בלבד.

לקינוח תצטרכו רק להחליט אם מתחשק לכם ללכת על קרם ברולה פיסטוק, טריקולד או מסקרפונה פטל אם כי תמיד עומדת לכם האפשרות להזמין את כל השלושה, שכן במסגרת הפסטיבל, כל הקינוחים הנ"ל יוצעו במחיר 24 שקלים בלבד.

>> לתפריט טעם IL והזמנה מקיטו קאטו

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully